BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 09:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Ile mozna wyciagnac?????
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 16:11 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 17
Lokalizacja: Legionowo
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57
Czy dol mojego silnika wytrzyma 200 koni???? 1.8is - wiadomo ma 140 koni. czyli na jeden litr przypada ok 78 a do 100 w wiekszosci silnikow bez powazniejszych problemow. Robil ktos cis z tym silnikiem??? prosze o informacje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 16:13 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
no taki przyrost to juz tylko turbo mam nadzieje ze wiesz o tym ;)

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, 16:23 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 37
Posty: 17
Lokalizacja: Legionowo
Moje BMW: E46
Kod silnika: M57
chodzi o sprezareczke ale czy silnik to wytrzyma... wg obliczen wyszlo by jakies 180 konikow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 00:12 
Offline
Forumowicz

Wiek: 41
Posty: 116
Lokalizacja: Olsztyn
Moje BMW: E36 325i
Kod silnika: M50B25
Hymmmm widzialem na ISie nawet 250KM ale mial doladowanie 2 bara :D kiedys na forum byl tez temat uturbiania i koles zalatwial ze stanow kompletny zestaw Turbo koszt ok 10.000 wiec nie malo no i jeszcze koszty montazu ja na Twoim miejscu bym sie w to nie bawil, szkoda kasy lepiej sprzedaj i kup sobie 2.5 / 192KM albo 2.8 / 193KM te dwa silniki sa najlepsze do uturbiania no ale jak chcialbys miec ok. 200KM to powinno starczyc i bez Turbo ;) no chyba ze masz ok. 30tys to wersja M :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 00:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: w-wa
hhhmmm e30 z silnikiem Is-a j ma bardzo dobry srodek ciezkosci, zakładajac turbo zwiakszysz moc do okolu 200KM jak ktos powiedział koszta ok 10tys, jak bym miał isc w turbo isa to bym wybral M52b28 jest juz na aluminiowym bloku, jest lzejsze od m50, do silnika 2,8 bym zaadoptował kolektor ssacy (+ewentualnie przepustnice, juz nie pamientam szczegułów tego modu) od m50b25 i mysle ze ktos by ci to wystroił na ok 220KM, i napewno bedzie mniej awaryjne i zywotniejsze od isa tubro :mrgreen:

_________________
Swiat Sie Kreci Na Monecie...


SPECIAL GARAGE
Obrazek
Moje autko
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12880


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 22:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1320
Moje BMW: e46 COUPE+COMPACTe36
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=94308
JCVD napisał(a):
kompletny zestaw Turbo koszt ok 10.000

pamietajmy o tym ze pomijajac koszty samego turbo to auto seryjne jest w stanie wytrzymac przyrost mocy do 25% co za tym idzie koszty jakie poniesiemy na dalsze modyfikacje starczyly by napewno na zdrowe m3

_________________
Obrazek
KTO CHCE SZUKA SPOSOBU, KTO NIE CHCE SZUKA POWODU
http://reklamywydruki.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 11:07 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
taki przyrost mocy za takie pieniądze to totalne nieporozumienie lepiej wpakuj m52b28 aluminiowy blok i po niewielkich modach wyciągniesz lekko ponad 200km.
ja rozumiem ze is jest dobrze wyważony ale nie za takie pieniądze taka zabawa chyba że masz hajs to ok.
jak turbo to tylko w starym m50 bez vanosa a nie zabawa w czterech garach która szybko się skończy :kwasny:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 11:25 
Jak zwykle za przeproszeniem chrzanicie głupoty pisząc nie na temat.

Facet nie pyta, czy to opłacalne, tylko czy da radę i czy silnik wytrzyma.

esiue30 napisał(a):
wpakuj m52b28 aluminiowy blok i po niewielkich modach wyciągniesz lekko ponad 200km.


po lekkich modach z tymi 200PS zejdziesz do 3.85s do 100km/h? Bo tyle można wycisnąć z M40 jak się trochę pobawi :) Zapewne drogie i nie łatwe, ale chciałbym zobaczyć Twoją minę ścigając się w M3 i takie doładowane 318 Cię bierze na światłach.

http://youtube.com/watch?v=tDRjP3ce3Z0

http://youtube.com/watch?v=bI-SWxx6OW0

tomas_z, wytrzyma, o ile jest w dobrej kondycji. O ile dobrze pamiętam/orientuję się do 50% przyrostu mocy można bez zakuwania...

IS:
http://youtube.com/watch?v=STdEMQz8PIA&feature=related

http://youtube.com/watch?v=ElaB8jK_9pw&feature=related


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 11:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
..::CZARNY::.., wszystko sie da ale z isa na 280km bez zakucia to przesada moim zdaniem

powiedz ..::CZARNY::.., ile trzeba wyłozyc w isa żeby miał 4s do setki? dla mnie to albo pomylenie albo fantazja i pieniądze


fakt faktem że kolega nie otrzymał odpowiedzi ile wytrzyma tylko ze sie to nie opłaca no cóz taki urok forum ;)

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 11:41 
esiue30 napisał(a):
wszystko sie da ale z isa na 280km bez zakucia to przesada moim zdaniem


No moim też!

Cytuj:
powiedz ..::CZARNY::.., ile trzeba wyłozyc w isa żeby miał 4s do setki? dla mnie to albo pomylenie albo fantazja i pieniądze


mnóstwo czasu, roboty, zapału i pieniędzy :super:

A satysfakcja jaka :oczami:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 11:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
to wyobraź sobie tą sama kase wpakować w uturbienie m50, mysle ze satysfakcja bedzie nie mniejsza :hyhy:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 11:51 
esiue30, oczywiście, że nie mniejsza, wszystko zależy od tego, co chce się osiągnąć :ok:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 12:13 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
Jeśli ktoś chce z ISa wyciągnąć 200 KM to popieram :padam: Niektórym nie zależy na ekonomice, tylko na zrobieniu czegoś nietypowego :ok:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 12:25 
Szczerze powiedziawszy... tak naprawdę 200PS z IS... :niepewny: nie jestem przekonany...

...ale IS, który dyma ///M ? :padam:

EOT


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 13:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
i jeszcze gdyby kierowca m3 dowiedział by sie że to is to załamka betonowe buty :rotfl:

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 15:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
Nie wie mjak IS ale m30 wytrzymuje doaldowanie do ko. 0.5bara bez zakucia

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2008, 18:21 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
poszukajcie sobie na forach w US jak rpzerobic ISa..

ja juz sie naczytalem, na ogladalem fotek i wiem ze bez turbiny mozna ISa dobic do ok 300KM

tylko ze nie ma juz on 1.8 pojemnosci a 2.1 lub 2.3 litra

nie jest to proste, ale czesci sa ogolnodostepne ;) wal od m47, korbowody przerabiane od m44 tloki od s50 inne walki i tym podobne

sam sie zastanawialem nad wzmocnieniem swojego TI, ale za duzo kasy w to pojdzie i odpuscilem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL