BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 21:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 10:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 288
Lokalizacja: xxx
Widze temat rzeka.... :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 10:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
...a ile emocji...

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 10:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
MAJSU_WuWuA napisał(a):
Może chcesz zobaczyć przepustnicę w M20 po 20 latach i przebiegu niecałych 160tyś ? Oczywiście nigdy wkładki nie widziała, pierścienie też nie puszczają etc etc...

To co widać na tych zdjęciach to prawdopodobnie olej przedostający się z odmy do kolektora ssącego, i nie ma to nic w spulnego z zastosowanym rodzajem filtra.
Po tylu latach jest normalną żeczą że przepustnica i przepływka tak wygląda jeśli się jej nigdy nie myło.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 10:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
mcgiver napisał(a):
MAJSU_WuWuA napisał(a):
Może chcesz zobaczyć przepustnicę w M20 po 20 latach i przebiegu niecałych 160tyś ? Oczywiście nigdy wkładki nie widziała, pierścienie też nie puszczają etc etc...

To co widać na tych zdjęciach to prawdopodobnie olej przedostający się z odmy do kolektora ssącego, i nie ma to nic w spulnego z zastosowanym rodzajem filtra.
Po tylu latach jest normalną żeczą że przepustnica i przepływka tak wygląda jeśli się jej nigdy nie myło.


Spoko nie musisz mi tłumaczyć jaki był zamysł mojego posta :) Tylko pokazać namacalne dowody że K&N`y nie szkodzą bo niestety ludzie wypisują jakieś brednie w tym temacie że przepływki się smażą itd bo tak usłyszeli że ziomek kolegi który mieszka w Niemczech to ma mechanika którego brat tak miał że mu się zepsuła... :P a sami nawet filtra K&N w ręce nie mieli.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 10:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
mcgiver napisał(a):
To co widać na tych zdjęciach to prawdopodobnie olej przedostający się z odmy do kolektora ssącego, i nie ma to nic w spulnego z zastosowanym rodzajem filtra.
Po tylu latach jest normalną żeczą że przepustnica i przepływka tak wygląda jeśli się jej nigdy nie myło.


...no dokładnie, olej z odmy niewiele ma wspólnego z rodzajem filtra więc kolejny niecelny kontrargument...

a pozatym... eh nie pisze już.. niech każdy robi co chce , peace :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 11:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
lolek1 napisał(a):
eh nie pisze już.. niech każdy robi co chce , peace :]


Jak nie umiesz wyciągać logicznych wniosków to tak będzie najlepiej.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 12:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 288
Lokalizacja: xxx
Widze dyskusja hehe :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 13:46 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 24
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: 318 e46
ja mam wkladke K N przejechałem z nia 10000 km sprawdzilem przeplywke i nadal jak nowa: czysta, dziala jak należy. Co do osiągów to nie zauważyłem różnicy w stosunku do filtrona ale dzwięk silnika jest przyjemniejszy :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 13:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 288
Lokalizacja: xxx
To zalozyc czy nie? bo nie wiem to trzeba zamowic i sie czeka troche.... :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 13:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
zrób tak jak piszą inni :zakrecony: :zakrecony: :zakrecony:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 13:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 288
Lokalizacja: xxx
To co mam policzyc ile osob jest za ile przeciw? :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 14:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
ja bym kupił po raz drugi, a Ty zrób tak jak uważasz :)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 14:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
adikbmw napisał(a):
To zalozyc czy nie? bo nie wiem to trzeba zamowic i sie czeka troche.... :kwasny:


Bier ten chleb ! :rotfl:

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 14:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
nie bier :rotfl:

zamknijcie ten temat lepiej :znudzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 14:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
lolek1 napisał(a):
nie bier :rotfl:

zamknijcie ten temat lepiej :znudzony:


Jak narazie nie przedsatwiłeś żadnych konkretncyh powdów na nie dla wkładki K&N, jeżeli się nie zgadzasz z opiniami innych to spróbuj ich przekonać do swojej racji a nie zamknijcie temat bo mi się nie podoba... to nie przedszkole.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 14:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1355
Lokalizacja: Warszawa
Niestety. Zdarzają się kwestie których rozstrzygnąć sie nie da gadaniem. Należą do nich:

1. Co lepsze? Diesel czy benzyna.
2. Czy montować gaz czy nie
no i teraz mamy następną
3. Czy założyć wkładkę czy nie.

Dla przypomnienia dodam, że żeby załatwić sprawę stożka KN w BMW pojechałem na hamownie i wyniki możecie oglądać. Może ktoś sie pokusi postąpić podobnie z wkładką KN i BMW. Ja już nie mogę, bo została mi tylko ta z BMW

_________________
GR.X.
Zakon Wysokich Napięć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 14:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
GARCIA RAMIREZ napisał(a):
Niestety. Zdarzają się kwestie których rozstrzygnąć sie nie da gadaniem. Należą do nich:

1. Co lepsze? Diesel czy benzyna.
2. Czy montować gaz czy nie
no i teraz mamy następną
3. Czy założyć wkładkę czy nie.

Dla przypomnienia dodam, że żeby załatwić sprawę stożka KN w BMW pojechałem na hamownie i wyniki możecie oglądać. Może ktoś sie pokusi postąpić podobnie z wkładką KN i BMW. Ja już nie mogę, bo została mi tylko ta z BMW


Dało się rozstrzygnąć to że olej z wkładki K&N`a przynajmniej, nie brudzi w żaden sposób przepływki i układu dolotowego a to już coś :) Ja po złożeniu silnika wybieram się hamownię więc zrobię test z wkładką i bez i wkleję wyniki...

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 14:47 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
MAJSU_WuWuA napisał(a):
lolek1 napisał(a):
nie bier :rotfl:

zamknijcie ten temat lepiej :znudzony:


Jak narazie nie przedsatwiłeś żadnych konkretncyh powdów na nie dla wkładki K&N, jeżeli się nie zgadzasz z opiniami innych to spróbuj ich przekonać do swojej racji a nie zamknijcie temat bo mi się nie podoba... to nie przedszkole.


nie wiem czy Ty czytasz to co ja pisałem wcześniej ... miałem wkładkę przez dość długi czas i nie widziałem nic złego w niej dokąd nie zainteresowałem się czystością przepustnicy.. (zaczęły obroty falować więc trzeba było wszystko wypucować na lustro i zaadoptowac przepustnice) po tych zabiegach zacząłem zwracać uwage że mimo że dbam o filterek i piore go regularnie to syf pojawia się bardzo szybko... z ciekawości odżałowałem i kupiłem za całe 25zł filtrona wtedy i założyłem aby porównać... efekt był bez porównania , czysto bez tego czarnego pyłu praktycznie od wymiany do wymiany, to samo z drucikiem przepływomierza , dalej czyściłem profilaktycznie ale nie było porównania.
Więc to co mówie to myślę, że powinno wystarczyć jako "konkretny powód" :znudzony:

a mówie o zamknieciu tematu bo on juz nic nie wnosi , ja Ciebie nie przekonam ty mnie tymbardziej założycielowi tematu przekomażanie się napewno ne pomoże... I żeby było jasne też naczytałem się kiedyś o dolotach , układach wydechowych i szerokopojętym tuningu i tak pokolei na własnej skórze przekonywałem się że sportowy wydech końcowy daje tylko ból głowy, wycięcie kata i wstawienie strumiennicy łuskowej poprawia humor i pogłębia ból głowy , sportowe świece brisk też nie robią torpety z samochodu , sportowy filtr niestety też nie dodaje skrzydeł a bęzyna 98 czy V-power 99 powoduje jeszcze gorsze osiągi mimo że miało być lepiej... magnetyzerów już nie miałem siły próbowac choć mnei korciło strasznie na Dynamic fuel :rotfl:

tyle z mojej strony :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 sierpnia 2007, 15:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
lolek1 napisał(a):
MAJSU_WuWuA napisał(a):
lolek1 napisał(a):
nie bier :rotfl:

zamknijcie ten temat lepiej :znudzony:


Jak narazie nie przedsatwiłeś żadnych konkretncyh powdów na nie dla wkładki K&N, jeżeli się nie zgadzasz z opiniami innych to spróbuj ich przekonać do swojej racji a nie zamknijcie temat bo mi się nie podoba... to nie przedszkole.


nie wiem czy Ty czytasz to co ja pisałem wcześniej ... miałem wkładkę przez dość długi czas i nie widziałem nic złego w niej dokąd nie zainteresowałem się czystością przepustnicy.. (zaczęły obroty falować więc trzeba było wszystko wypucować na lustro i zaadoptowac przepustnice) po tych zabiegach zacząłem zwracać uwage że mimo że dbam o filterek i piore go regularnie to syf pojawia się bardzo szybko... z ciekawości odżałowałem i kupiłem za całe 25zł filtrona wtedy i założyłem aby porównać... efekt był bez porównania , czysto bez tego czarnego pyłu praktycznie od wymiany do wymiany, to samo z drucikiem przepływomierza , dalej czyściłem profilaktycznie ale nie było porównania.
Więc to co mówie to myślę, że powinno wystarczyć jako "konkretny powód" :znudzony:

a mówie o zamknieciu tematu bo on juz nic nie wnosi , ja Ciebie nie przekonam ty mnie tymbardziej założycielowi tematu przekomażanie się napewno ne pomoże... I żeby było jasne też naczytałem się kiedyś o dolotach , układach wydechowych i szerokopojętym tuningu i tak pokolei na własnej skórze przekonywałem się że sportowy wydech końcowy daje tylko ból głowy, wycięcie kata i wstawienie strumiennicy łuskowej poprawia humor i pogłębia ból głowy , sportowe świece brisk też nie robią torpety z samochodu , sportowy filtr niestety też nie dodaje skrzydeł a bęzyna 98 czy V-power 99 powoduje jeszcze gorsze osiągi mimo że miało być lepiej... magnetyzerów już nie miałem siły próbowac choć mnei korciło strasznie na Dynamic fuel :rotfl:

tyle z mojej strony :D


Owszem czytałem, wszytskie posty w tym temacie i napisałeś że miałeś wkładkę KingDragona a nie K&N może więc wina leży w gorszej jakośći produktów kingdragona a nie ogólnie sportowej wkładki bo jest tu paru użytkowników którzy mają wkładki K&N`a i problemy które ty opisałeś u nas nie występują, nie można generalizować że jak wkładka Kinga jest do dupy to i cała reszta też... poza tym wiadomo że silniki się różnią i w jednym może być na + w innym na -...

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2007, 09:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
GARCIA RAMIREZ napisał(a):
Niestety. Zdarzają się kwestie których rozstrzygnąć sie nie da gadaniem. Należą do nich:

1. Co lepsze? Diesel czy benzyna.
2. Czy montować gaz czy nie
no i teraz mamy następną
3. Czy założyć wkładkę czy nie.

Dla przypomnienia dodam, że żeby załatwić sprawę stożka KN w BMW pojechałem na hamownie i wyniki możecie oglądać. Może ktoś sie pokusi postąpić podobnie z wkładką KN i BMW. Ja już nie mogę, bo została mi tylko ta z BMW


aaaa mam pytanie co do stozka.... Obliczales wszytsko pod swo jdany silnik?
Dlugosc dolotu, szerokosc itp?

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL