BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 00:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Raz na zawsze wyjaśnić temat pompy CP1
PostNapisane: 18 sierpnia 2020, 22:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
Dobra mam e39 w m57d30 193 km
Zakupione mam:
Turbo hybryda podcisnieniowa
Koncowki wtryskow wymienione na 216
Cały dolot, duży frontowy IC
Downpipe 2,5 cala
Wydech nierdzewka caly 2,5 cala
Map sensor 3.15
Sprzeglo kevlar
Teraz jesli to mialo by grać i te graty mialy by mieć sens co trzeba zrobić z pompą CP1 ?
Naprawde szukam od 3 dni na fb grupach, na roznych forach i nie jest to dokładnie opisane
Tutaj znalazlem ze wymiana na pompe CP3 jest normalnie mozliwa, ale nie P&P
a więc co trzeba zrobic ? co zakupić , dlaczego wszedzie jest to owiane tajemnica ?
Naprawde oddam nerke za informacje co zakupic, co zrobic , ew do kogo oddac, komu zaplacic za zrobienie, przeróbke
Niektorzy piszą o pompie r70 , inni o r90, duzo pisania ze ktos ma, ale nikt dokladnie nie opisal jak to tam wlozyl, czy byly problemy itp itd
Pisałem na priv do ludzi co mają pomodowane na 300+ te m57, tez odpisuja mi tajemnica, ze tutaj na forum jest niby jakas osoba co trzpienie od pompy przerabia i to pasuje,
ale koniec koncow nie dostalem na niego namiarow, wiem tylko ze jest z tego forum


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raz na zawsze wyjaśnić temat pompy CP1
PostNapisane: 19 sierpnia 2020, 08:50 
Offline
Specjalista

Posty: 2693
Lokalizacja: Racibórz(śląsk)
Moje BMW: Vectra B
Kod silnika: X20XEV
Nie wiem jak to wygląda w przypadku modyfikacji, które stosują ludzie na forach.
Natomiast mam inną informację, która też może się przydać.
Mianowicie Alpina D10(E39 3.0d biturbo) ma inną pompę wtryskową(wyższe maksymalne ciśnienie z tego co pamiętam).
Z tym, że ta pompa nie pasuje do bloku ze standardowego M57D30. Otwór w bloku jest większy w silniku Alpiny

_________________
Jeśli udzielam się w temacie, to proszę nie pisać mi PW. Lepiej problem rozwiązać w danym temacie. Może przydać się jeszcze komuś innemu w przyszłości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Raz na zawsze wyjaśnić temat pompy CP1
PostNapisane: 23 sierpnia 2020, 10:00 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 835
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
W naszym kraju same tajemnice ;) Oczywiscie w 99% przyniesione z innego forum zagranicznego gdzie to ZADNA tajemnica.
Na YT ruscy nagrali filmy z pelnym tutorialem montazu CP3 w M57. Poza lekkim podszlifowaniem pompy czy bloku wszystko ma pasowac.


_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Raz na zawsze wyjaśnić temat pompy CP1
PostNapisane: 25 sierpnia 2020, 20:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Moje BMW: E39
Kod silnika: M57D30
dzięki, w końcu konkretna odpowiedź


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Raz na zawsze wyjaśnić temat pompy CP1
PostNapisane: 12 lutego 2021, 15:09 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E39, e30, e36, e46
Kod silnika: M57d30,m60b40,m52b28
Cześć. Mam problem po tych samych modach. Ogólnie wszystko mam już spięte ze sobą samochód odpala trzyma wolne ale nie ma mocy i kręci do 4000obr. Wywala błąd ""zawor regulacji cisnienia w rampie" przy 4000obr ciśnienia skacze 300-600 barów. Czujnik podkladany sprawny w 100%. Zawór w pompie otwarty na stałe, zaślepiony powrót, a wykorzystany ten w listwie (e60 ma na pompie i listwie, e39 tylko na pompie). Ktoś ma pomysły o co mu chodzi? Filmik wyżej dużo mi nie pomógł ponieważ nie znam rosyjskiego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Raz na zawsze wyjaśnić temat pompy CP1
PostNapisane: 12 lutego 2021, 15:13 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E39, e30, e36, e46
Kod silnika: M57d30,m60b40,m52b28
Dla następnych dodam od siebie że pompa pasuje p&p bez szlifowania po wykreceniu 3 szpilek i przykreceniu CP3 srubami


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Raz na zawsze wyjaśnić temat pompy CP1
PostNapisane: 6 lipca 2021, 08:38 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: al6
Kod silnika: M54B30
Garaż: al6
no longer pajamas or developing with innovative ways to workout, others are presenting guidance on approaches to remain productive and strain-unfastened in the course of this confusing time.
google seo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Raz na zawsze wyjaśnić temat pompy CP1
PostNapisane: 4 kwietnia 2022, 03:17 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 49
Posty: 2
Moje BMW: e38,e39
Kod silnika: m57,m54b25
Czarny1316 napisał(a):
Cześć. Mam problem po tych samych modach. Ogólnie wszystko mam już spięte ze sobą samochód odpala trzyma wolne ale nie ma mocy i kręci do 4000obr. Wywala błąd ""zawor regulacji cisnienia w rampie" przy 4000obr ciśnienia skacze 300-600 barów. Czujnik podkladany sprawny w 100%. Zawór w pompie otwarty na stałe, zaślepiony powrót, a wykorzystany ten w listwie (e60 ma na pompie i listwie, e39 tylko na pompie). Ktoś ma pomysły o co mu chodzi? Filmik wyżej dużo mi nie pomógł ponieważ nie znam rosyjskiego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Raz na zawsze wyjaśnić temat pompy CP1
PostNapisane: 4 kwietnia 2022, 03:21 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Wiek: 49
Posty: 2
Moje BMW: e38,e39
Kod silnika: m57,m54b25
Cześć ,, ma taki sam problem teraz,, Znalazłeś przyczynę?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL