BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 06:01

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] CHIP od RESERVDa wstawiony w moje 318iS - Wrazenia !!!
PostNapisane: 2 czerwca 2007, 21:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
Ogolnie powiem najpierw tak gadalem z reservdem przez telefon i powiem mily gosciu i wzbudzil we mnie zaufanie!! Zamowilem u niego chipa za 140zl do swojego iSa w czwartek i przyszedl ladnie zapakowany w piatek ok 14.

Teraz wrazenia z montazu:

Wykrecilem kompa z fury (znajduje sie w scianie za akumulatorem w komorze silnika). Rozkrecilem go i wtedy okazal sie zonk. Okazalo sie ze jest wlutowany w plyte glowna (nie myslcie ze wylutowanie tego malego gowienka jest takie proste) podaje swoj numer kompa zeby ktos na przyszlosc wiedzial ze tam chip jest wlutowany zeby wczesniej umowic sie z elektronikiem. Wiec numer ten to 0 261 200 950 osprzet Boscha. Kombinowalem z lutownica itp itd ale doszedlem do wniosku ze jak sie nie ma odpowiedniego sprzetu to lepiej nie zezbic w gownie. Elektronik wylutowal mi kosc (nie uszkadzajac jej) i wlutowal gniazdo na 28 pinow w ktore wsadzilem sobie bez problemu chipa i zawsze moge bez p[roblemu wymienic na serie lub inny. Elektronik wzial za robote 30 zl a za gniazdo 5zl. Trafilem na pasjonata lutowania jak sam powiedzial :hyhy: zrobil chlopak tak to ze wyglada lepiej teraz niz maszyna seryjnie to zrobila dziwne a jednak :hyhy:

Wrazenia po wsadzeniu:

Wsadzilem kompa do fury podpielem akumulator modle sie zeby odpalil i prosze.... trach i dziala :hyhy: heheh zajebiscie! skrecilem wszystko na cacy i zgodnie z instruktarzem reservda zrobilem 50 km zeby mapy wszystkich kombinacji i reakcji sie zestroily czyli zeby chip nauczyl sie wszystkich mozliwych reakcji silnika obciazen przyspieszen obrotow itp itd. posmigalem sobie i powiem tak: FURA ODCZUWALNIE MA WIEKSZEGO BUTA. Niewnikalem w rozdrabnianie sie na jakich obrotach co i jak tylko powiem tak: poczulem napewno ze zwiekszyl sie moment obrotowy bo na przyklad jadac na jakichs 2500 obr na 4 musialem redukowac na 3 zeby troszke szybciej przyspieszyc teraz tego np nie musze robic. Np co jeszcze zauwazylem deptajac srednio na gaz (nie w opor) na dwoch pierwszych biegach odczowalnie robi sie zwawsza niz wczesniej poprostu ciagnie lepiej! Np co jeszcze odciecie zaplonu przenioslo sie na jakies 6800 prawie zamyka zegar i stralka nie skacze przy odcieciu tylko trzyma sie na 6800.

Taka ciekawostka pojechalem na shella zalalem v powera racing 100 oktanow wyciagnalem tylnia kanape i tapicerki wszystkie dywaniki kolo zapasowe wzmacniacz skrzynie wszystkie graty wykladzine z bagaznika i pocisnelem nauczyc swoj nowy chip paru nowych rzeczy :] 50 km butowania na gaz... szybko sie chlopak nauczyl :hyhy: Teraz naprawde [cenzura].. ogolnie kozak!!!!!!!!! POLECAM!!! Na rezerwe zalalem 10 litro v powera i ciagle but i but i powiem ze mnie spalil niz by spalil wczesniej. Powazka nie klamie zeby naganiac wiecej klientow ale teraz gdy zajechalem pod chate to mialem 52 km na liczniku a wskazowka nie wierzdzala na rezerwe a tym bardziej nie zaswiecily sie pomarancze na ktore zalewalem wache. Moim zdaniem spadlo spalanie nawet przy deptaniu pedalu. Byc moze to przez tego v powera nie wiem ale napewno powinien wiecej spalic

OGOLNIE:

PLUSY:
+TANIO
+SOLIDNIE
+PODNIOSLO ODCZUWALNIE MOC I OSIAGI AUTA
+NIE WIDAC PRZEROBEK
+SPADLO SPALANIE
+JESTEM ZADOWOLONY

MINUSY:
ODEMNIE NIE MA ZADNYCH

Jutro z rana jade na dajtki w Olsztynie na wyscigi na 1/4 mili takze reszta opini i wrazen po zawodach :) mam nadzieje ze moja mala da z siebie wszystko i cos pokaze. A nawet jesli nie to i tak jestem z niej zadowolony i sprawdze jakie czasy ma

pozdro POLECAM CHIPA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2007, 22:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
i znowu mam na tego czipa ochotę. chyba muszę się zmobilizować za jakiś miesiąc do działania i sobie sprawić.

_________________
///MPower - bezkompromisowe połączenie pozornych sprzeczności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 czerwca 2007, 23:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 136
Lokalizacja: Brighton/Kroscienko
Ja tez mam ochote juz od dawna ale niestety do mojego silnika nie tak latwo zainstalowac chipa. Pierwszy raz zaluje ze mam silnik 2.8 ;(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, 07:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
u mnie też jest kłopot ale reserved mówi że do zrobienia. tylko nie na zasadzie wkładasz i masz, trzeba troszke porzeźbić.

_________________
///MPower - bezkompromisowe połączenie pozornych sprzeczności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, 13:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
ale Ci dobrze :)

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, 15:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
ja czekam teraz tylko do wypłaty, a potem konkret




ja tez chcę czipa! ;)

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, 16:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
ja jutro sie biore za ten nieszczesny EWS :]

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, 16:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 345
Lokalizacja: wa-wa/kielce
Moje BMW: e46 tOurinG
Kod silnika: M47N
kem44 Czy wczesniej coś zmieniałeś w silniku, czy wszystko orginał?
pytam o filtr powietrza, wydech ...

_________________
poprzednie BMW - e36 318is http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=8952
- e46 touring 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=78705
e36 318is -http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=79294&p=873695&hilit=bmw+318is#p873695


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, 17:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
wczesniej wymienialem tylko wydech tzn koncowy tlumik na przelotowy ale po tamtej wymianie nie odczulem zadnej istotnej i bardzo odczuwalnej roznicy poza dzwiekiem. Jak pisalem wczesniej chip mi dal odczuwalna roznice. Wrocilem wlasnie z zawodow - wyscigi na 1/4 mili testowalem sie z kumplem tez ma isa wymieniony wydech i chipa tak jak ja. Ale ja go wzialem gdzies na 1,5 dlugosci samochodu - fajne uczucie :hyhy:

pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, 19:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: katowice
A mozesz podaj jakies namiary na RESERVDA :padam:

_________________
BMW-Bardzo Madry Wlasciciel


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2007, 20:23 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
http://www.bmw-sport.pl/profile.php?mod ... ofile&u=45

_________________
///MPower - bezkompromisowe połączenie pozornych sprzeczności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 03:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
NIE BIERZCIE TYCH CHIPOW!!!!!!!!!!!!!










wszyscy nie moga miec bo nie bede mial szans :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 11:08 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 744
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e61
Kod silnika: m57d30
kem44, heheheh ja musze sie tez zmobilizowac i wyjac kompa, zeby sprawdzic nr sterownika ;)

od dluzszego czasu sie za to zabrac nie moge.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 11:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
przemek_byd napisał(a):
musze sie tez zmobilizowac i wyjac kompa, zeby sprawdzic nr sterownika


mam ten sam problem

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 15:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
Zmartwiłeś mnie jednym... Też mam boschowski sterownik 261 200 950, chip zamówiłem i miałem nadzieje że jest na podstawce! Cholera! A pisze to technik-elektronik w dodatku bez własnej, porządnej lutownicy :wstyd: . Przynajmniej się nie rozczaruje otwierając te pudełko.
Co do wrażeń, które opisałeś - nie moge się doczekać jak będe go miał u siebie. Napisz, jaki czas wykręciłeś na ćwiartke na tym chipie a jaki na serii.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 15:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
kem44, a wyniki z hamowni?

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 czerwca 2007, 15:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 950
Lokalizacja: Sosnowiec
gdzie kupie oryginalne chipy tej firmy?

_________________
"Życie jest usłane różami...
Obrazek
...ale nie ma róży bez kolcy... "


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2007, 22:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 263
Lokalizacja: Neverland
od siebie dodam ze jezdze na chipie od krzysia od 27 kwietnia czyli ponad miesiac wszystko w nalezytym porzadeczku zadnych problemow o wiele lepsze wrazenia z jazdy niz przed przeszczepem szczegolnie przy predkosciach powyzej 100kmh ladniej sie kręci i zbiera.

_________________
do licha them new model cars, we ridin' old school ;p


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2007, 12:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 685
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: CLS63 AMG
Panowie a do ilu obrotow normalnie kreci sie is?? Zmienialem u siebie silnik i musialem kupic komputer tyle ze moj od poczatku kreci sie do 6800obr. Przyspiesza naprawde ladnie moze ten komp juz byl zawirusowany?? U mnie najwiekszy przysrost mocy odczuwalny jest od jakichs 5900obr i do samego konca nabiera ostro mocy. Miezylem kiedys przyspieszenie na g-techu i wyszlo mi za pierwszym razem 9,5 a potem zszedlem nawet na 8,4 biorac pod uwage ze ten sprzet troche oszukuje to chyba i tak jest dobrze, no tyle ze ja mialem wczesniej 1,6 to chyba mam krótsze przelozenia niz zwykly is.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 czerwca 2007, 14:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: ÂŚlÂąsk
Kręci się do 6500. Przyrost mocy powininen być ok. 4000 a nie tak wysoko jak u ciebie. Na G-Techu zwykłe 318i może wykręcić 8,7 więc może coś nie tak z tym M42... Najprościej będzie wyjąć sterownik i się mu przyjrzeć. Jak na tych metalowych zaczepach ma ślady manipulacji to już może o czymś świadczyć, a jak go rozbierzesz i kość będzie inna to nic tylko się cieszyć :) .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL