BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 08:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Problem z spalaniem gazu
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 04:35 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 785
Lokalizacja: WLKP
Witam.Mam problem z moja beemka.Dokładnie chodzi o spalanie.Byłem u regulacji gazu.Po regulacji paliła sporo bo za 20 zł zrobiłem 40 kilometrów.Pojechałem ponownie ustawił i nastepnego dnia jechałem nad morze.Tutaj szok,auto spaliło na 100 kilometrow 9 litrów gazu :D :D .W drodze powrotnej było takie samo spalanie.Po powrocie z ciekawosci znowu zalałem za 20 zł i zrobiłem na tym 40 kilometrów :zalamany: :zalamany: :zalamany: .Jak myślicie co może być,bo jak na moje taka rozbierzność w spalaniu jest dziwna.ZA 8,5 litra gazu robie 40 kilometrów.Dodam że silnik to 2 litry bez vanosa.Czekam na podpowiedzi co może być...Czy po wymianie parownika bedzie lepiej???Aha instalacja gazowa to nie sekwencja,ta stara jeszcze ze srubką na wężu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 08:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
Kolego... zatankuj na innej stacji LPG...
Jest duże prawdopodobieństwo że kupujesz kiepski gaz... powiem tylko tyle że różnica w jakości gazu może być bardzo duża! nawet tankując za 50 zł różnica w przejechaniu 20 km...

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 10:22 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 785
Lokalizacja: WLKP
No tym nie pomyslalem....Tankowalem jak narazie na dwoch stacjach i sytuacja była identyczna...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 12:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Wymien instalacje to zacznie palic normalnie. Sam widzisz jakie rozbierznosci sa. Chociaz zaloz BLOS skoro tak juz oszczedzasz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 20:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 785
Lokalizacja: WLKP
Co mam załozyc???Raczej wymiana instalacji nie wchodzi w rachube....Brak $$$..Nie ma innej mozliwosci???A czy wymiana parownika cos da??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 20:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
blos. zakłada się go w zastępstwie miksera, co nie powoduje zwężek w układzie.
ja wymieniłem u siebie membrany w parowniku i odrazu poczułem różnice w spalaniu i pracy, ale teraz jakbym miał to robić jeszcze raz to szkodza zachodu (lepiej kupić parownik).

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 10:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 119
Lokalizacja: Warszawa / Ostroleka
Tą śrubką możesz regulować spalanie poprostu skręć ją i zakażsym razem sie przejedź jesli nie odczujesz spadku mocy możesz skręcić jeszcze trochę. Jak kiedys tak zeszłem do 9 litrow na 100KM w swojej E30 325e;) tylko ze maksymalna prędkość na gazie była 160KM


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 sierpnia 2008, 16:55 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 35
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: e36
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=80543
W prostych instalacjach jest tak, że jak masz jeszcze gaz w zbiorniku to go nie dotankowuj! Wyjeździj do 0 i dopiero tankuj. Różnica potrafi być bardzo duża.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 07:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 30
Lokalizacja: Rybnik
Porównujesz spalanie z trasy ze spalaniem za 20zl ?? :szok:
Weź pojeździj, zrób parę k kilometrów.
Później regulacja i zobaczysz.

Kręcenie "śróbką" pozostawić dla hardkorowców.
Właśnie dlatego, że poźniej można jechać tylko max 160.
Moje B pali w przedziale 12-18 w zależności od warunków na trasie.
I wogule mnie to nie szczypie, bo jadę na LPG.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL