BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 25 maja 2024, 08:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Jak to jest z TURBO?
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 22:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1069
Lokalizacja: Warsaw / LA
Moje BMW: 911
no nie bede ukrywal..odbija mi totalnie :rotfl:

http://moto.allegro.pl/item189421816_tu ... plet_.html

da sie uturbic 1.6 ? co to tego jest potrzebne? jakie zmiany w silniku ? :|

_________________
Mialem kiedys bmw... ;s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 22:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1170
Lokalizacja: Z Miasta :D
"w BMW klienta E36 1.8, 115KM turbosprężarka podniosła moc do 367KM"

A były w tej bajce smoki ?? :rotfl:

Marcus3 zeby zaturbic silnik musisz najpierw przede wszystkim go rozprezyc :) A pozniej juz cala litania wszystkich podzespolow :) Wg. mnie przy 1.6 gra nie warta swieczki :)

_________________
...::: I love that :) :::...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 23:30 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 3382
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: *
Kod silnika: *
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147922
MareczeK_750 napisał(a):
"w BMW klienta E36 1.8, 115KM turbosprężarka podniosła moc do 367KM"

A były w tej bajce smoki ?? :rotfl:

Marcus3 zeby zaturbic silnik musisz najpierw przede wszystkim go rozprezyc :) A pozniej juz cala litania wszystkich podzespolow :) Wg. mnie przy 1.6 gra nie warta swieczki :)


zapomniał wspomnieć, że oprócz tego turbo zmienił silnik, zamontował mega Nitro i wyrzucił cały układ wydechowy ;p hehe

ja też jestem zdania, że w silnik 1.6 taki zabieg nie ma sensu... chociaż pewnie z parę KM by to dało ;p lepiej znajdź silnik 2.7-3.5 wrzuć go sobie do auta i zobaczysz jak zacznie latać ;-)

i na koniec taki mały Art:
http://www.bmwmpowerclub.com.pl/tuning/turbo.htm

_________________
"moje ex": E92 | E36 | E30


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 07:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
...zakuć silnik, odprężyć, etc. ajego moc będzie spora, ale biorąc pod uwagę potencjał turbiny to samochód zacznie Ci jechać od dosyć wysokich obrotów (podejrzewam ok. 3tys.) a wcześniej pozostanie marne 1.6
wg mnie - SWAP na R6 :hyhy:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 07:12 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
Koniecznie swap na r6 :P a do uturbienia trzeba dobrych mechanikow, popytaj sie wszystko dokladnie co i jak w www.ksrmotorspor.pl, najlepsza firma w polsce zajmujaca sie optyka i moca w bmw, PROFESIONALNIE!

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 07:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
BoxX napisał(a):
najlepsza firma w polsce


podobno już nie :niepewny:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 07:26 
Offline
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 474
Lokalizacja: WisÂła
Moje BMW: 323ti
Kod silnika: M52B25
hmmm, niewiem kogo innego tu wymienic, teraz juz tylko sie zajmuja BMW, bylem u nich i widac ze wiedza o co chodzi.

_________________
Looknij Na Mojego Compacta 323ti M-Technic

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 07:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
KSR to porażka, mylą silnik 2,5 z 3,0 !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 07:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
nie wątpię bo widziałem kilka ich projektów, ale nawet na naszym forum są o nich negatywne opinie więc coś jest na rzeczy :niepewny:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 14:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6182
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
Dobry temat! :rotfl:

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 19:17 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
ta aukcja z allegro to jakaś z bajki wyciągnięta... turbo do ferrari?? lol skoro to taka wspaniała turbina i jest przeznaczona do tych super sportowych samochodów to dlaczego jest tez napisane że do małych silników. w ogóle pisanie o tym nie ma sensu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 19:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
ogolnie jak ktoś chce w małym silniku podnieść moc to jestem za profesjonalnym uturbieniem, ale w BMW to wyważanie otwartych drzwi, bo swap R6 jest raczej łatwiejszy i jest większa szansa, że uda się to wszystko zgrać

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 21:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1069
Lokalizacja: Warsaw / LA
Moje BMW: 911
Pułkownik Zuber napisał(a):
Dobry temat! :rotfl:


to jak zuber? uturbiamy? :rotfl:

_________________
Mialem kiedys bmw... ;s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2007, 21:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6182
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
Marcus3 napisał(a):
to jak zuber? uturbiamy?


Spoko. Ja na środe umówiłem się już na zakładanie suszarek.
Mam nadzieje że do 400km dobije mój isik.

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2007, 21:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
turbina z aukcji ciekawa... opis aukcji no hym w paru kwestiach widać ze nie wie do końca co sprzedaje albo robi opis typu show... dla ludzi ktorzy troche inaczej podchodzą do tematu ....

"dobra mam turbine.... ale co z nią zrobić zeby dała finalnie te 367km?"
jeśli chodzi o moc ... są zapaleńcy ktorzy turbią te biedne r4 ... i można widizałem w swoim zyciu kilka udokumentowanych projektów turbo opierających sie o m40 i troche nowsze 1.8

takze mareczek750... jak włosi z zwykłego r2 600cm3 z fiata 126p wyciągają po 140-150km to zapewniam Cie ze 367km to niejst jakis wynik super wygórowany ... kazdy silnik po odpowiednich zmianach mozna zmusic do takeigo wysilenia ...


tylko jaki sens ?

przeciez nie jezdzicie escortami ktore maxymalnie miały pojemnośc 1.6 czy 1.8 ktorych w przypadku forda za bardzo nie ma na co zmienic... cosworth ? no tak za silnik kupisz nowe auto... dobrej klasy ...

takze smiejmy sie ... ;]

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 kwietnia 2007, 07:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Jaras E21 napisał(a):
367km to niejst jakis wynik super wygórowany ... kazdy silnik po odpowiednich zmianach mozna zmusic do takeigo wysilenia ...
ale to już nie jest taka prosta sprawa... pomijam że z silnika to tylko blok chyba zostaje ten sam :hyhy:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2007, 17:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 344
Lokalizacja: GdaĂąsk
no fakt nie jest to m30 ktore na seryjnym dole widizałem ciągnięte na 650km ... i ktore robiło przy tej mocy nie małe przebiegi ;)

_________________
e21 335 csi reconstruction in progess ;]
-------------------------------------------------------dyfer od e24 m635csi sprzedam ;] stan ideaÂł nowy olej
-------------------------------------------------------
zawiecha gwintowana i heble z 540i w e21 - projekt w przygotowaniu ;) niach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2007, 17:59 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
Marcus3 wiesz sztary, turbo to o wiele więcej niż tylko sama sprężarka.
Wydech, układ dolotowy, kute tłoki, może się okazać że będzie potrzebny lepszy wał i korbowody, dyfer raczej nie wytrzyma, skrzynia pewnie tez....

Ogólnie tak... Jak jestes w stanie poświęcić co najmniej kilkanaście tysięcy to efekt może byc ciekawy ;)

Polecam lekturę Bmw Trends, jest tam artykuł o uturbianiu silnika tylko że 6 cylindrowego, ale powinienes sie sporo z niego dowiedzieć


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2007, 08:27 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
jesli ktos już koniecznie chce inwestować w 316 i chce mieć wiecej mocy to polecam 3 scenariusze:
- zamkniesz się w 1000 zł: chip, wkładka filtra powietrza oraz tani tłumik dedykowany, efekt 115 koni murowane
-do 3000 zł: ostry wałek rozrządu, polerowane kanały w głowicy, chip z oprogramowaniem poodchodzącym pod charakterystyke wałka, wkładka filtra, dobry dedykowany tłumik
-do 3000 zł swap na 1,8 is + chip efekt 150 km ( most wytrzyma? )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 maja 2007, 12:02 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
GŁADKI napisał(a):
-do 3000 zł swap na 1,8 is + chip efekt 150 km ( most wytrzyma? )
do 3tyś :zdziwko: chyba od nielicząc kosztów silnika :hyhy:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL