BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 07:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] obnizenie
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 20:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Olsztyn
witam wszystkich!
czy może ktoś mi podpowiedzieć jak najtaniej i najlepiej obniżyc moje bmw e30?

_________________
www.bmwolsztyn.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2007, 23:04 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
w podpisie masz 325 tds a to model e36.pytasz o e30.to jak to wkoncu jest?jak najtaniej obnizyc? kupic komplet sprezyn obnizajacych i wymienic,...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2007, 08:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
pytasz o najtansza metode? uciac sprezyny.... ale nie jezdzij wtedy takim samochodem

Nie ma taniego srodka, zeby bylo nisko i dobrze.
Musisz kupic sprezyny i amortyzatory o krotszym skoku. Mozesz wziac te tansze, badziewnych firm, ale szybciej sie skoncza.

Moim zdaniem najlepiej poczekac troche, uzbierac kase i zrobic to pozadnie!

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2007, 11:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
najtaniej to jeczac do zakladu pana Mietka albo Stacha dac na flaszke a oni juz opanuja temat choc to wariant EXTREME

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2007, 16:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Lokalizacja: Olsztyn
Mam e 36 a niedawno kupilem e 30 na bardziej extremalną jazde. Myslalem o obcinaniu sprężyn ale skoro mówicie ze to niebezpieczne to nie bede sie trudził tylko kupie ten zestaw obniżający. Dzieki za porady. Pozdrawiam ;)

_________________
www.bmwolsztyn.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2007, 19:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
tanio ? mozesz ciąc sprezyny ... tylko jaki sens ... samo obnizenie środka ciezkosci nie wiele da... musisz zmienic charakterystyke zawieszenia ...
dać troche mocniejsze sprezyny (lub np hartować seryjne) i twardsze amortyzatory ...

ja sam utwardzałem seryjne amortyzatory olejowe :P

przewiercasz amora i lejesz w niego seryjny olej mieszany z hipolem ... zaspawujesz i sprawdasz jak jeżdzi ... jak dojdziesz do najlepszego rozwiązania to zostawiasz ;]

najwiekszy + dobierasz charakterystyke amortyzatora idealnie do swoich potrzeb przy odrobinie umiejętności ;]

najwiekszy - takie amorki napewno nie przejadą tyle co nówki utwardzone ...
ale wtedy bierzesz uzywki przewiercasz i powtarzasz historie z juz ustalonymi proporcjami ;) ja robiłem na takich amorkach 6tys km jak ktoś nie wiele jeździ to rewelacja ;]

spisuje się to rewelacyjnie ;]


druga opcja dopasować amortyzatory od innego modelu auta... cieższego ...

w ten sposob robiłem w 126p ... gdzie tylnie amory dawąłem na przód

raz ze są krotsze drugie ze twardsze ... i pasowały idealnie do obnizonej zawiechy ...

mówcie co chcecie (dla mnie to druciarstwo nie jest) jak posiedziałem dlugo przy tym zawieszeniu to nie spotkałem przez 6 tys km auta ktore potrafiło szybciej pojechać po zakręcie bez poślizgu .zadnych nieporządanych efektów brykania nurkowania przechylania się itp itd ... gumy 175/50/13

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2007, 06:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
ja zamówiłełem zawias fk automotive narazie czekam na przesyłke, juz niedługo powinny przyjść, jak założe to napisze czy sie opłacało
JARAS E21 też uważam twój patent za niezły sam miałem tak robić ze swoimi amorkami w jakiejs warszawskiej firmie

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2007, 07:57 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
a tak na marginesie to dlaczego obcinanie sprężyn jest niebezpieczne. jak się obetnie o jeden zwój to jest mniej niebezpiecznie niż na przykład o dwa ? czy to już bez różnicy ile...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2007, 08:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Jakto dlaczego niebezpieczne? Bo sprężyny wyglądają tak:

Obrazek


Więc po pierwsze tyłu się obciąć nie da, a przód nie będzie leżał dobrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2007, 09:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
no tych ślimakowatych na pewno sie nie da. ale te proste przednie ? one się po prostu skrócą. wydaje mi się że sie nie zapętlają do środka tak jak tylne. fakt że ostatni zwój ma mniejszy odstęp od tych w środkowej części sprężyny ale różnica nie jest duża...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2007, 09:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Ostatni zwój jest płaski a inne pod kątem - dla mniej spostrzegawczych ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2007, 09:28 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
spostrzegłem to. ale różnica jest mała. a po założeniu jest tak ściśnięta że to już chyba nie przeszkadza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2007, 11:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Lokalizacja: PoznaĂą
Kolego kolego...... jeśli sprężyna jest krótsza to także zdecydowanie twardsza. Jeśli standardową sprężyną poprostu obetniesz to obawiam się się, że będzie miała taki skok, że nie wytrzyma tego żaden amor.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lipca 2007, 16:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
wybij sobie z głowy obcinanie seryjnych sprężyn!! taka sprężyna bedzie krótka ale jej twardosć sie nie zmieni czyli bedzie mieciusia jak podusia babuni, ja mam obciete sprzodu sprężyny o 4 zwoje a tylne zamieniłem bodajrze od jakiegos opla, zrobiłem tak tylko na pare dni żeby poszorować michą puki nie przyjdzie mi kąpletny zawias, na takim setupie nie da sie szybko i bezpiecznie jeżdzić przód odbija się jak szalony a głową wale w podsufitke! zapomnij o cięciu i innych takich, ja za zawias fk dałem 700zł nowy 4amory i 4 spręzyny 60/40 w dół. jedyne dobre to coś w cięciu sprężyn to to że 17tki mi sie schowały w nadkolach :hyhy:
a tak najlepiej to było by założyc gwint D2 racing tylko 3,5 tyś trzeba wyłożyc :zalamany:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL