BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 05:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Gleba 60/40... czy ktos moze ma ?
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 14:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Leszno
Moje BMW: Jetta A5
Jak w temacie: Czy jakiś kolega ma w swojej E36 taka glebę ?

Myślę o obniżeniu mocniej swojej IS'KI ale nie wiem jak by to wyglądało, jeśli ktoś ma fotosy niech wklei jeśli jeździ na takim zawiasie :)

_________________
"Nie dziękuj " kliknij "Pomógł" :super:

VW on board :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 14:30 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 206
Lokalizacja: Nakło
Moje BMW: e92
Kod silnika: N52K
BEDE MIAL FOTKI NA DNIACH

to wkleje, bo na razie mam tylko przód zmieniony i musze jeszcze tył przełożyć

_________________
zobacz moje bimmery:
była e36 coupe http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=22594&hilit=DAY+NIGHT
była e39 528i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=473108#473108
była e46 330i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=36924
była e92 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 14:31 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 950
Lokalizacja: Sosnowiec
ja tez prosilbym o w/w informacje poniewaz tez chce zmienic zawias

_________________
"Życie jest usłane różami...
Obrazek
...ale nie ma róży bez kolcy... "


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 14:53 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
na seryjnych amorkach chcecie obnizyć 60/40?? mnie by było szkoda amorków :|

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 16:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 206
Lokalizacja: Nakło
Moje BMW: e92
Kod silnika: N52K
ja mam zestaw amorków i sprężyn firmy FormelK - na Tuv jest napisane bis zu 60mm, przód nie jest drastycznie obniżony i jest jeszcze jakis komfort na 17tkach

fotki wkrótce

zwykłe amorki padna wkrótce po założeniu spręzyn niższych, bo zmienia się ich zakres pracy, więc polecam kupno całego zestawu - widziałem za 799zł Supersport na alledrogo

_________________
zobacz moje bimmery:
była e36 coupe http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=22594&hilit=DAY+NIGHT
była e39 528i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=473108#473108
była e46 330i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=36924
była e92 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 19:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Najwięcej na temat zawieszeń w e36 mogą powiedzieć Spekter, Kiloff i Mike_r6

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 19:33 
Ja mam -70/50 i powiem Ci,że nie ma za bardzo jazdy na takim zawieszeniu.
Trzęsie skacze itd choć na prostej i na zakrętach jest super.
Kwestia co kto lubi trzeba jeździć uważniej i omijać wszystkie dziury,kanałki i studzienki.
Jeździ się napewno wolniej samochód miło poskakuje na nierównościach asfaltu co akurat mi się podoba.
Podstawowy problem jest taki,że amortyzatory nie mogą zostać seryjne.
Jeszcze jeden problem w tym,że u każdego producenta 60/40 jest inne.
Różnice wynoszą nawet do 2cm. Najbardziej wiarygodny jest H&R.
Dla przykładu obniżenie przodu H&R -40mm jest takie same jak GT Cupline -60mm.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 21:11 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Leszno
Moje BMW: Jetta A5
Najlepiej to gwint kupic i miec spokoj :)
a tak to dlaczego nie wolno zostawic seryjnych amorkow ??
Duzo szybciej sie zuzywaja ?

_________________
"Nie dziękuj " kliknij "Pomógł" :super:

VW on board :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 21:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
do obniżeń -30 jest szansa, że jeszcze pożyją

niżej niestety nie poruszają się w obszarze do którego są przystosowane i padają, czasami bardzo szybko

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2007, 07:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
http://dragon.istore.pl/sklep,405,,,01, ... 12--0.html tu macie nowy gwint fk automotive za 1850zł

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2007, 15:27 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 206
Lokalizacja: Nakło
Moje BMW: e92
Kod silnika: N52K
obiecane fotki, sorry za opoźnienie, ale zarobiony byłem

PRZED - ZAWIESZENIE SERIA :

Obrazek
Obrazek

PO - ZAWIESZENIE FormelK -60mm (spręzyny i amorki krótsze) www.formelk.de

Obrazek
Obrazek
Obrazek


uważam , ze mozna spokojnie na tym jezdzic, nie jest ani zbyt twardo ani zbyt nisko

_________________
zobacz moje bimmery:
była e36 coupe http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=22594&hilit=DAY+NIGHT
była e39 528i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=473108#473108
była e46 330i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=36924
była e92 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2007, 15:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Nooooo, kolego.... :D :D

Piknie piknie !!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2007, 15:37 
Ładnie Ładnie ale przód jest wyżej niż powinien być przy -60.
Możliwe,że jeszcze usiądzie ale raczej jest to poprostu wina sprężyn.
Na GTCUP line jest dokładnie tak samo na H&R jest ok 1-2cm niżej.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2007, 18:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 345
Lokalizacja: wa-wa/kielce
Moje BMW: e46 tOurinG
Kod silnika: M47N
wachu a mieżyłeś przed i po ile naprawde zeszło w dół?
ile masz do progów, przód/tył

_________________
poprzednie BMW - e36 318is http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=8952
- e46 touring 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=78705
e36 318is -http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79294&p=873695&hilit=bmw+318is#p873695


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2007, 19:06 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
--==maly==-- napisał(a):
Ładnie Ładnie ale przód jest wyżej niż powinien być przy -60.
Możliwe,że jeszcze usiądzie ale raczej jest to poprostu wina sprężyn.
Na GTCUP line jest dokładnie tak samo na H&R jest ok 1-2cm niżej.



sam mam GT CUPLINE niby 60/40 do tyłu sie zgodze siadło te 4 cm ale przód siadl tylko 4,5 cm :kwasny: a miało byc 6

_________________
BYLO 318IS JEST 325m50 VANOS GS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2007, 19:35 
kocik2109 napisał(a):
--==maly==-- napisał(a):
Ładnie Ładnie ale przód jest wyżej niż powinien być przy -60.
Możliwe,że jeszcze usiądzie ale raczej jest to poprostu wina sprężyn.
Na GTCUP line jest dokładnie tak samo na H&R jest ok 1-2cm niżej.



sam mam GT CUPLINE niby 60/40 do tyłu sie zgodze siadło te 4 cm ale przód siadl tylko 4,5 cm :kwasny: a miało byc 6


U Ciebie i tak wg fotek ładnie to wygląda tu jest wyraźnie wyżej.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2007, 20:11 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 67
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: E39 530d
Kod silnika: M57D30
A ma ktoś może -60/-60?? jakieś fotki mile widziane :D zastanawiam się nad takim obniżeniem i jestem ciekaw jestem jak będzie to wyglądało


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2007, 20:13 
Nie mam fotek ale e36 lepiej wygląda z przodem niżej bo tak musi być,żeby koła równo siedziały w nadkolach. Jak zrobisz 60/60 to tylne koło schowa sie w nadkole jak byś miał cały kufer ziemniaków.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2007, 21:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
60/60 ma chyba Spekter'

ładnie siadła wachu, ale z przodu na pewno nie ma -60

PS. paczka ze sprężynami Eibacha jest już w drodze do mnie :hyhy:

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 czerwca 2007, 23:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Leszno
Moje BMW: Jetta A5
no ze zeczywiscie nie jest -60 bardzo podobnie do mojej siedzi a nawet bylbym sklonny powiedziec ze tak samo :)

_________________
"Nie dziękuj " kliknij "Pomógł" :super:

VW on board :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL