BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 maja 2024, 22:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2007, 12:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: Wa-wa
Jaras E21 napisał(a):
no fakt nie jest to m30 ktore na seryjnym dole widizałem ciągnięte na 650km ... i ktore robiło przy tej mocy nie małe przebiegi ;)

a gdzie widziałeś, jeśli nie tajemnica ;) , widziałem i jeździłem projektami z KSR, uważam, że przeróbki Twojego silnika są bez sansu, na pewno nie uzyskasz 360 KM, chyba że przy ciśnieniu 10 Bar :) , jeśli poważnie o tym muślisz, to musisz zainwestować w większy motor, większą turbinę, cooler, obrókę silnika, skrzynię, dyfer, hamulce, zawieszenie,... z budżetem zbliżysz się do produktów ze znaczkiem M, a efekt końcowy nie będzie jeździł lepiej. Jedyny ciekawy projekt w tym temacie jest robiony w VTG, włascicielem auta jest Stan (nie wiem, czy znany na tym forum), warto zasięgnąć jego opinii na temat kosztów i potrzebnych gratówów, na pewno nie będzie to tanie, można co prawda zrobić tzw soft turbo, ale po co, za mały przyrost mocy. Wiem też, że uturbianiem zajmuje się Maciek Grabowski (hamownia przy ul. Mineralnej w Wawie), warto też z nim na ten temat podyskutować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2007, 12:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
Ukasz napisał(a):
GŁADKI napisał(a):
-do 3000 zł swap na 1,8 is + chip efekt 150 km ( most wytrzyma? )
do 3tyś :zdziwko: chyba od nielicząc kosztów silnika :hyhy:


opinia kolesia, który robił swapa w 318


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2007, 09:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
o poczynaniach Stana czytałem w ostatnim numerze GT

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2007, 14:32 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 8
Lokalizacja: WrocÂław
Moje BMW: 730
Kod silnika: M30B30
a jak podnieść moc w e30 1.8 w miwrę tani sposób :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2007, 15:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
chip, dobry wydech, wkldka filtra, zyskasz może 15 km, na więcej nie licz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2007, 08:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Silnik 1.8 is ok 1600 zł + własna praca + płyny i będzie nawet 2 tys zł :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2007, 09:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 305
Lokalizacja: lublin
Moje BMW: e46Ci
Kod silnika: M52b28
Jaras E21 napisał(a):
albo robi opis typu show... dla ludzi ktorzy troche inaczej podchodzą do tematu ....
opis typu show... to było dobre :D
A mi uturbianie wlonosącego wogóle nie podchodzi, znam osobe która modyfikowała 1.8T 225 km koncernu VAG, najpierw był chip (ok 260km) i na tym etapie wszystko było ok ale mocy nigdy dość i wstawino inne turbo, IC, itp wszystko firmowe art. i musze przyznać że przyrost mocy jest duuży ale motor już nie jest tak niezawodny, co jakiś czas wychodzi jakaś nowa usterka. Więc moć bedzie ale czy bezproblemowe urzywanie auta ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2007, 11:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2672501 1.8 Turbo Compact :D

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2007, 11:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Legion napisał(a):
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2672501 1.8 Turbo Compact :D


fajny ścigacz, szkoda, że nie na bazie R6 :(

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2007, 11:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
rorafalki napisał(a):
Legion napisał(a):
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2672501 1.8 Turbo Compact :D


fajny ścigacz, szkoda, że nie na bazie R6 :(


Ciekawe jak to jest zrobione bo jak samo turbo wstawili bez kutych tłoków i korbowodów itp. to długo ten silnik może nie pojezdzic. Ale pewnie miło zamiata w takiej budzie i z taka mocą.
E36 325 pewnie zamiata jeśli ładnie wszystko jest zestrojone. Tylko że cena jakas niska ... na moje oko...

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2007, 11:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
34PS przyrostu mocy to takie soft-turbo, silnik bez problemu wytrzymuje takie doładowanie, jakby miał 250PS bez zakutego wnętrza to byłoby niebezpiecznie :orany:
no fakt, cena troskzę niska :niepewny: jak na fajnego ścigacza

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2007, 11:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 350
Lokalizacja: Gołdap/Shenzhen
rorafalki napisał(a):
34PS przyrostu mocy to takie soft-turbo, silnik bez problemu wytrzymuje takie doładowanie, jakby miał 250PS bez zakutego wnętrza to byłoby niebezpiecznie :orany:
no fakt, cena troskzę niska :niepewny: jak na fajnego ścigacza


Na zdjęciach mozna dopatrzyć się kilku mankamentów auta, źle spasowany tłumik, rdza na klapie bagaznika, środek bym zmienił bo mi nie lezy wogóle.

_________________
A8 D2 4.2 V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2007, 14:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
yanaki ... nie wiem za bardzo co cytat mojego postu ma wspolnego z tym co pisałeś...
bo albo nie kojarzysz co to jest m30b35 albo nawiazywaleś do czegoś innego ;)

pare lat temu byłem na stronie jakiegoś norwega który do seryjnej e28 535i upakował turbo zawieszenia od m-ki ogólnie powstalo z tego bardzo miłę autko ...

na tej stronce była masa zdjęc i informacji jak gośc to poskładał ...
miedzy innymi calkowicie seryjny dól silnika poskładany na nowych tłokach i korbach..wał był oryginalny...
stronka prowadzona była w formie dziennika...
oprocz procesu składania silnika
znalazła sie relacja z wypadu na hamownie poparta zdjęciami ..załaczone były wykresy gdzie silnik osiągał 570 /650 /i prawie 700ps ...
co ciekawe na stronie znalazły sie opisy i relacje z dalszej eksploatacji ... własciciel prowadizł stroe do przejechanych 30-kilku tys km przy ostatecznie ustawionej mocy na prawie 650km ...

cały projekt zostal zakończony chyba 1999 roku ... pare lat temu strona znikneła z netu...
w kazdym razie dla mnie tj. dowód na to ze m30 duzo moze nawet na seryjnych bebechach ;)

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL