Siemacie, porzuciłem wszelką nadzieje na legalizacje swapa 318is na m54b30 Postanowiłem zostawić 318is/lpg na daily do jazdy "bez obaw" o kontrole itp, do pracy a m54b30 wrzucę gdzie indziej pewnie do compakta i bede robił korespondencyjne przeglądy jak już ale przypał mniejszy ponieważ auto nie na co dzień będzie .
Ale czemu pisze chciałbym usprawnić trochę tego isa ,mam pewne pomyły i w sumie trochę gratów w "piwnicy" , może ktoś napisze "czy warto" albo ma swoje pomysły? 1. Przejście z maf na map , mam deta3 z 2.5bar map i sonde 5v z dawnych lat, ponoć przepławka jest sporą restrykcją (MAf -out)? Chce kręcić do 6900obr.(inna sprawa że stroić nie umiem:),może ktoś korespondencyjnie za opłatą? ). 1.2Zakładając powyższe jest sens dawać inne wtryski ? Mam 340 od saba oraz z m50b25 i m54b22 . 2.filtr powietrza seria/wkładka czy stożek albo czy można zaadoptować filtr z r6 (stożek mam i obudowę r6). 3.wisko na elektryka, mam zestaw z 316i compakt/klima , chyba wydoli ? 4.kolektor dolotowy ,nie jezdzilem z tą prymitywną disą z i bez nie wiem jaka jest różnica ale kolektor z m40b18 wygląda na lepszy mniej zawijasów tylko nie wiem czy pasuje ? Korci mnie też coś pospawać w amelinium, nawet jak nie polepsza ten kolektor to kupił bym go do spawania ale czy pasuje na głowice ? 5.wydech poprzedni wł. wstawił wydech z 318tds na dwóch tłumikach ryczy to strasznie pow.3000obr. wkurza mnie , nie wiem kupić serie czy jest jakiś przepis na wydech ? A kolektor wydechowy w bandaż . 6.Napęd to dyfer s 25% i jednomas chyba org. bez klimy ,tu chyba jest ok ładnie się wkręca. 7.mam cześci na swap cewek z m54b30 ,zrobię gorzej nie będzie .
Cel to polepszyć a nie pogorszyć przy 137 czy tam 140 km 27lat temu każdy kuń jest na wagę złota .
|