BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 00:17

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] swap silnika 2.5 na 2.8
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 10:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
Witam czy mozecie mi pomuc? mam e36 2.5 i chce wsadzic 2.8 jakie podzespoly musze wymienic zeby wszystko pasowalo do siebie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 11:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 288
Lokalizacja: xxx
To sie oplaca? ze 170KM przekladac na silnik co ma tylko 20KM wiecej? skrzynia most dyfer moze zostac, elektryka z kompem i silnik do wymiany. Hamulce i zawiecha moze zostac :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 11:48 
Cytuj:
Witam czy mozecie mi pomuc? mam e36 2.5 i chce wsadzic 2.8 jakie podzespoly musze wymienic zeby wszystko pasowalo do siebie.


Wydaje mi sie ze kolega ma M50 2.5i 24V 192konie.
Nie ma sensu zmieniać na 2.8, chociaż wg. danych 2.8 jest dużo szybszy, ale jak nie ma potrzeby to bym nie zmieniał.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 11:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
niestety ten silnik ktory mam juz nie ma mocy poprzedni wlasciciel zabardzo go zmeczyl wiec szykuje sie na zmiane silnika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 11:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
mam jeszcze pytanko a jak z walem bedzie pasowal bo w BMW stwierdzili ze nie bedzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 13:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 288
Lokalizacja: xxx
Powinno podejsc, najlepszym rozwiazaniem bedzie znalezc dawce;) jakiegos Angola nawet po dzwonie;) reszte sprzedasz :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 14:04 
adikbmw napisał(a):
Powinno podejsc, najlepszym rozwiazaniem bedzie znalezc dawce;) jakiegos Angola nawet po dzwonie;) reszte sprzedasz


Dokładnie i wtedy na luzie będziesz sobie przekładał co Ci tam będzie potrzebne, bo takie kupowanie, u tego silnika u tego znów tej części a u tamtego z nów innej jest bez sensu :kwasny:
A co do wału to jak zostawisz skrzynie z 2.5i, to reszta będzie pasować czyli wał i dyfer!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 14:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Warszawa
dziekuje wam za pomoc :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2007, 14:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 288
Lokalizacja: xxx
Nie ma za co:) po to jest w koncu forum, aby sobie pomagac :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 10:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: JaktorĂłw
mam takie pytanko ...jak poznac jaki mam silnik???szukałem ale nie moge nic znalezc a poprzedni wlasciciel nie poinformowal :kwasny: BMW E36 coupe 2.5

_________________
BMW by Rafi--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=10281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 10:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Rafi72, z tego co piszesz to masz M50B25, a pozansz go m.in. (w odróznieniu od M50B20) po szerszym kolektorze dolotowym i ukł. wydechowym w całości z dwóch rur (w w M50B20 do kata idą dwie a potem już tylko jedna)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 11:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: JaktorĂłw
rorafalki: dzieki za info :] to ile mam kucyków..? sorka za to głupie pytanie ,ale sie dopiero wkrecam ;) POZDRO

_________________
BMW by Rafi--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=10281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 11:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
seria 192KM, ale myślę, że troszkę koników poszło w las...

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 11:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: JaktorĂłw
No wiadomo...a szkoda :hyhy: thx

_________________
BMW by Rafi--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=10281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 12:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 153
Lokalizacja: lublin
jeżeli bedziesz decydował sie jednak na remont silnika to zakładaj dół od m52b25 czyli od 2.8 i wtedy już bedziesz miał 2.8 a jeżeli chcesz mieć 3.0 to dół od m54b30 na takich modach można mieć troszke więcej kucyków a jeżeli zdecydujesz sie na wymiane silnika to też proponuje m54b30 kolega załadował coś takiego do sedana i powiem że jeździ prawie jak m-ka także pole do popisu jest spore


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 12:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
paoloz325 napisał(a):
m52b25 czyli od 2.8

Raczej M52b28 ;)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 12:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: JaktorĂłw
Dobrze wiedziec ;)

_________________
BMW by Rafi--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=10281


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 15:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 75
Lokalizacja: ÂŚwidnik
paoloz325 napisał(a):
m54b30 kolega załadował coś takiego do sedana i powiem że jeździ prawie jak m-ka także pole do popisu jest spore

hmm czy myslimy o tym samym koledze??? :hyhy: :hyhy:
z tego co wiem, on objezdza seryjne m3 3.0 :zdziwko:
BTW ja tez mysle, ze moze warto zakrecic sie za m54b30, ten silnik po delikatnych modach robi juz konkretna robotę w e36, nie mówiąc juz o e30 :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 sierpnia 2007, 15:41 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
User Buni ma M54B30 w swojej e30 i jest filmik na sieci jak objezdza M3 e46 daje do myslenia :D

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL