BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 27 kwietnia 2024, 08:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E90] Zmiana turbo i IC wszystko P&P n47 177km.
PostNapisane: 23 października 2020, 20:35 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E91 2.0d
Cześć wszystkim,
Potrzebuje waszej pomocy odnośnie zmiany turbo i IC w e91 2.0d N47 177km.
Przeszukalem forum i znalazłem watki o TC i zmianie turbo na GTB2056v lub na GTB2260vk lecz potrzebuje informacji o tym czy jest jakies turbo ktore bedzie "plug&play". Chodzi mi przede wszystkim o podniesienie mocy do około 230/250km. Aktualnie auto jest po mapie i oczywiscie po kolejnych modyfikacjach bedzie remapowane.
IC ktory postanowilem kupic to FMIC o wymiarach rdzenia: 550x160x160mm.
Podzielcie sie proszę swoją wiedzą w tym temacie.
Z góry dzięki!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [E90] Zmiana turbo i IC wszystko P&P n47 177km.
PostNapisane: 24 października 2020, 08:59 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Hybryda powinna dac te 240 max 250km. Możesz spróbować przełożyc graty od 123d (turbo, sterowanie, układ paliwowy) wtedy możesz atakować nawet 300km. Turbo z B47 jest podobne jedynie mocowanie do kolektora jest na vband, ale to raczej nie jest problem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Zmiana turbo i IC wszystko P&P n47 177km.
PostNapisane: 24 października 2020, 20:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Po te 300 to raczej na 2 tłokowej pompie. Z resztą te 250 też lepiej na takiej.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Zmiana turbo i IC wszystko P&P n47 177km.
PostNapisane: 26 października 2020, 17:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 1376
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Tak dokladnie CP4.2 i chyba wtryski z poliftowego 123d byly wydajniejsze :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL