BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 09:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] [E39] Jakie sa mozliwosci w e39 540 vs e34 540
PostNapisane: 5 lutego 2008, 11:04 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: XXX
Jak w temacie :) co mozna mniejszym kosztem modowac ? czy roznice w cenach czesci sa wielkie ? jak sie ma prowadzenie tych dwoch aut ( e34 na zawiasie M-technik ) ? co wy byscie polecali jako baze do modowania ? posiadam 30 tys. koniecznie musi byc V8 , czy e34 nie jest juz zbyt podstarzale i czy ciezko utrafic zadbany egzemplarz ? co sadzicie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lutego 2008, 22:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 708
Lokalizacja: STALOWA WOLA
Moje BMW: E61 530d 231KM
Kod silnika: M57N2
za 30 tyś to kupiłbym piękną M5 e34, Co mas na myśli pisząc modowanie.. chiptuning? Wbenzynie nie ma dużej możliwości manewrów.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2008, 10:55 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: XXX
hmmm... m5 odpada, musi byc V8, m5 ma te praktycznie te same osiagi co 540 a 540 jednak jest troche tansza w eksploatacji (czesci itd) pozatym najdrozsze e34 540 jakie udalo mi sie znalezc na niemieckich i europejskich serwisach kosztuje ponizej 20 tys. PLN :| NAJDROZSZE !!! a e39 rozpoczynaja sie od okolo 20 tys. tylko nie wiem ile sa warte te e39 za 20 tys. pewnie zeby zlowic dobre e39 trzeba miec cos kolo 28-30 tys. jak myslicie ? no i jeszcze jak sie ma sprawa z np. gwintowanym zawiasem ? latwo dostac do e34 i e39 ? ile kosztuje porzadny nie jakis gt cupline :hyhy:
i czy ktos sie orientuje jak sie prowadza te dwa wozy ? w porownaniu do mniejszej e36 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2008, 12:04 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
Ja miałem e36 325i Coupe (zawias seryjny, zmienione tylko amorki na Bilstein B6), teraz mam e39 540i na sportowym zawieszeniu i powiem że pod każdym względem lepiej jeździ mi się e39, 3-ka była dobra do gwałtownych zwrotów przy niedużych prędkościach, np. nagły skręt w uliczkę 90 stopni. Na łukach dużo pewniej prowadzi się e39, mimo że to kombi to ma mniejszą tendencję do wyrzucania dupy na zakrętach, poza tym auto bardziej pewnie trzyma się drogi, np. po deszczu po wyłączeniu DSC i wprowadzeniu auta w poślizg bez problemu daje się opanować i wyprowadzić (zapewne przez większy rozstaw osi auto jest mniej nerwowe), e36 nie wybaczała błędów jeśli się przesadziło. Podsumowując e36 lepiej czuje się w ciasnych uliczkach i nagłych ostrych skrętach i dużo łatwiej zamiatać dupą na zakrętach, nawet na suchej nawierzchni, e39 stworzone do pokonywania łuków z wciśniętym gazem, dużo większy margines bezpieczeństwa, a pozatym w komfortowych warunkach, których raczej na próżno szukać w e36. To tyle z moich osobistych doświadczeń :)

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2008, 00:44 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Myślę, że po przejechaniu się tym cudem odeszła by ci myśl, że 540 ma PRAWIE takie same osiągi jak M5.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 21:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: KamieĂą Pom
jak kupisz 540 to na poczatek mocy ci wystarczy bo fura naprawde ciagnie niezle ja kupilem e39 za ok25 wszystko lacznie z zarejstrowaniem i naprawilem tylko pompe wody 300 zl poza tym zero problemow.

_________________
Tylko V8 jest slusznym wyjsciem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL