BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 09:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] tłumik ulter
PostNapisane: 9 lutego 2007, 23:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: NAREWKA!
zamierzam założyć tłumik ultera <orginał mi już sie sypie troszkie i poprykuje>mam pytanko- czy założenie sportowego tłumika niespowoduje spadku mocy<mam 1.8 m40 niezadużo tych koników ale jakś sie kręci ta miłość>.czytałem test z ulterem wstawionym do lanosa - spadek mocy o kilka koni, ale za to był test bodajże w GT testowali na cienkasie - przyrost 1 lub 2 koników. To już jestem całkiem zmieszany wzrasta czy spada?

_________________
magnat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 00:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
pewnie to zależy od paru czynników, ale Ulter robi bardzo dobre tłumiki, śmiało mogę je polecić, nie powinien też moim zdaniem powodować żadnych spadków mocy, chociaż wzrostu też zapewne nie
generalnie Ulter w swojej klasie cenowej moim zdaniem jest najlepszy

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 08:12 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1314
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3
Kucharz napisał(a):
pewnie to zależy od paru czynników, ale Ulter robi bardzo dobre tłumiki, śmiało mogę je polecić, nie powinien też moim zdaniem powodować żadnych spadków mocy, chociaż wzrostu też zapewne nie
generalnie Ulter w swojej klasie cenowej moim zdaniem jest najlepszy



zgadzam sie z kolega, mialem kiedys i bylem bardzo zadowolony. kup tylko dedykowany dokladnie do twojego modelu, wtedy idealnie pasuje.


spadku mocy nie odnotowalem, wrecz przeciwnie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 09:12 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: NAREWKA!
i co o tym sądzicie?

_________________
magnat


Ostatnio edytowano 10 lutego 2007, 09:36 przez magnat2000, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 11:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: NAREWKA!
www.tuning.info.pl/artykul-436-Test_ tlumika_Ulter_i_filtra_stozkowego_w_Lanosie_1.5.html - i co wy na to? :( :(

_________________
magnat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 12:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1314
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3
oznacza to tylko jedno: Lanos nie nadaje sie do tego typu przerobek


ps. poza tym co za czlowiek meczy tego biednego Lanosa takimi sprzetami :rotfl:


Lanos dopuszcza tylko jedna przerobke, ktora nazywa sie "podtlenek LPG" :rotfl: bahaha
i zasowa po niej jak dzikus :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2007, 11:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 691
Lokalizacja: DW
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: m52b25
Juma napisał(a):
oznacza to tylko jedno: Lanos nie nadaje sie do tego typu przerobek


ps. poza tym co za czlowiek meczy tego biednego Lanosa takimi sprzetami :rotfl:


Lanos dopuszcza tylko jedna przerobke, ktora nazywa sie "podtlenek LPG" :rotfl: bahaha
i zasowa po niej jak dzikus :rotfl:


to jakas bzdura ja w ojca lamosie 1.5 8V mam wrzucony komin sebringa strumiennica filtr stozkowy JACKY swice briska ina hamoni nie bylem ale mierzylem czas od 0-100 wyszlo niecale 10s.katalogowo ma jakies 12,takze na wlasnej skorze to sprawdzalem wiec kolego Juma jestes w wielkim bledzie.a ten z tym ulterem w lamosie to dziwna sprawa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 12:02 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1314
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: M3
jak dla mnie przerabianie Lanosa to juz lekka przesada . . . ale w Polsce maja ludzie fantazje :)


ps. mimo to uwazam, ze Lanos to fajne auto dla "Kowalskiego"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, 21:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
oj tak, ułańską :)

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2007, 20:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 365
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43
odradziłbym ultera ze względu na to żę są ma rynku lepsze produkty i bardziej żywotne.

_________________
Obrazek

..niejedzie to ale co ja poradzę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2007, 22:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
Jak kupisz tlumik ultera dedykowany to twego auta to o spadku mocy nie moze byc mowy.Co do uniwersalnych tlumikuw pewnosci nie ma nigdy

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2007, 20:20 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: NAREWKA!
a co to znaczy<<Jak kupisz tlumik ultera dedykowany to twego auta>> może mi ktoś wyjaśni znaczenie słów dedykowany do twego auta- taki tłumik moim zdaniem różni sie od seryjnego tylko mocowaniem i nic wiencej ( a mocowanie sam sobie dorobie i kasa zostanie na piwko)- może sie myle???? :mur:

_________________
magnat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2007, 20:48 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1551
Lokalizacja: Kozienice
Nie wiem dokładnie jak Ulter to robi. Ale przez słowo dedykowany rozumię to, że ten wydech jest zestrojony do tego samochodu! Nie tylko mocowania powinny pasować! Ale powinno być także to sprawdzane na hamowni i badane. Najlepiej przedryndać do Ultera i się zapytać!
Ja też mam taki dylemat i chce jakiś wydech założyć. Ładną dwururke, ale nie chce żeby mi uszy pękały podczas jazdy!

_________________
Moja lalka E46
Zwiastun ///3ERFEST
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 lutego 2007, 22:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
obawiam się, że licząc, że poza mocowaniami i ewentualnie odpowiednim kształcie na czymś jeszcze polega dedykowanie tłumika to możesz się przeliczyć

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 lutego 2007, 18:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
z tego co mi wiadomo to dedykowany nie bedzie przekraczał norm głośnosci

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2007, 20:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 101
Lokalizacja: NAREWKA!
zrobilem ,ale rozeznanie na rynku - ulter robi najlepsze tłumiki na rynku polskim jako krajowy producent, różnica w tłumiku dedykowanym a uniwersalnym jest taka:- wyższa cena dedykowanego , i mocowaNIE KTÓRE PASUJE DO DANEGO MODELU. wiencej różnic niema budowa jest taka sama dedykowanego i uniwersalnego. tak wienc drodzy użytkownicy bmw ktov ma warsztat troszke zacięcia i chęci oraz oczywiście sprzęt ,to z części starego tłumika (kawałek rury i uchwyty) i tłumika uniwersalnego Ulter można zrobić TŁUMIK DEDYKOWANY!! -różnica ceny pozostała miendzy kupnem uniwersalnego tłumika a dedykowanego możemy przeznaczyć na piwko z kumplami :super: albo na wypad za miasto na jakieś laseczki :przestraszony: WYBÓR NALEŻY DO WAS - :chytry:

_________________
magnat


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2007, 01:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 263
Lokalizacja: Neverland
ja mam ultera ded. odetkal mi wydech auto zwawsze i ..moze mniej wazny ale dzwiek - jest raasowy nie tam jakies ryczace basy ze okna drżą - dalem kiedys szwagrowi sie bryknąć i mowie zeby depnął lekko na dlugiej prostej - ja stalem i sluchalem dzwieku - powiem ze budzi respekt. I jak - zalozyles go?

_________________
do licha them new model cars, we ridin' old school ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 maja 2007, 09:55 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
coś kiedyś słyszałem na temat tłumików dedykowanych, silnik ma określoną częstotliwość pracy i wymaga określonego ciśnienia spalin, tłumik dedykowany ma z założenia mieć najlepsze parametry odpowiadające danemu silnikowi...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL