BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 05:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 2,5 do 320 coupe
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 19:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 156
Lokalizacja: Krosno
Witam chce zalozyc 2,5 do mnie :) oczywiscie 192 km pewnie z vanosem ... co dokladnie sie rozni oprocz silnika kompa wydechu mostu ? czy skrzynia jest taka sama a most tylko ma inne przelozenie czy jak to wszystko wyglada sprawa z taka przekladka ?

_________________
Obrazek
----------
Moja E36 fotki:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=571872#571872


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 15:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 275
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Witam dołącze do tematu.Ja z kolei chciałbym na miejsce 1.8 M40 wrzucić 2.0 albo 2.7 eta eta :hyhy: o ile jest to możliwe.Jeśli ktoś dokonał takiej przekładki to prosze o porady, przeciwskazania itp.

pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2007, 22:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 187
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: juz piąte
Wojtek-e36: skrzynia powinna pasowac za to o ile dobrze pamietam most ma inne przelozenie - wypadaloby wymienic. Calosc SWAPA to jak zabawa w klocki LEGO. Pamietaj przy okazji o wymianie swiec oleju i filtrow bo wykonasz to przy okazji a pozniej nie bedziesz musial ponownie "wchodzic" z narzedziami. 3/4dnia lightowej pracy
kamil: rozumiem ze w E30... tu sprawa z takim SWAPuarem wyglada nieco gorzej. Silnik skrzynia most i zdaje sie wał no i w przednim zawieszeniu masz cienkie McP a ciezar "półtora" silnika wymagalby wymiany na kopyta o grubosci 51mm. Oczywiscie tez jak klocki LEGO z tym ze wiecej tych klockow potrzeba i wymiana trwa poltora dnia (pod warunkiem ze masz wszystkie FRUTY pod ręką)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2007, 12:28 
Ja u siebie robilem swipa z 2,0 na 2,8 i wymienilem wszystko silnik, skrzynia,wal, most ,polosie, z racji tej ze robilem to do zabawy a nie do jazdy do kosciola i niektore czesci moga nie wytrzymac np sprzeglo zostawilem z 2,0m52 bo jest takie same jak w 2,8m52 i wytrzmalo tydzien, wiec proponuje wymienic wszystko tak aby bylo jak seryje 2,5


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2007, 12:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Maro, a przyblizony koszt takiej operacji? nie miałes "schodów" po drodze?

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL