BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 17:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e46] po swapie na M57N2 306D3... Co dalej ?
PostNapisane: 28 grudnia 2019, 22:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 82
Lokalizacja: KĂŞdzierzyn-KoÂźle
Witma,

jestem po swapie na M57N2 306D3(218km z x3)

przymierzam się do planów na przyszły rok.

Obecnie mam wsadzone wzmocnione sprzęgło (kevlar)
dolot z BIG IC,
Wydech przelot na jednym tłumiku 3"
DPF oFF

i to chyba tle wink.gif

z racji tego że auto jest jako trzecim pojazdem w domu (hobbistyczna zabawka) chciałbym trochę podkręcić.

czy ktoś z kolegów ma informację odnośnie wydajności wtryskiwaczy?
obecnie mam ori o nr - 7 809 193
słyszałem że nie warto zmieniać wtryskiwaczy ze względu na zbliżoną wydajność. Obojętnie czy z 218km czy z 235km lub 286km, wszystkie wystarczają do ok 420km z tolerancją +-3% w zależności od nr.

Czy ktoś z kolegów może potwierdzić te informacje lub zaprzeczyć?
fajnie by było gdyby ktoś udostępnił listę z potencjałem danych wtryskiwaczy w przypadku gdy nie zgadza się w w/w stwierdzeniem.

Turbo -
Hybryda -
chciałbym gtb2560 lub hybrydę na gtd - mile widziane wasze zdania opinie (jak wstaje, potencjał, etc.)

zastanawiam się jeszcze nad upgrade do bi-turbo(skrzynia manualna) ale musiałbym zmienić całą wiązkę silnika wraz z sterownikiem i dodatkowo wyłączyć immo ( w x3 i e46 jest jeszcze EWS a w e90 był juz CAS ) i wyłączyć skrzynie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] po swapie na M57N2 306D3... Co dalej ?
PostNapisane: 31 grudnia 2019, 02:24 
Offline
Forumowicz

Wiek: 28
Posty: 101
Moje BMW: E46 330D Touring
Kod silnika: M57N eu4 470/937
X3 wychodziło w wersji 218 z piezo? Zawsze myslałem że to to samo co 218 z e60 czyli cewkowe.
Cytuj:
słyszałem że nie warto zmieniać wtryskiwaczy ze względu na zbliżoną wydajność. Obojętnie czy z 218km czy z 235km lub 286km, wszystkie wystarczają do ok 420km z tolerancją +-3% w zależności od nr.

Tak kiedys pisał przemek4net że 235 i 286 taka sama wydajność. I 420 na pewno na nich ugrasz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] po swapie na M57N2 306D3... Co dalej ?
PostNapisane: 31 grudnia 2019, 09:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
420km ugrać na seryjnej pompie r70 nie tak łatwo.
Lepiej odrażu włożyć r90 czujnik raila od m550d i regulator cisnienia drv30 jak są plany na 400+
Z r90 można dać wyzsze cisnienie na railu przez co na tym samym booście można zrobić wyższą moc(jedynie nikt niewie jak to się przykłada na żywotność wtrysków)
w 3.5d 286km na r70 bez dymu (na seryjnych turbinach)zrobisz ok 380km a z r90 ok 410km


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] po swapie na M57N2 306D3... Co dalej ?
PostNapisane: 31 grudnia 2019, 18:51 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 599
Moje BMW: F30 340Xi
Kod silnika: B58
~ 390KM to max wydajności seryjnej pompy R70 w 335d. No chyba, że ktoś lubi bardzo optymistyczne pomiary. :)

marcin92 napisał(a):
Lepiej odrażu włożyć r90 czujnik raila od m550d i regulator cisnienia drv30 jak są plany na 400+
Z r90 można dać wyzsze cisnienie na railu przez co na tym samym booście można zrobić wyższą moc(jedynie nikt niewie jak to się przykłada na żywotność wtrysków)


Też nigdzie się nie doszukałem jak na awaryjność układu paliwowego wpływa wzrost ciśnienia z okolic 1700-1750 barów (po modyfikacji) do 2200barów z czujnikiem CR z M50d...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e46] po swapie na M57N2 306D3... Co dalej ?
PostNapisane: 1 stycznia 2020, 16:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 82
Lokalizacja: KĂŞdzierzyn-KoÂźle
deadlift4life napisał(a):
X3 wychodziło w wersji 218 z piezo? Zawsze myslałem że to to samo co 218 z e60 czyli cewkowe.

W X3 218km jest na bloku aluminiowym

Oczywiście w planach jest upgrade układu paliwowego.
Co sądzicie o suszarkach gtd? Czy znacie jakiś projekt na hybrydzie tych suszarek? Lub upgrade do biturbo czy znacie kogoś ogarnie to aby działało to z manualem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 48 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL