BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 12:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] spręzyny -60/-40 lub -80/-40 zeby nie było miekko?
PostNapisane: 30 marca 2008, 13:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Krasnystaw
J/W
Posiadam BMW E36 320i i chciał bym obnizyc je -60/-40 lub -80/-40 lecz nie chce zeby stało sie ono twarde bardzo lecz zeby zachowało miekkosc praktycznie jak na fabrycznym zawieszeniu M technic. Czy jest to mozliwe? :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 14:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
NIE :rotfl:


jedno z bardziej miękkich kompetnych zawieszeń 60/40 to GT Cupline


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 16:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: Brzeg
ANDREW E36 napisał(a):
jedno z bardziej miękkich kompetnych zawieszeń 60/40 to GT Cupline

ponoć to jeden wielki syf, ale strasznie rozreklamowany na tym forum


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 17:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Wiedziałem że zaraz się trafi jakiś AS, który stwierdzi że to wielki syf, że ponoć wylewają, że tanie i muszą być beznadziejne, że słyszałem że kolega brata siostry nie był z nich zadowolony a sąsiadowi w Astrze źle trzymały w zakrętach


Jeździłeś na nich ?


Zawieszenia dobre na nasze drogi, nie są twarde, da się rozsądnie zachować na nich komfort, nie jest to oczywiście to co Eibach, czy Bilstein, ale cena jest również zupełnie inna

Ja bym tego zawieszenia pochopnie nie odrzucał, pogadaj z ludźmi którzy jeździli na tym zawieszeniu, a nie teoretyzuj

Też byłem sceptycznie do niego nastawiony ale nie pisałem jak nie wiedziałem

Porozmawiałem z ludźmi którzy jeździli na tym zawieszeniu grube przebiegi, w E36 E30 itp. przesiadając się często z zawieszeń takich jak Koni czy sprężyn HR do seryjnych amorów i nikt mi nie mówiłże jest to szajs, że nie ma jazdy, wręcz przeciwnie byli mile zaskoczeni stosunkiem ceny do jakości oraz ich wytrzymałością...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 19:55 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 36
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Moje BMW: zielone 3er
Kod silnika: M52tu
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141592
:zdziwko: żeby było twarde ale miękkie zarazem :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Takie żeczy to chyba tylko w Erze. Zawiecha -60 czy -80 musi być twarda inaczej na każdej nierówności spód auta odbijałby się od asfaltu...

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2008, 07:55 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 267
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: E36 328i
Kod silnika: M52B28
Ja osobiscie mialem okazje jezdzic na zawieszniu Gt-Cupline, do emeryckiego turlania sie po miescie lansersko zglebionym samochodem sa jak znalazł, ale przy naprawde ostrej jezdzie bałbym sie wchodzic na nim wchodzic w zakrety tak jak to robie na zawieszeniu KW czy robiłem na Koni... Dobre zawieszenie nie jest drogie, troche cierpliwosci i mozna znalezc renomowanej firmy taniej lub w podobnej cenie jak te cupliny...

A co do glebienia, to cos za cos... albo mega enduro+komfort, ale gleba+beton..., jazda zglebionym miekkim autem mija sie z celem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2008, 20:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: Brzeg
Antonio3er napisał(a):
Ja osobiscie mialem okazje jezdzic na zawieszniu Gt-Cupline, do emeryckiego turlania sie po miescie lansersko zglebionym samochodem sa jak znalazł, ale przy naprawde ostrej jezdzie bałbym sie wchodzic na nim wchodzic w zakrety tak jak to robie na zawieszeniu KW czy robiłem na Koni... Dobre zawieszenie nie jest drogie, troche cierpliwosci i mozna znalezc renomowanej firmy taniej lub w podobnej cenie jak te cupliny..


święta prawda :evil: ale zaraz i tak padną obelgi pod naszą stroną :D :hyhy: ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2008, 09:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Lokalizacja: Gdynia Moje Miasto
ja jeszdzilem na tym syfie GT Cupline i powiemk jedno... TOTALNY SYF!! przystosowane przez producenta do gleby z przodu na -80 a wytrzymaly mi trzy tygodnie i wylaly! Jak je zdiolem by wymienic jak wcisnolem trzpien to już nie wyszedl ehhee :D

pozdrawiam

_________________
www.bmw-syndykat.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL