BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 08:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2009, 16:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
Ghost_Rider napisał(a):
Ciekaw jestem kto kupi ( jeżeli wogóle używaną ) prawą strone tłumików do M5 :cisza:


Myślę że nie będzie z tym problemu, ostatnio była włąśnie prawa strona do sprzedania i chętnych nie brakowało, poszła poza:
http://allegro.pl/item525876266_tlumik_e39_m5_dopasuj_do_swojego_bmw_bcm.html

Więc zobaczymy :)

Ghost_Rider napisał(a):
Za tą kase możnabyło wsadzić Magnaflow do 540. Dźwięk i wygląd super ...


Tzn. za ile?

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2009, 18:14 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 34
Posty: 691
Lokalizacja: Bolesławiec
Moje BMW: Em Fünf
Kod silnika: S62B50
No to oby poszła szybko :) Za tą kase to troche przesadziłem ,ale za nie wiele większą. Magnaflow kosztuje ( jak się dobrze poszuka ) ok 800-900zł z dostawa i wszystkim do 540 a montarz ?? Ktoś może max 100zł zedrzeć. Ale wtedy mamy niesamowity efekt wizualny i jaki dźwięk !! Popatrz na youtube jak gadaja 540 na takich puszkach :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 12:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
Mam już tłumik od M5 i teraz pytanie do znawców metali :) Czy można przyciąć jedną z końcówek bo oryginalnie M5 ma jedną krótsza a drugą dłuższą, fajnie to wygląda jak jest z dwóch stron ale jako że u mnie będzie z jednej to chciałbym aby były tej samej dł. i czy po ucięciu nie będzie to jakoś korodowało czy coś, oczywiście ucięcie zlecił bym zakładowi szlifierskiemu aby było fachowo zrobione, zastanawiam się czy też nie uciąć końcówek lekko po skosie, co myślicie! Tak to wygląda teraz:


Obrazek

Obrazek

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 12:46 
nie wiem czy sie nie odbarwi od temperatury...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 13:29 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
Zostaw jak jest zauważ że np w e60 jedna końcówka jest krótsza od drugiej.W m3 325 328 e36 też tak jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 14:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Każdy zakład zajmujący się obróbką metali zrobi ci to w 10 min bez problemu.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 14:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
albo przesuń samą puchę względem drugiej, i wtedy bedzie efekt taki bez ciecia końcówki. jezeli sa połączone to nie bedzie dużo roboty z migiem....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 16:54 
końcówki wydechów robi się ze stali nierdzwenych, więc nie powinno być tutaj problemu :) byle jedna i druga tak samo była obrobiona ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 17:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1324
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e66 750Li 2005r.
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=124085
Bobby_Valentino napisał(a):
Każdy zakład zajmujący się obróbką metali zrobi ci to w 10 min bez problemu.


Czy w takim zakładzie potrafią zrobić szybkie cięcie żeby metal się nie nagrzał, chciałbym uniknąc takiego efektu o jakim pisze Lesio:

LeSiO napisał(a):
nie wiem czy sie nie odbarwi od temperatury...




Dudek II napisał(a):
Zostaw jak jest zauważ że np w e60 jedna końcówka jest krótsza od drugiej.W m3 325 328 e36 też tak jest.


Faktycznie e36 M3 ma wyraźną różnicę długości, ale w e60 jest to delikatne, raczej chciałbym przyciąć końcówki żeby nie wystawały tak bardzo i delikatnie pod skosem, coś na wzór tych:

Obrazek

Moim zdaniem takie końcóweczki wyglądają bardzo elegancko :)

Elwis328 napisał(a):
albo przesuń samą puchę względem drugiej, i wtedy bedzie efekt taki bez ciecia końcówki. jezeli sa połączone to nie bedzie dużo roboty z migiem....


Ciekawy pomysł ale odpada, po przesunięciu puszki przesunął by się też uchwyt trzymający i mogły by być problemy z przymocowaniem później.

_________________
Pozdrawiam!
Paweł <Cobi>

Moje byłe e39 M5
Moje byłe e65 745i
Moje byłe e39 540i Touring
Moje byłe e36 325i Coupe

Obczaj mojego kota, nie bój się, nie gryzie:
Obrazek

V8 sound is my only drug!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 17:04 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 4141
Moje BMW: E38 | E36 Coupe
Kod silnika: M73TUB54 | M52B28
Garaż: .
E38
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166487
E36
viewtopic.php?f=6&t=169815
Cobi napisał(a):
Czy w takim zakładzie potrafią zrobić szybkie cięcie żeby metal się nie nagrzał, chciałbym uniknąc takiego efektu o jakim pisze Lesio:

nie wystąpi bo będą chłodzić emulsją

_________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2009, 17:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
no tak wiem ze moze byc problem ale wszystko mozna pospawac i dopasować tak jak potrzeba, zawsze warto wziąć takowe rozwiązanie.
ale kombinuj zawsze cos z tego bedzie :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Tłumik końcowy od m5 e39 do 540i
PostNapisane: 5 lutego 2013, 12:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa Wola
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
Garaż: było e34http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f= ... 59&start=0
było e36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=73899
Jest e34 520 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116583
witam odkopie trochę temat :) czy w końcu da się wpasować lewy tłumik końcowy od M5 zamiast standardowego ? bez rzeźby ?

_________________
W życiu liczy się wiele rzeczy a najbardziej Pasja Miłość Motywacja :)
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Tłumik końcowy od m5 e39 do 540i
PostNapisane: 5 lutego 2013, 15:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 309
Lokalizacja: siedlce
pytanie brzmi czy tylko jedna strona będzie w stanie "obsłużyć" silnik w 540

_________________
e36 skasowana e46 przywitana

wreszcie wydech na swoim miejscu
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Tłumik końcowy od m5 e39 do 540i
PostNapisane: 5 lutego 2013, 15:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 2761
Lokalizacja: searching...
Moje BMW: E39 540i ACS5 / 323i
Kod silnika: M62B44, M52b25
Garaż: mam
morsik napisał(a):
pytanie brzmi czy tylko jedna strona będzie w stanie "obsłużyć" silnik w 540

A ori to ile stron ja obsługuje :kwasny:

_________________
do licha LPG -nawet porządne zapalniczki są na benzynę
KUPIE boczki w skórze E39 / kontury czarne z E38


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Tłumik końcowy od m5 e39 do 540i
PostNapisane: 5 lutego 2013, 16:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa Wola
Moje BMW: e34
Kod silnika: m50b20
Garaż: było e34http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f= ... 59&start=0
było e36 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=73899
Jest e34 520 http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116583
koledzy nie róbcie OT :cisza: Szukam odpowiedzi na pytanie bo chce wywalić ori puszkę z e39 523 i wsadzić wydech lewy od emki czy jest to wykonalne a dokładnie czy on zmieści się w stare miejsce w seryjnym e39 ?

_________________
W życiu liczy się wiele rzeczy a najbardziej Pasja Miłość Motywacja :)
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Tłumik końcowy od m5 e39 do 540i
PostNapisane: 5 lutego 2013, 18:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 309
Lokalizacja: siedlce
zmieścić się zmieści
ori w m5 e39 jest na dwie strony czyli tłumik lewy i prawy czyli każdy obsługuje po 2,5l (to że każdy jest dwupuszkowy pomijam). Tutaj jest koncept założenia jednego tłumika do 540 która w serii ma wlot jak szklanka a w m5 chyba średnica wlotu a co za tym idzie między innymi przepustowość też jest inna

_________________
e36 skasowana e46 przywitana

wreszcie wydech na swoim miejscu
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Tłumik końcowy od m5 e39 do 540i
PostNapisane: 3 listopada 2013, 22:42 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e39 525i
Kod silnika: m54
odgrzebuję kotleta z pytaniem o efekt końcowy. Jak się zakończyła operacji włożenia jednego tłumika końcowego z M5 do 540?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Tłumik końcowy od m5 e39 do 540i
PostNapisane: 4 listopada 2013, 22:55 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Posty: 763
Garaż: było: E39 525TDS, E39 528i, E46 330Ci, E39 M5
Sukcesem. Samochód do dzisiaj jeździ na połowie wydechu końcowego z M5 ;)

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Tłumik końcowy od m5 e39 do 540i
PostNapisane: 14 listopada 2022, 21:01 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: E39
Kod silnika: M62b44
Witam i jak czuć jakieś zmiany w mocy na wydechu m5?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL