BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 17 czerwca 2024, 07:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e30] jak zwiększyć moc ety
PostNapisane: 10 lipca 2007, 20:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Sosnowiec
witam chciałbym się dowiedziec jak najwięcej odnośnie przeróbki silnika m20b27 słyszałem że samo przełożenie głowicy od m20b25 i komputera znacznie poprawia moc czy jest tak w rzeczywistości ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2007, 20:15 
Jeden kolega na forum ma przerobioną ete i osiągnął 138KM & 208NM
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=9699
Podpytaj go ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2007, 20:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Sosnowiec
ok dzieki ale słyszałem o przeróbkach które zwiększały moc nawet do 200kM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lipca 2007, 20:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Można ją spokojnie podkręcić do 200 ale wtedy już głowica tego nie wytrzymuje ! Znajomy miał w swojej chyba 210-220 koni sprawdzone na hamowni ale bardzo szybko po tym pękła głowica :/

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2007, 16:41 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
musisz pzrelozyc z b25 glowice, kolektor ssacy, pzreputsnice, pzreplywke, kompa, wtryski, regulator paliwa... to tak w skrocie :)

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2007, 19:22 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
jednym słowem dól zostaje z ety i cała góra z b25 czy tak?

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lipca 2007, 20:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
esiue30 napisał(a):
jednym słowem dól zostaje z ety i cała góra z b25 czy tak?


tak dokladnie :)

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2007, 12:53 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
o jakim "bezpiecznym" przyroscie mocy można mówić na takim setupie?

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2007, 20:20 
Tak sobie myślę ze może byłoby lepiej wsadzić 2.5i 24V M50 :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2007, 20:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
DAREX a ja sobie tak mysle że takie V8 twinturbo też nie było by złe ale wiesz jest cos takiego jak radocha z jazdy podkręconą etą :hyhy: pozdro!

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2007, 20:56 
esiue30 napisał(a):
DAREX a ja sobie tak mysle że takie V8 twinturbo też nie było by złe ale wiesz jest cos takiego jak radocha z jazdy podkręconą etą :hyhy: pozdro!


Mieć w E30 M50 to tez jest radocha ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lipca 2007, 21:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
no jasne że jazda jest dobra sam nad tym pracuje :D

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2007, 14:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
DAREX napisał(a):
esiue30 napisał(a):
DAREX a ja sobie tak mysle że takie V8 twinturbo też nie było by złe ale wiesz jest cos takiego jak radocha z jazdy podkręconą etą :hyhy: pozdro!


Mieć w E30 M50 to tez jest radocha ;)


Ale jeszcze wieksza radocha jest E30 M20 wciagnac E30 m50 :hyhy:

PS: p oza tym jest cos takiego jak sentyment, M50 t ojzu nie to sam oco M20

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lipca 2007, 15:03 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
hehe ENZO wiem o czym mówisz ale ja bym jednak pozostał przy dłubnietym m52b28

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2007, 10:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 69
Lokalizacja: PoznaĂą
Panowie ale coś chyba się wam pomyliło - do dołu od Ety pasuje chyba tylko głowica od M20B20.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2007, 20:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
zamen133 napisał(a):
Panowie ale coś chyba się wam pomyliło - do dołu od Ety pasuje chyba tylko głowica od M20B20.


Chyba masz na mysli stara ete... to sie zgodze pasuje glowice M20B20 z kocnowka 731, a do SuperETY pasuje glowica z M20B25 z koncowka 885

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lipca 2007, 22:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Sosnowiec
czyli jak mam starą ete to głowica od m20 b20 jeśli dobrze zrozumiałem ? kolektor i przepustnica też?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2007, 15:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
Wrzuc kolektor i pzrepustnice z B25

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lipca 2007, 21:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 71
Lokalizacja: Sosnowiec
a regulator ciśnienia paliwa ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2007, 10:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 342
Lokalizacja: Nysa
Moje BMW: 330d
Kod silnika: M57N
grzesiekd11 napisał(a):
a regulator ciśnienia paliwa ?


ETA, SuperETA i 320i (nie wiem jak z 323i) maja 2.5barowy regulator.

Ja do siebie zadaptowalem z 535i 3.0 barowy (ktory wystepuje rowniez w 325i E30)

Ale najlepiej skombinowac taki z potencjometrem, gdzie sam sobie ustawiasz cisnienie paliwa, taki ksoztuje okolo 250zl! I w przyszlosci na pewn ocos takiego kupie ;)

_________________
Walka z bezprawiem fotoradarowym i ręcznych mierników prędkości typu Ultralyte 20-20 100LR i Iskra-1


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL