BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 07:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2007, 11:34 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Może jest ktoś zorientowany ile uturbienie faktycznie kosztuje?
Nie pytam o zarys typu 10K PLN, tylko konkretne ceny.
Być może miał ktoś styczność z takimi elementami, wie co i ile kosztuje.
Pytam poglądowo oczywiście.

PS
Proponuje, żeby w temacie o uturbieniu silnika IS, nie pisać o swapach itp.
Temat dotyczy założenia sprężarki w tym konkretnym silniku.
Natomiast takie posty powinny być w temacie "Czy uturbiać IS"?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2007, 13:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
zawsze marzyłem o przejażdżce fiatem 126p 650 biturbo...

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2007, 14:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 3232
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
duzo racji jest z ta pojemnoscia, ale jak ktos chce to niech sobie uturbia nawet malucha jak mu sie tak podoba. moim zdaniem to jest fajny pomysl uturbic iesa, jakby mnie bylo stac to bym tez uturbil ale tylko pod warunkiem ze to by bylo moje drugie auto i dalbym cisnienie do 2 barow. na youtube jest kilka filmikow z iesem uturbionym od tego samego wlasciciela. filmy sa w kilku opcjach cisnienia chyba od 0,4 bara do 1,6 wiec juz konkret. ale tydech ma przez maske wyprowadzony i ryk jest straszny, ale do 260 idzie niezle :-)

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2007, 16:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
:D Po pierwsze to nie kumam dlaczego, jak już ktoś wcześniej zauważył, większość nie próbuję odpowiedzieć na postawione przez kem44-a pytania. Może i mało to rozsądnie zaturbiać m42, może i kosztuje to ileś tam. Ale on nie pyta czy się opłaca a może swap.On się pyta jak kto i za ile ewentualnie. ;)


kem44 proponuję szukać czegoś na jakiś zagranicznych forach, myślę że tam powinieneś znaleść stosowne info.

Co do samej idei turbo....czytałem czas jakiś temu o seicento z silnikiem od punciaka i turbo. I co gość władował turbo do puszki po sardynkach?? :P No może i tak ale ma dziką satysfakcje jak wycina większość auta na światłach. Bo coś w granicach 180 koni ( o ile pamięć mnie nie zawodzi ) w takim aucie robi trochę zamieszania. A to że kosztowało? Ano kosztowało ale jest z tego ogromna satysfakcja.A to o to chyba chodzi, żeby mieć przyjemność z jazdy jak głosi slogan ;)

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2007, 20:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
CiOoS, tylko że to nic dziwnego, gdyby w bmw było z 200 koni, co z tego że Is, większość użytkowników calibr i gti i tak nie wie co to Is.

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2007, 21:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Kubenzy możesz jaśniej :D bo nie wiem o co Ci cho :P

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 11:11 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Była mowa o wysileniu silnika IS i jego ogromnej kompresji:
No więc sprawdziłem to, mam nadzieje w wiarygodnym miejscu.
Co się okazuje:
318IS ma stopień sprężania 10.00
320 ma stopień spręzenia 11.00
323 ma stopień spręzenia 10.50
325 ma stopień spręzenia 10.50
328 ma stopień spręzenia 10.20
To tak dla jasności.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 12:37 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
CiOoS, cho mi mnie wie o to, że Is miałby tyle mocy, co np 325i, i czym by się wyróżniał? Co innego np. 300 koni w E36 :D

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 16:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 2220
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
:rotfl: :rotfl: Może ciemny jestem:D ale nadal Kubenzy nie rozumiem. Czym jest 300 koni w Is a czym w e36?? :rotfl:

Sens mojej wypowiedzi był taki że tak jak w przypadku sejaka takich aut nie spotkasz często na ulicy. A gdyby Is miał te 200 koni to raczej by się chyba wyrózniał :D w serii ma te 140 więc "dmuchnięty" raczej by się wyróżńiał. A to że ktoś nie wie co to Is...A czy ja znam sens miesiączkowania Pingwinów Północno Afrykańskich?? :D
Nie znam a żyję :rotfl:

_________________
" Jeśli Twoje dziecko kręci gwintem to wiedz że coś się dzieje...."


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 16:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 134
Lokalizacja: Tarnowskie-GĂłry
dla mnie to jest troche głupota do takiego auta wciepnąć turbine. Jak chcesz to kup sobie auto z większym silniczkiem :) może jeszcze jak zamontujesz turbinke to wsadzisz gaz drugiej generacji?:D żarcik :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2007, 17:40 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
z IS na orginalnych gtatach wyciągniesz 220km tylko jest problem z wystrojeniem w polsce kazdego BMW a w DE koszt od 600 euro :hyhy:

_________________
BYLO 318IS JEST 325m50 VANOS GS


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 11:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 295
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18
Garaż: m42b18 x2
a jak ktos widzi takiego na ulicy to czy musi wiedziec ze to 1.8? wystarczy ze smignie mu szybciej niz mrugnie a jak sie ktos zapyta to wtedy powie ze ma 300km pod maska :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 16:03 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Nie bede sie wypowiadal na ten temat... Bo Nie Ma SENSU!!! Bylo juz kikla razy takie cos, chcesz gwizdy i swisty, to sobie wsadz cos takiego do dolotu i uklady wydechowego :rotfl: :rotfl: :rotfl: http://www.allegro.pl/item202774885_gwi ... j_hit.html :rotfl: :rotfl:

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 18:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 295
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18
Garaż: m42b18 x2
pytanie po co? mozna to zobrazowac troche:
http://youtube.com/watch?v=KPgQ2WYl--Q
http://youtube.com/watch?v=qjnmAgLexmo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 18:59 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
1,4 bara doladowania to niestety ale trzeba do tego zakuc silnik...seryjny rozleci sie po chwili...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 19:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 295
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: m42b18
Garaż: m42b18 x2
ale tu nie ma o czym gadac :P zakuc trzeba zawsze ... to przeciez chyba nie chce ktos robic turbo na 0,5 bara :) tylko 1 :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 00:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
idea tego tematu byla taka:

gdy startowalem na dajtkach na 1/4 mili przed wjazdem na tor stalem przy barjerkach i zagrzewalem troche silnik.... tzn pogazowalem sobie troche... obok stal koles i zapytal co masz za silnik? ja na to 1,8. on - turbo?? :) ja na to nie iS :hyhy: a on na to :zdziwko:
hehehe smiac mi sie chcialo... wiecie dla czego koles sie zapytal?? bo uslyszal jak cos ssie powietrze :) wyciagnelem wkladke filtra powietrza i z tad ten fajny dzwiek byl przed startem (zeby nie bylo puszke dokladnie wymylem dzien przed zawodami i na rure wchodzaco do puszki z grila naciagnalem ponczoche zeby nie pociagnal silnik zadnego syfu do kolektora)

stad tez pomyslalem ze moze by bylo warto wsadzic turbo do iSa...

na takim sprzecie mozna by bylo objechac wiele furek np 325 albo 328 i wtedy powiedziec dla pytajacego sie wlasciciela 325 albo 325
jaki masz piec? ... 1,8 :)...

wiec ile by to kosztowalo i gdzie to mozna zrobic w made in poland


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 05:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
tylko ze własciciel takiej 325 wrzuci barany i wałki pokombinuje coś z elektroniką do tego ...

i go takim "turbem" nie objedziesz ...

moze porównajmy koszty ...

325 i 318 is mozna trafic w tej samej cenie ! w podobnym stanie 325 bedzie lepiej wyposazone
zeby 1.8 osiągneło 200km musisz wrzucic koło 12-13tys moim zdaniem to minimum ...
no i wiecej bedzesz aptrzył wtedy na zegary niz jeździł

natomiast włąsciciel 325 kupi barany za jakies 1000zł do tego wałki rzuciłby sie nawet i kupił za 2000 do tego elektronika łądnie wysterowana 1500zł w sumie 4500zł

podejrzewam ze jezeli to bedzie dobrze wspolpracowało to masz jakies 230km ... i zadnych zbędnych zegarów i problemów ...

spalanie podobne ...

chwalenie się małą pojemnościa.. nic fajnego ... zaden lans ;]

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 10:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
ale is w turbo to is w turbo - sama satysfakcja :hyhy: :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 czerwca 2007, 14:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
ja nigdy nie uznawałem tuningu małych silników (kosiarek) a jak już uturbiać to vanosa

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL