BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 08:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Wymiana tlumika
PostNapisane: 24 maja 2007, 14:32 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 67
Lokalizacja: Kwidzyn
Moje BMW: E46 320d Touring
Kod silnika: M47N204D4
Witam

Jestem przed zmiana tlumika i chcialbym zapytac czy ktos ma u siebie zainstalowany tlumik firmy KM Malon?? Jak to sie sprawuje i jak brzmi??

Czy zalozyc taki KM Malon czy moze cos w stylu bardziej orginalnego ??

A dokladnie mysle o takim tlumiku: tlumik firmy KM Malon

_________________
!!! BMW->It's not a car-> It's a LIFE STYLE !!!
Było ->BMW serii 3 E36 Compact
Jest -> BMW serii 3 E46 Lift 320D Touring

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2007, 14:45 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
wygląd jest OK (chociaż wolę dwururkę), ale nie licz na wysoką jakość i cichą pracę

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2007, 19:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1314
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3
dokladnie, od tlumika w tej cenie i marce nie spodziewal bym sie rewelacji :zdziwko:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2007, 23:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
Troszke dołuż i zakładaj ultera...(2-rurke)nie duzo drożej a ładnie brzmi...jeśli masz katalizator: jeśli nie masz- jak dla mnie zagłośno{ten i ten}


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 00:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 43
Lokalizacja: Warszawa
kiedyś zamontowałem do e-30 2l. z katalizatorem tłumik tej firmy tylko z inną końcówką :zdziwko: strasznie było głośno jak dla mnie, odradzam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Tłumik
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 10:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 203
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: E36 328 sedan
Kod silnika: M52B28
Ja kupiłem kiedys ten sam model ale zamontowalem go do E30. Co do dzwieku nie mialem zastrzezen. Delikatny basowy pomruk :) I wcale nie byl glosny. Mysle ze mozesz byc rozczarowany co do wielkosci koncowki. Jak dla mnie ten tlumik w ogole nie bedzie pasowal do E36. Na Twoim miejscu poszukalbym czegos innego o troszke...powtarzam: troszke wiekszym rozmiarze :) Jakos nie jestem entuzjasta wydechow jak w Ursusie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2007, 18:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: prawie 3miasto
ja w poprzedniej e36 -316 compact- miałem ultera z taką samą końcowką ja Ty chcesz o średnicy 65mm pięknie wyglądał, troche głośny na długich trasach ale pięknie grał!

_________________
z 316 compact na 325tds touring, ale ciÂągle E36- pasaÂżerĂłw przybywa!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2007, 23:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
Ja własnie niedawno załozyłem Ultera z podwujną lufą fi 80mm wygląda pieknie,dzwieczy grubo....az miło...
Poniedzieli zapodam foty oceni sobie kolega... :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, 10:53 
wolnego xD

mnie się nie podoba dwururka z 2. wględów. pierwszy to estetyczny, często Bawaria 3-ka z takimi 2. wystającymi o dużo za dużo rurami, to po prostu festyniarstwo,
drugi względ to taki, że jeśli masz 4 gary, to masz wycięcie w seryjnym zderzaku na 1. rurkę, przy zakładaniu 2., jest ingerencja w materiał, bo trzeba ciąć zderzak, albo rurki sobie, a wycięcie na 1. rurke sobie. więc się zastanów, jeśli masz tak jak ja.
oczywiście, 2 rurki, przy nie za dużej średnicy czasem fajnie wyglądają, zwłaszcza seryjne M3, 4 rurki też ok, jak w np. e46, ale zdecydowanie 2 wielkie sety to festyniarstwo.

poza tym, mam ultera, dźwięk jest fajny, wykonanie też i nie żałuję :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, 19:30 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Wiesz moim zdaniem to bylaby glupota kupic tlumik malona ultera badz WM, a to z jednego wzgledu, kazda koncowka nie wazne czy jedno czy dwu, wyglada wiesniacko bo niektore sa poprostu za duze, sam zobacz, tez kiedys tatusia namowilem na KM Malon i zobacz co wyszlo, aha a na zdjeciu tlumik wygladal mniejszy... Co do dzwieku nie mam zastrzerzen przy wysokich obrotach tak jakby byl normalny tlumiczek.
Obrazek

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, 20:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
Jak sie wczesniej wypowiedziałem 2 -rurka wygląda slicznie,wystaje tylko koło 3-cm...aby tylko spaliny nie kopcily po zderzaku.
Owszem musialem podciac otwor na wiekszy(6-garów tez ma jeden otw.),ale mam czym,wiec wyglada jak orginał.Średnica to fi 80mm jednej koncówki(nie za duze nie za małe)w sam raz/// fotki jutro wrzuce do waszej oceny: :D
Pozatym robie w zawodzie tłumikarza od kilku ładnych lat więc widze jak niektorzy wydziwiają,a ja na to nie moge sobie pozwolic :hyhy:
Pozdrawiam all


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, 20:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
:zdziwko:


Ostatnio edytowano 11 czerwca 2007, 22:13 przez Kruger, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 czerwca 2007, 22:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
BoxX napisał(a):
Wiesz moim zdaniem to bylaby glupota kupic tlumik malona ultera badz WM, a to z jednego wzgledu, kazda koncowka nie wazne czy jedno czy dwu, wyglada wiesniacko bo niektore sa poprostu za duze, sam zobacz, tez kiedys tatusia namowilem na KM Malon i zobacz co wyszlo, aha a na zdjeciu tlumik wygladal mniejszy... Co do dzwieku nie mam zastrzerzen przy wysokich obrotach tak jakby byl normalny tlumiczek.
[url=http://img50.imageshack.us/img50/8793/pic02420si3.jpg]Obrazek[/URL]


Masz racje,,,ten kto to zakładał ma pojecie chyba do...... :rotfl: wiocha totalna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 11:39 
Kruger napisał(a):
Jak sie wczesniej wypowiedziałem 2 -rurka wygląda slicznie,wystaje tylko koło 3-cm...aby tylko spaliny nie kopcily po zderzaku.
Owszem musialem podciac otwor na wiekszy(6-garów tez ma jeden otw.),ale mam czym,wiec wyglada jak orginał.Średnica to fi 80mm jednej koncówki(nie za duze nie za małe)w sam raz/// fotki jutro wrzuce do waszej oceny: :D
Pozatym robie w zawodzie tłumikarza od kilku ładnych lat więc widze jak niektorzy wydziwiają,a ja na to nie moge sobie pozwolic :hyhy:
Pozdrawiam all


no to poka poka, sam jestem ciekaw jak to wygląda :) co do tego cięcia, czasem jest strasznie krzywo, doczepiane jakies blachy by nie kopcić zderzaka.... wygląda to tragicznie.
jak wystaje 3cm to ok, jak czasem widze BMki, golfy czy inne auta z 2 RURAMI fi 500 odstające na 2 metry (no trochę może przesadziłem :P) to to to jest przesada.
ale nie mogę się zgodzic z panem powyżej, gdyż nie każda końcówka bużetowych firm wygląda tragicznie. jak mi ktos powie, że wszystkie silvery czy remusy to są też niefestynierskie, to brawo.. końcówek jest od bólu do wyboru i zawsze można coś wybrać i dospawać.


jak wrócę do domu, to też porobie fotki i ocenicie, czy wszystko musi być wieś. czekam na fotkę Krugera:)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 18:46 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Mam rozwiązanie dla ciebie, kup poprostu tlumik jakiejkolwiek firmy ale dedykowany dla twojego modelu i pojemnosci silnika, bo w tych uniwersalnych i podrobkach jest zazwyczaj tak ze tracisz moc na zatrzymywanych przez zle skonstruowany tlumik spalin.

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 20:10 
BoxX napisał(a):
Mam rozwiązanie dla ciebie, kup poprostu tlumik jakiejkolwiek firmy ale dedykowany dla twojego modelu i pojemnosci silnika, bo w tych uniwersalnych i podrobkach jest zazwyczaj tak ze tracisz moc na zatrzymywanych przez zle skonstruowany tlumik spalin.


niestety, zazwyczaj bywa tak, że dedykowane tłumiki mają te same puchy, różnica polega na tym, że cena jest znaczeni wyższa, bo taki tłumik można bez problemu zamontować w miejsce seryjnego, bo ma odpowienie uchwyty itd...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 20:21 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 67
Lokalizacja: Kwidzyn
Moje BMW: E46 320d Touring
Kod silnika: M47N204D4
Racja...

Raczej poszukam orginalnego i dedykowanego tlumika do mojego auta i zalaze jakas ladna koncowke.

Pozdrawiam i dziekuje za opinie :)

_________________
!!! BMW->It's not a car-> It's a LIFE STYLE !!!
Było ->BMW serii 3 E36 Compact
Jest -> BMW serii 3 E46 Lift 320D Touring

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 21:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
BoxX napisał(a):
Mam rozwiązanie dla ciebie, kup poprostu tlumik jakiejkolwiek firmy ale dedykowany dla twojego modelu i pojemnosci silnika, bo w tych uniwersalnych i podrobkach jest zazwyczaj tak ze tracisz moc na zatrzymywanych przez zle skonstruowany tlumik spalin.


Własnie jak kolega napisał...kup dedykowany,zapłacisz 40% wiecej a nic sobie nie zmienisz poniewaz jest to ten sam tłumik tylko ma mocowania pod konkretny model.

Więc teraz sie zastanów czy za 2-wieszaki i kawałek rury przepłacać 250zł??? ja nie widze sensu!
Więc ta rada nie jest najlepsza. :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 21:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
A oto i foteczki: ULTER 2x80mm
1:http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/d2ff734ed7b34064.html
2:http://www.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/pokaz_obrazek/e1e64ed4e81d2836.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 21:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 185
Lokalizacja: Myszków
Moje BMW: e46 320i
Kod silnika: M54B22
cytat:
no to poka poka, sam jestem ciekaw jak to wygląda co do tego cięcia, czasem jest strasznie krzywo, doczepiane jakies blachy by nie kopcić zderzaka.... wygląda to tragicznie.

Krzywo?
Przy dzisiejszej konkurencji nie mozna sobie na takie kpiny pozwolic.


Ostatnio edytowano 12 czerwca 2007, 22:27 przez Kruger, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL