BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 08:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Rasowanie?
PostNapisane: 8 maja 2007, 23:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: KrakĂłw
Oprucz zastosowania:
-chipa
-stozka kn
-tlumika koncowego sportowego km
-strumiennicy lub rurki

czym można jeszcze zwiekszyc troszku mocy i mometu obrotowego w gre nie wchodzi SWAP...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2007, 23:15 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
turbo, wydech obliczony pod dane auto, dolot obliczony pod dane auto, soft pisany pod dane auto, obrobka mechaniczna glowicy i ukladu tlokowo-korbowego i takie tam...


akcesoria i sposoby ktore wymieniles predzej zabiora ci kilka km...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2007, 23:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: KrakĂłw
turbo nie wchodzi w gre chodzi mi oczywiscie o wydech dedykowany i dolot rowniez dedykowany a uklad tlokowa korbowy tez nie wchodzi w gre ale dzieki za pomoc...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 00:43 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 69
Lokalizacja: KrakĂłw
No to skoro nic nie wchodzi w gre to zapomnij o przyrostach..
lepiej sie skupić na dobrych oponach, lekkich felgach i zawieszeniu/hamulcach..
chipami, stożkami, strumienicami itpnic nie zdziałasz...

_________________
Obrazek
[you] Zobacz moje e30 ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 05:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 135
Lokalizacja: GdaĂąsk Pruszcz
to jedyne co ci pozodtaje to tylko chip i pożadny firmowy wydech o czywiscie z dolotem. Ale to nie bedzie wielka róznica i tak jak kolega wyzej pisze zastanów sie czy warto.

_________________
lepiej straciĂŚ minute w zyciu niz zycie w minute

sprzedam E30 turing


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 06:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
pożądny cały wydech i dolot kosztuje tyle co 4,0 v8 :hyhy: :hyhy: . w prosty sposub rasuje się volkswageny :D

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 07:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
nie wiem czemu z takim dystansem podchodzicie do "odtykania" silnika. Jeśli kolega danielm101, użyje markowych produktów dedykowanych pod konkretne (swoje) auto to na pewno może liczyć na delikatny przyrost mocy. Z pewnościa nie będzie to współmierne do wydanych pieniędzy, ale na pewno zmieni się (na lepsze) charakterystyka mocy i momentu.
Jak napisał Kornelio, są również sposoby na wyraźne podniesienie mocy, ale to kosztuje sporo i znacznie lepszym (i tańszym) rozwiązaniem jest zmiana (SWAP) jednostki napędowej.

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 07:44 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
To jest wszystko bez sensu... Tyle kasy wydac za "pare" kucykow. W/g mnie wszedzie gdzie oferuja wydechy universalne, stozki itp, powinny byc na przyszlosc w dziale "prawie jak 300KM" albo "Fajny sound samochodu". Po krotce te zmiany nie maja sensu, zarnujesz tylko oryginalne czesci z BMW,a one kosztuja sporo.

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 09:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Lokalizacja: PoznaĂą
Następny posiadacz rączego stada 4 cylindrów o pojemności 1,6 pyta się jak zwiększyć moc...... Przyszli właściciele BMW którzy zadają pytanie jaki model wybrać powinni czytać takie posty.
Trza było kupić auto z większym silnikiem i byłby spokój a nie teraz szukać sposobów jak ją "usprawnić" bo mnie jakoś brakuje wyobraźni jak usprawnić 316 :zdziwko:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 09:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: KrakĂłw
rorafalki bardzo dobrze powiedzial...chce uzyc tylko dedykowanych rzeczy i przedewszyskich orginalnych....mysle ze to cos zmini a wiekszy silnik wiecej zje a lubie byc oszczedny a mocny..sami wiecie jak to jest...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 10:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
danielm101, jak chcesz to napisz do tego gościa:

http://www.magsport.republika.pl/wejscie.html

z tego co wiem jego ukł. dolotowe i wydechowe sprawdzają się w 316i więc jego oferta może jest dla Ciebie :niepewny:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 10:05 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
danielm szczerze mowiac to 316 nie jest oszczednym autem. majac 320 palila by ci kolo 12...tak samo jak 328... moje 316 palilo w miescie kolo 11...wiec gdzie ta ekonomika?

osobiscie uwazam ze naprawde szkoda pieniedzy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 16:31 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
danielm101 napisał(a):
lubie byc oszczedny a mocny..sami wiecie jak to jest..


takie rzeczy tylko w erze,odkładaj kase na jakies r6, tuningując 1.6 obudzisz sie z reka w nocniku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 17:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
wzmacnianie 1.6 jest niestety bezsensu,efekt mizerny(pomijajac zaawansowane zmiany) wydatek olbrzymi,
wiem, ze latwo sie mowi, ale daj sobie na luz, szkoda kasy, pomysl o Swapie lub o innym aucie(mocniejszym)

pozdrawiam

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 17:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
316 to 316 i innym nigdy nie będzie

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2007, 20:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: KrakĂłw
aha rozumiem ale skoro 2.5 pali 11 i 2.8 tez jakos tak to 1.6 moj tez jakos tak bierze czyli logika jest prosta moglem kupic 2.5 silnik czy cos...kurde szkoda ze i tak bede sie starał cos zmienic za bardzo Kocham moje autko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2007, 14:33 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Proponuję kupić silnik 1,8 is. I oszczędny i niedrogo zapłacisz. :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2007, 15:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
danielm101 napisał(a):
(...) za bardzo Kocham moje autko


ostatnio się przeglądałem artykuł, na temat przywiazywania się Polaków do samochodów.

Swap to jest metoda na ożywienie tego muła, a te wszystkie gadżety przy isie dadzą w sumie coś ok 155 km więc warto ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Rasowanie?
PostNapisane: 17 maja 2007, 11:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Warszawa-GrochĂłw
danielm101 napisał(a):
Oprucz zastosowania:
-chipa
-stozka kn
-tlumika koncowego sportowego km
-strumiennicy lub rurki

czym można jeszcze zwiekszyc troszku mocy i mometu obrotowego w gre nie wchodzi SWAP...


Spory ( ;) ) przyrost mocy można osiągnąć przez zamontowanie:
Wałka rozrządu - Pipercams
Układ wydechowy, kpl. z kolektorem - Supersprint (w dobrej cenie)
Filtr powietrza - duży wybór (Pipercross lub K&N)
chip - ja bym wybrał speca od elektroniki (duża znana firma)

Wszystkie wymienione firmy produkują akcesoria dedykowane do przeróbki wybranych silników które są testowane na hamowniach a producent podaje zyski HP i NM po ich zamontowaniu.

Zyski osiągnąć można przez zamontowanie lekkich kół pasowych napędu osprzętu, oraz koła zamachowego (bardzo dobry towar oferuje Exedy - alu koło i wielotarczowe sprzęgło).

Jest sporo możliwości przerobienia wolnossącej 4 by uzyskać większą moc (i myślę że to dobry pomysł), ale najlepszy efekt osiągamy w E30 ze względu na masę pojazdu.

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=5542


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 maja 2007, 20:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
SN3 a powiedz nam wszystkim ile kosztuje np. dedykowany wydech supersprinta (bo ja akurat wiem :D) hehe bo za sam wydech tego producenta mozemy wstawić ze wszystkimi przeróbkami vanosa, za koszt zakupu wałka i lekkiego koła exedy mamy już prawie gwint D2 RACING. wszystko się zgadza przyrosty mocy są zadowalajace ale za jaką kase?? SN3 za ten układ co ty proponujesz to możemy zrobic prawdziwego swapa na m52b28 bez żadnego druciarstwa a efekt takiego lekkiego tuningu w m40 będzie mizerny porównując do serii w m52
to tyle z mojej strony pozdro ;)

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL