BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 18 czerwca 2025, 06:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 09:03 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
czyli mój fachowiec się nie mylił on mówił o moim aucie i swoim 540, że jest kute ja sądziłem, że skoro M62B35 jest kute to następny small dick 3,0 też i tu jednak mój błąd :) ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 14:27 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 4257
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M6
Kod silnika: S85 S62 M60
Garaż: było: M5e39 '01,
e34 540i '94
Zdzira 850I napisał(a):
napewno 4,4 z kompresem złoi S62 bez kompresa nie ma zmiłuj


hehe spokojnie, daleka droga do tego


Zdzira 850I napisał(a):
do tego znaleźć silnik od M który trzyma serie w tym kraju to paranoja :)


nie przesadzalbym, na ogol to wina osprzetu a nie samego silnika.

trollu napisał(a):
hmmm... w PL jest kilku ludzi którzy ogarniają S62. Częściej się widzi swapowane S62 niż V8 z kompresorem czy turbo


hehehe ilu kilku ?
znam jede swap gdzie silnik się kręci do końca. W PL to jeszcze kosmos, swapowanie tego silnika.

_________________
Obrazek

http://imageshack.com/a/img689/1772/78er.jpg

Sprzedam MANUAL 6-b z M5e39 ~ 3.000 PLN


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 16:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Boogie napisał(a):
hehehe ilu kilku ?
znam jede swap gdzie silnik się kręci do końca. W PL to jeszcze kosmos, swapowanie tego silnika.

ja osobiście więcej widziałem swapowanych S62 niż innych v8 z kompresorem. A nikt nie mówił że późniejsze wystrojenie to łatwa sprawa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 21:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
trollu napisał(a):
A nikt nie mówił że późniejsze wystrojenie to łatwa sprawa.


Dobre, gotowe kity maja juz rozwiazany problem strojenia, zobacz np. Ess'a do ktorego link wkleil Kyo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 września 2009, 22:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Jaworzno
A czy spotkal sie juz ktos z latwiejszymi rozwiazaniami i niekoniecznie wydajac po 20-25 tys na gotowe zestawy. z czego by mozna bylo zapodac sprezarke zeby na poczatek bez wiekszych przemian w silniku doladowac go 0.4bara na poczatek?czy szlo by cos pokabinowac przy tych sprezarkach z mercedesów?dały by rade napełnic jednostke ponad 4 litrowa?jak sie to Panowie wam widzi?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 07:58 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Eaton M90 może, trzeba poszukać map kompresora. To chyba jedyny łatwo dostępny kompresor.
Wszystkie Vortechy czy Rotrexy to koszt 5-8tyś za sam kompresor i dostępność nikła.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Ostatnio edytowano 24 września 2009, 10:20 przez Tomek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 10:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Vermilion napisał(a):
trollu napisał(a):
A nikt nie mówił że późniejsze wystrojenie to łatwa sprawa.


Dobre, gotowe kity maja juz rozwiazany problem strojenia, zobacz np. Ess'a do ktorego link wkleil Kyo.

Ess czy g power to zestawy plug & play ale jakoś nie widać ich w Polsce. Jak ktoś ma odpowiednią gotówkę to wiadomo że taki zestaw będzie lepszym rozwiązaniem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 11:18 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
trollu napisał(a):
Ess czy g power to zestawy plug & play ale jakoś nie widać ich w Polsce. Jak ktoś ma odpowiednią gotówkę to wiadomo że taki zestaw będzie lepszym rozwiązaniem.


Obawiam sie, ze duzo czasu minie zanim pojawia sie ludzie sklonni inwestowac w taki kity w Polsce. W tej chwili jest cisnienie na osiagniecie tego samego za 1/4 ceny :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 11:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Vermilion napisał(a):
Obawiam sie, ze duzo czasu minie zanim pojawia sie ludzie sklonni inwestowac w taki kity w Polsce. W tej chwili jest cisnienie na osiagniecie tego samego za 1/4 ceny :rotfl:

dokładnie. jak ludzie widzą ceny takich zestawów to stwierdzają że jednak inwestycja jest nieopłacalna albo szukają zestawów z Chin na alledrogo :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 11:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: Zabrze
Idealny kompresor do tego silnika za śmieszne pieniądze http://allegro.pl/item739156750_superch ... o_5_0.html
Mysle ze do 0.5 bara nie ma problemu z motorem. Jedynie wiecej paliwa dobre strojenie i bedzie git


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 11:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Ratay napisał(a):
Idealny kompresor do tego silnika za śmieszne pieniądze http://allegro.pl/item739156750_superch ... o_5_0.html
Mysle ze do 0.5 bara nie ma problemu z motorem. Jedynie wiecej paliwa dobre strojenie i bedzie git


Ciekawe ile lat ma ten kompresor, o tego Eatona M90, ktory jest na innej ich aukcji ktos juz pytal na tym forum (i ma jakies 15 lat).


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 14:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 5
Lokalizacja: Jaworzno
a ten kompresor eaton MP90 co maja na aukcji, pisze ze to nowy, co o nim sadzicie?dał był rade napompować 0.5 bar do 4.4 litra.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 15:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6907
Lokalizacja: JP
Kopi1988 napisał(a):
a ten kompresor eaton MP90 co maja na aukcji, pisze ze to nowy, co o nim sadzicie?dał był rade napompować 0.5 bar do 4.4 litra.


Mysle, ze nie wcisniesz go pod maske.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 września 2009, 16:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: Zabrze
Z tego co wiem to sprzedaja dobry towar. Pewnego razu mieli Vortech'a 1 za 2700, wisial na alledrogo z 3 godzini i się spóznilem. Z tego co wiem to towar oki bez wała od nabywcy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 11:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
Nie wiem czemu wy tak przeciwni jestescie temu doladowaniu, juz powoli pojawiaja sie Beemki na kompresorach w polsce...

W moim 2ojewodztwie jezdzi np. E30 320i m20b20 na kompresorze, na hamowni wyplulo 222KM i 280NM, juz 2 lata lata...

W tym roku natomiast na wyrazowie byl koles co w E34 V8 mial kompresor... piekna sprawa :szok:
Silnik byl M62B44 na osprzecie z M60.

Co do swapu.
S62 kazdy mzoe sobie wstawic, a kompresor to jednak juz cos bardziej jakby to powiedziec niepowtarzalnego.

Co do ograniecia elektroniki w S62, to w Lodzi chlopaki to ogarniaja :ok:

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 11:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Enzo napisał(a):
W tym roku natomiast na wyrazowie byl koles co w E34 V8 mial kompresor... piekna sprawa :szok:
Silnik byl M62B44 na osprzecie z M60.

dokładnie piękna sprawa :hyhy: zdaje sie że to auto należy do usera bartpa. Zresztą M3 Budzyńskiego też jest na kompresorze :padam:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 13:52 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 378
Lokalizacja: Wwa
Moje BMW: E46 328Ci
Kod silnika: M52B28TU
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 2&start=40
Vermilion napisał(a):
Idealny kompresor do tego silnika za śmieszne pieniądze http://allegro.pl/item739...iki_do_5_0.html


Co uważacie o tej firmie, nigdy nie słyszałem o Powerdyne, ale wygląda na kawał porządnej maszynerii...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 18:42 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 3826
Po to jakiś idiota wymyślił kompresor, żeby nie trzeba było babrać się w zmiany silnika, aby wzmocnić samochód. Swapy są już nudne, a ich cena często jest podobna do kosztów doładowania silnika, w szczególności, gdy mówimy tutaj o takich pojemnościach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 22:19 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: pcim
też miałem pomysł założenia kompresora eaton m90 lecz nie mogę wystroić sterownika (kość jednorazowego zapisu i brak czystych) . jeżeli macie pomysł jak to zrobić to piszcie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 września 2009, 22:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: pcim
numer mojego sterownika 0261203474


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL