Mam E 60 - 520 D , moc znamionowa 163 konie, moc na hamowni w interhome 173 konie - tez sie zdziwilem ale to prawie nowy samochod dopiero co dotarty wiec jest to mozliwe.
Zainwestowalem w chip tuning i teraz mam 203 konie (i pol nawet) i 70 Nm wiekszy momen - od 2 tys obrotow ciagnie do samego odciecia - wczesniej jechal bo jechal - tez nie wolno ale teraz to on [cenzura]
Wczoraj jechalem do warszawy i na E7 od 140 na godzine do 200 przyspieszal plynnie na 6 biegu - normalnie caly czas wciskalo, przy 200 zrezygnowalem bo zaduzo samochodow jechalo ale przyrost mocy jest odczuwalny i poki tego nie zrobilem ze swoim samochodem to nie wierzylem.
Poszlo mi 30 koni i 70 Nm w gore - 203 konie to jest granica bezpieczenstwa zeby nic nie padlo w samochodzie - wiadomo wieksza moc wieksze zuzycie
Kolejna sprawa to spalanie, pzy tych samych predkosciach wskazowka spalania pokazuje mniej niz wczesniej, dopiero mam go zrobionego 24 godziny wiec jeszcze nie znam moze wadale mysle ze ich nie ma
Najwazniejsza dla mnie zaleta to elastycznosc - nie musze wajchowac przy wyprzedzaniu (bo nie ukrywajmy - silnik 2 l w dieslu na 1,5 tony masy ze skrzynia 6 biegow to trzeba sie bylo namachac czasem tym drazkiem), teraz zmieniam biegi kiedy mozna powiedziec ja chce a nie musze
Polecam!!!
1490 zl to jest to warte!
|