Dzień dobry wszystkim. Jakiś czas temu na wolnych obrotach silnik wpadał w jakieś wibracje, pojawił się dziwny duszący zapach spalin (ten gryzący zanikł) pomyślałem sprawdzę korekty wtrysków i tak: wtrysk 1: -1.10 wtrysk 2: +5.21 wtrysk 3: -1.19 wtrysk 4: -2.87
i błąd 4B10
jako że autko ma już licznikowo 300000km postanowiłem spróbować zastąpić ten z nr2 zregenerowanym wtryskiem i po wymianie: wtrysk 1: 2.44 wtrysk 2: -3.44 (to ten zregenerowany) wtrysk 3: 1.24 wtrysk 4: -0.21 błędu 4B10 już nie wyrzuciło
poszedłem za ciosem i wymieniłem jeszcze wtrysk nr 1 i teraz taka sytuacja: wtrysk 1: -2.26 (wymieniony jako drugi) wtrysk 2: -1.94 (pierwszy wymieniony) wtrysk 3 : 3.50 (stary nie ruszany) wtrysk 4: 0.79 (stary nie ruszany) wtryski zregenerowane, dołączone nowe kody, kody wpisane do komputera, odczyty na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach.
Proszę o poradę jak to zinterpretować, czy iść do końca i wymienić jeszcze te dwa które zostały (co sugeruje firma regenerująca) czy może coś nie halo z tymi regenerowanymi czy może trzeba szukać gdzie indziej rozwiązania.
|