BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 08:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 80  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 29 października 2010, 19:55 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Inne
ROGER-NYSA napisał(a):
Co nie zmienia faktu że za parę lat będziecie to robić za 300zł :rotfl: :rotfl: :rotfl:

nigdy tak się nie stanie :)

_________________
Chętnie pomogę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 29 października 2010, 20:27 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
Adrian ADT napisał(a):
nigdy tak się nie stanie :)


Tak tak.......... :wstyd:
Panie Adrianie , my tu czekamy na opowiadanie o zwalonej E90.
A Pan tu pitu, pitu uskutecznia. :wstyd:
Jakiś wątpliwy wykres auta z uwaloną turbiną nikogo nie kręci.
Było by znacznie ciekawiej gdybyś wkleił zdjęcie żony z wakacji. :rotfl: :rotfl: :rotfl:

A tak serio...
Ja osobiście proszę o dokładne zdjęcia nowej turbawki ,jak przyjdzie.
Wraz z średnicami wirników i wykresem charakterystyki dmuchania dla tego modelu.
Potem krok po kroku , wymiana montaż, testy. Program i jego właściwości (parametry pracy silnika) a następnie nowy program i nowe parametry.
Naturalnie zdjęcia bo bez tego to nie uwierzę że ogarniasz e90 :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 29 października 2010, 20:42 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Inne
ROGER-NYSA napisał(a):
Tak tak.......... :wstyd:
Panie Adrianie , my tu czekamy na opowiadanie o zwalonej E90.
A Pan tu pitu, pitu uskutecznia. :wstyd:
Jakiś wątpliwy wykres auta z uwaloną turbiną nikogo nie kręci.
Było by znacznie ciekawiej gdybyś wkleił zdjęcie żony z wakacji. :rotfl: :rotfl: :rotfl:

A tak serio...
Ja osobiście proszę o dokładne zdjęcia nowej turbawki ,jak przyjdzie.
Wraz z średnicami wirników i wykresem charakterystyki dmuchania dla tego modelu.
Potem krok po kroku , wymiana montaż, testy. Program i jego właściwości (parametry pracy silnika) a następnie nowy program i nowe parametry.
Naturalnie zdjęcia bo bez tego to nie uwierzę że ogarniasz e90 :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Pozdrawiam Krzysiek

grabisz sobie u mnie równo!!!
turbo 10 minut temu przyjechało teraz tylko czas na zmianę :P i poprawka programu jeżeli klient będzie sobie życzył ale myślę ze tak!

_________________
Chętnie pomogę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 29 października 2010, 20:48 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
Adrian ADT napisał(a):
turbo 10 minut temu przyjechało teraz tylko czas na zmianę :P

Znowu pitiu pitu :wstyd:

Aparat do ręki i ogień . Wszyscy czekamy. :hyhy: :hyhy:

W międzyczasie możesz zapodać zdjęcia żony , i tak znowu w temacie trzeba posprzątać więc nic się nie stanie.
A ........ te z Egiptu :rotfl: :rotfl: Jeśli to ta pani z Twojej stronki to zapowiadają się całkiem ciekawe zdjęcia.
Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 29 października 2010, 21:26 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Inne
ROGER-NYSA napisał(a):
Aparat do ręki i ogień . Wszyscy czekamy. :hyhy: :hyhy:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Regeneracja ,zobaczymy co potrafi ? :/

ROGER-NYSA napisał(a):
W międzyczasie możesz zapodać zdjęcia żony , i tak znowu w temacie trzeba posprzątać więc nic się nie stanie.
A ........ te z Egiptu :rotfl: :rotfl: Jeśli to ta pani z Twojej stronki to zapowiadają się całkiem ciekawe zdjęcia.

zapomnij!co moje to moje!

_________________
Chętnie pomogę:)


Ostatnio edytowano 29 października 2010, 22:28 przez Adrian ADT, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 29 października 2010, 23:05 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
Adrian ADT napisał(a):
zapomnij!co moje to moje!

No jasne, wiem jak jest .....świętość.

Ale do tematu.
Jak już zaczynamy rozprawiać o turbinkach......
To ja zapodam zdjęcia GT1749v stosowanej w e46 320d 150ps którą wstawiałem znajomemu dwa dni temu.
Turbo znasz bo załatwiałeś regenerację. (poza tematem śmiga doskonale......... zobaczymy jak długo ;) )

Jak widzimy turbina "sterowana podciśnieniowo" była naprawiana ponieważ nit trzymający klapkę zawirowań zechciał wybrać się w podróż.
Silnika nie było potrzeby rozbierać, klapka utknęła przy wylocie z kolektora ,jednak nit pofrunął.
Silnikowi nic się nie stało ,jednak uderzenie malutkiego kawałka metalu w łopatki strony gorącej spowodowało zniszczenia wymuszające wymianę wirnika. Turbina nie puszczała oleju ,nie miała luzów jednak jej wydajność znacząco spadła i pojawiło się wibrowanie wynikające z utraty wyważenia. Ponadto auto borykało się z przeładowaniem . Jak się okazało nie mogło być inaczej ponieważ mocowanie (mieszka było zerwane)
Przy diagnostyce turbo słabo wstawało a przy wysokich obrotach dmuchało 2,9 bara i wrzucało auto w tryb awaryjny. Na domiar złego tak wysokie ciśnienie uszkodziło intercooler, który musiał być wymieniony.

Tak wyglądała po wyjęciu :

Tu jeszcze na aucie

Obrazek

Słabe zdjęcia , robiłem telefonem. Tu widać uszkodzony wirnik strony gorącej.

Obrazek


Obrazek

Obrazek


Obrazek

Turbinka wyjęta prosto z auta ,przed sekcją zwłok .

Obrazek

Na tym zdjęciu widać zerwane mocowanie (mieszka podciśnieniowego) przestawiającego zmienną geometrie.

Obrazek

Tak wyglądał kolektor i nieszczęsne klapki.

Obrazek

Tutaj sprawca !! zaklinowana klapka.
Ośka pęknięta na nicie ,nita nie było . Skutki jego podróży widoczne wcześniej.

Obrazek

Zdjęcie pacjenta :

Obrazek

Obrazek

Tu uszkodzony intercooler :

Obrazek

Obrazek


Tak wygląda turbo po regeneracji, przed włożeniem do auta.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Przypuszczalna chronologia zdarzeń:

Powstaje pęknięcie mocowania sterownania podciśnieniowego turbiny.(Ciężko wyczuć dlaczego ,powiedzmy wada ,lub zmęczenie materiału)

To powoduje brak możliwości kontroli ciśnienia przez ECU
Turbina żyje własnym życiem , dmucha do granic swoich możliwości. Ja zmierzyłem 2,9 bara (to totalny kosmos)
Auto wpada w tryby awaryjne na wskutek przeładowań.
Nieświadomy użytkownik jeździ dalej.
Wysokie ciśnienie w kolektorze i potężny przepływ sporej masy powietrza uszkadza klapkę.
Klapka pęka, jak zwykle w najsłabszym miejscu, czyli ośka. Jest ona najsłabszym ogniwem.
Pęknięcie uwalnia nit.
Ten leci do cylindra.
Szczeńcie w nieszczęściu że tylko on, jego malutkie gabaryty pozwalają swobodnie przelecieć koło zaworów. Najpierw ssącego następnie wydechowego.
Wpada do kolektora wydechowego ,następnie uderza w rozpędzone łopatki turbiny strony gorącej.
Niszczy turbinę
Auto trafia do mnie.
Diagnostyka
Następnie wnioski ,teoria ,rozważanie opcji działania.
Auto na kanał turbo w dół.

Pacjent przeżył ,portfel właściciela również.

Przy okazji usuwania awarii wymieniłem :
Termostat
Separator oleju (odma)
Filtr oleju
Olej
Ciecz chłodzącą
Przewody podciśnienia
Intercooler
Turbo przeszło pełną regenerację cały wsad nowy.
Łopatki z kolektora znalazły nowy dom ,zastały zdemontowane i zamieszkały w śmietniku.

Auto śmiga pięknie i oby jak najdłużej.

Wnioski:
Nie można lekceważyć trybów awaryjnych.
Nie wolno jeździć z przeładowującą turbiną. Jeśli tak jest ,musi być przyczyna.
Nie wolno lekceważyć klapek (temat rzeka..... to może spotkać każdego)
Nie wolno zwlekać z wyjazdem do diagnosty .
Jedna awaria powoduje drugą .... tak było jest i będzie.

Opowieść dotyczy auta jak widzicie, z 2003r miesiąc 7. Przebieg na liczniku 102000km Automat.


Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 29 października 2010, 23:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 983
Lokalizacja: RZ
Moje BMW: e92 330d
Kod silnika: N57
Napisane pro.
A mnie ciekawi to:
Cytuj:
cały wsad nowy

Skąd pochodzą owe wsady ? Produkuje je ta firma (tu garret?) i wysyła do regeneratorów turbin ?

_________________
moje e92 330d
moje byłe e46 320d FL

Thank you for flying with BMW airlines!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 30 października 2010, 00:17 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
emstar napisał(a):
Napisane pro.


Co znaczy pro. ?

emstar napisał(a):
Skąd pochodzą owe wsady ? Produkuje je ta firma (tu garret?) i wysyła do regeneratorów turbin ?


Adrian załatwiał regenerację, więc pewnie wie więcej. Turbo robione we Wrocławiu szczerze nie wiem przez jaka firmę.
Zadzwoniłem do kolegi i powiedziałem : "temat padnięte turbo" Usłyszałem przywieź.......Zawiozłem a za dwa dni odebrałem to co widać na zdjęciach.

Ja wiem z źródeł (internet) że firma garret nie wypuściła części zamiennych do swoich produktów.
Stoi na stanowisku że jest to część eksploatacyjna która jak inne części auta ulega zużyciu i powinno się uszkodzoną zastąpić nową.
Ceny jak wiemy są kosmiczne, więc rynek części zamiennych (podróbek ) bo inaczej tego nie można nazwać świetnie się rozwinął.
Nie wiem ,jakiej firmy graty są w środku , na pewno nie garreta.
Zakładam że jest to produkt pochodzenia chińskiego ale mogę się mylić.
Turbo działa właściwie ,dobrze wstaje i uzyskuje bez problemu zadane ciśnienie.
Jest gwarancja, więc czas pokaże......
Jak się wysra będziemy wszyscy wiedzieć po ilu kilometrach.
Ja swojej roboty jestem pewny, więc jak padnie nikt mi ciemnoty nie pociśnie.
Zresztą , znam Adriana on wie że odstrzelił bym go z służbowej broni, gdyby się sypła i usłyszał bym że to wina mechanika.

Zresztą o czym my gadamy. :wstyd: :wstyd: Jakaś abstrakcja. :mur:

Pozdrawiam Krzysiek

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 30 października 2010, 04:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23127
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Pro to znaczy profesjonalnie :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 30 października 2010, 09:39 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Inne
ROGER-NYSA napisał(a):
Co znaczy pro. ?

emstar napisał(a):
Skąd pochodzą owe wsady ? Produkuje je ta firma (tu garret?) i wysyła do regeneratorów turbin ?

części pochodzą od różnych importerów/producentów tylko nie od GARRET:)
ROGER-NYSA napisał(a):
Zresztą , znam Adriana on wie że odstrzelił bym go z służbowej broni, gdyby się sypła i usłyszał bym że to wina mechanika.

Nic się nie stanie ale gdyby to na pewno tak usłysz i wtedy się zmierzymy służbowa do prywatnej:);):D
ROGER-NYSA napisał(a):
Zresztą o czym my gadamy. :wstyd: :wstyd: Jakaś abstrakcja. :mur:

W końcu powiedziane na temat tu macie zestaw bez walka do regeneracji GT17
Obrazek

_________________
Chętnie pomogę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 4 grudnia 2010, 21:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 216
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47N
Witam, no to i ja chciałem się pochwalić swoim wykresem :)
Obrazek

jak widać na załączonym obrazku zabieg odbył się dziś i na razie mogę jedynie stwierdzić, że często zrywa przyczepność i zrobiła się niunia jakaś taka lekka :) .
Wszelakie opinie mile widziane.

_________________
Flagi na trzeciego
Zobacz moje pierwsze BMW -->> viewtopic.php?p=591189


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 13:03 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Inne
wracając do tematu E90 318d trochę mi się zapomniało ale wybaczycie :)
przyczyną uszkodzenia turbinki i jeszcze dodatkowo wtrysków była super zaje fajna i elegancka czarno-niebieska niczym się nie różniła od coca-coli dodatkowo z fusami ropa;)ponoć tankowana na markowej stacji, oczywiście DPF tez poszedł w niepamięć:)
wykresik seri po modernizacji
programu jeszcze nie ma.
Obrazek

_________________
Chętnie pomogę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 14 grudnia 2010, 13:06 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 74
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: Inne
jendrek1977 napisał(a):
Wszelakie opinie mile widziane.

bardzo delikatny programik 24ps i 32NM Witek ma bardzo zimno na Halli brrrrrrr brrrrrr choć u mnie nie jest lepiej w tą zimę:)

_________________
Chętnie pomogę:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 31 stycznia 2011, 22:11 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Kod:
ROGER-NYSA napisał(a):
Co znaczy pro. ?

emstar napisał(a):
Skąd pochodzą owe wsady ? Produkuje je ta firma (tu garret?) i wysyła do regeneratorów turbin ?

części pochodzą od różnych importerów/producentów tylko nie od GARRET:)



Mellet ;)

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 31 stycznia 2011, 23:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 57
Posty: 157
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: ostatnie było Z42.0
Kod silnika: Focus3 ST 2.0 EB 250
jnx napisał(a):
Kod:
ROGER-NYSA napisał(a):
Co znaczy pro. ?

emstar napisał(a):
Skąd pochodzą owe wsady ? Produkuje je ta firma (tu garret?) i wysyła do regeneratorów turbin ?

części pochodzą od różnych importerów/producentów tylko nie od GARRET:)



Mellet ;)

..w najlepszym przypadku.. :hyhy:

_________________
Focus 3 ST 2.0 250/320KM
Obrazek
https://www.facebook.com/GCSTuning


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 lutego 2011, 19:11 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 39
Moje BMW: E46 320d Touring
Kod silnika: M47N
Tak poczytałem o chipowaniu i najpierw za opis, ogólnie dane w temacie :padam: Sam myślę nad zchipowaniem swojej Beti. Ale wpierw muszę zrobić pewne rzeczy przed. Kilka już za mną:
1. Oczyszczenie EGR
2. Filtrów elektrozaworów
3. Modernizacja przepływki
4. Usunięcie klapek
5. Odłączenie EGR'a (tak, najpierw go oczyściłem, a potem postanowiłem odłączyć podciśnienie :rotfl: )
6. Załatanie nieszczelności Intercoolera (tylko chyba tam będę musiał wrócić bo znów trochę puszcza oleju-tak lekkie pocenie z turbo chyba jest)
Punkty 1-4 osiągnąłem własnymi rękoma po teorii znalezionej na forum (dziękuję autorom, szczególnie Roger'owi)
Punkt 5 zatkałem wężyk podciśnienia, a wlot podciśnienia od EGR'a zatkałem gumowym kapturkiem ;)
W planie zmiana wydechu, tak jak pytałem w innym temacie (jak to zrobić najlepiej), czyli chęć puszczenia rury od kolektora wydechowego bez katów i jakiś fajnie mruczący tłumik na koniec.
Po wydechu chcę zchipować, ale boję się o turbo czy jest z nim wszystko ok tylko nie wiem jak to najlepiej sprawdzić?
Niby INPĄ sprawdzałem i jakby wartości otrzymane mam lepsze delikatnie niż oczekiwane, ale to pocenie mnie trochę niepokoi). :zalamany:
No i jak już będę wiedział, że turbawka da radę to chciałbym chipnąć Beti u.... Adriana ADT (jeśli przyjmiesz mnie to z chęcią wpadnę z Wawy na programowanie :D )
Powiedzcie jeszcze co warto sprawdzić, żeby nie okazało się, że przez kiepski stan nie nadaje się autko na chipa i ze smutkiem :rozpacz: nie wracał z takim programem jakim przyjechałem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 lutego 2011, 20:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Kod:
5. Odłączenie EGR'a (tak, najpierw go oczyściłem, a potem postanowiłem odłączyć podciśnienie :rotfl: )

Ale to dobrze zrobiłeś.. Jeśli w zimę robisz krótkie kawałki to sobie podłączysz z powrotem na okres zimowy.. Szybsza temp lepsze tarcie etc. Ja na zime zawsze odtykam EGR.

Kod:
mruczący tłumik na koniec.

Przecież to diesel.... :-)

Jak sprawdzić Turbo ? Jeśli programowo dobrze dmucha, ładnie wstaje nie ma overboostów zbyt dużych ani nie świszczy metalicznie zbyt mocno to warto ją jeszcze ogarnąć organoleptycznie czyli :
wymontować, sprawdzić luzy na ośce, sprawdzić łopatki wirnika. Jeśli wszystko w porząsiu to wyczyścić geometrię, złożyć i na program.

Tak pomyślałem... Robił ktoś hybrydkę z tej turbosprężarki ?

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 lutego 2011, 22:28 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2607
Lokalizacja: Nysa Opolskie
Moje BMW: F07 535dx
Kod silnika: n57
Witam
jnx napisał(a):
Tak pomyślałem... Robił ktoś hybrydkę z tej turbosprężarki ?


W jakim celu ?

_________________
TEL. 600218347 Krzysiek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 1 lutego 2011, 23:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 2777
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 535d++
Kod silnika: N57S
Roger-Nysa napisał(a):
Witam
jnx napisał(a):
Tak pomyślałem... Robił ktoś hybrydkę z tej turbosprężarki ?


W jakim celu ?


+200PS

_________________
BMW F10 535D @ 450KM chip by Tc-Performance.eu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E46] 320D 150ps chiptuning, historia, zdjęcia wykresy dane
PostNapisane: 2 lutego 2011, 08:36 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 43
Posty: 39
Moje BMW: E46 320d Touring
Kod silnika: M47N
Cytuj:
Ale to dobrze zrobiłeś.. Jeśli w zimę robisz krótkie kawałki to sobie podłączysz z powrotem na okres zimowy.. Szybsza temp lepsze tarcie etc. Ja na zime zawsze odtykam EGR.


Robię raczej dłuższe dystanse, bo przez całą Wawe do pracy jeżdżę ze 30km w jedną.

Cytuj:
Przecież to diesel.... :-)


Jest jeden temat, w którm można podsłuchać jak te diesele ładnie mruczą. Pod warunkiem, że wydech i tłumik odpowiedni :hyhy: i właśnie o to mi chodzi,a jak wyjdzie to się okaże.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1583 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 80  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL