Szczurek1986 napisał(a):
lukaszlublin napisał(a):
Po montażu wtryskiwaczy szykuje się większa korekta softu
W jakie cyferki celujesz ?
W bardzo bezpieczne 390-400 koni i 800Nm .
Mam hybrydowe turbo od TC-Turbo, które według firmy może ładować 2.4bara bez problemu, ale muszę dać większy margines beczpieczeństwa, bo już raz ukręciłem wirnik w poprzednim 320D N47
.
Dbam o nie lepiej niż o żonę, nowy filtr powietrza wpada co 2-3 tys km
.
Spróbuję początkowo z 100mg dawki wtrysku, 2050bar na railu i 2.28bar doładowania.
Przybędzie z 10 koni a przy tym będą duże niższe czasy wtrysku, na czym mi zależy.
Ogólnie układ paliwowy będzie dużo mniej wysilony niż obecnie, będzie pracował bardziej precyzyjnie i stabilnie
.
To moje daily więc niezawodność też jest wskazana
.
Pojeżdżę tak z miesiąc i finalnie pewnie podwyższę lekko powyższe wartości o 2-3%.
Powinno wypluć wtedy cos w okolicach 400 koni.
Z tego co się dowiadywałem, to układ paliwowy z N57 313 wystarcza do ok 430 koni, później już trzeba bawić się w pompę L93, wtryskiwacze i czujnik ciśnienia z M50d tri-turbo.
No i przydałoby się wydajniejsze turbo z większym wirnikiem od strony gorącej.
W planach mam także sportową chłodnicę wody, żeby motor miał lżej, teraz potrafi się nagrzać do 111 stopni po ostrym sprincie.