BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 05:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E28] Modyfikacje
PostNapisane: 20 maja 2007, 20:45 
Witam jesyem nowy na forum i mam na imię Michał.

Jestem w trakcie kompletowania części do przebudowy w e28. planuję montaż silnika 3,5 turbo z BMW e23. Mam zawieszenie z M535i i dyfer ze szperą przełożenie 3,07. Jaką skrzynie założyć do tego silnika (nie automat)?
Czy ktoś robił coś podobnego?
Może ktoś miał stycznośc z tuningowanym M102/M106 i wie co na pewno nalezałoby zrobić by osiągnąc mniej więcej 400KM.
Proszę wszytskich by pisali co tylko wiedzą, jestem fanem e28 i miałem kupować nawet M5 ale kontakt sie urwał ale teraz w sumie nie żałuje bo po przeczytaniu artykułu w BMW Tuning o alpinie B7 TURBO 475KM i 700Nm zrozumiałem co jest moim powołaniem.

z góry dziękuję za odpowiedzi


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 maja 2007, 21:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 154
Lokalizacja: radom
Moje BMW: VW Passat B5 kombi
Kod silnika: AFN 110KM
Mikulak napisał(a):
Może ktoś miał stycznośc z tuningowanym M102/M106 i wie co na pewno nalezałoby zrobić by osiągnąc mniej więcej 400KM.


M102 i M106 są bardzo mocnymi silnikami i sądzę, że poza zmianą sprężarki, wymianą wtryskiwaczy na wydajniejsze i przemapowaniem cpu nie musisz nic robić. no może zwiększyć przekrój dolotu. ciekaw jestem skąd weźmiesz taki silnik? każdy z tych silników produkowano tylko przez trzy lata. sądzę, że łatwiej dostać S62.

_________________
cieszę się, jeśli komuś pomogłem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2007, 09:53 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: Gdynia
no nie wiem czy tak ciężko znaleźć m106, dawców jest kilku nawet na allegro, ja już 2 taki mam, trzeba tylko uzbroić się w cierpliwość i nagdodziny w pracy robić, kupienie silnika to pestka, problemy będa prz swapie ale to juz inna historia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2007, 12:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
kompresor :super: i będzie latało na orbitę :hyhy:

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2007, 21:06 
No ja pozostane jednak przy znanym i wyprubowanym M102, ma mniej elktroniki więc podobno się mniej psuje niż 106. co do Turbo to KKK K27 jest chyba spora turbiną a jeżeli zmieniac to na co? Ewentualnie z czego?
Mam zamiar założyć Intercooler i wydajniejsze wtryski no i zmienić mapę, wydech i dolot, przpustnia powedruje na lewą stronę tak jak w M20 tylko skąd wziąć kolektor lepiej z M88 czy z M20 i w ogóle czy któryś pasuje?
Jeśli ktoś wie co nieco na ten temat to proszę napisać.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL