BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 14:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 listopada 2008, 18:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 39
Lokalizacja: KrakĂłw
do bmw tylko i wyłącznie sekwencja ale na zwykłym tez uparcie gromi :) sekwencja :stag 300 , listwa np valtek i porzadny reduktor co do mocy silnika silver, gold :) pracuje w auto gazie wiec sie robi różne fury :) piszcie jak chcecie zakładac 889822114:)

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 22:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 135
Lokalizacja: SILESIA
Moje BMW: e46
Kod silnika: M52B25TU
Ja na pytanie: JAKI GAZ DO BMW? odpowiem krótko:
ŻADEN!!!

_________________
______________________________


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2008, 21:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Elwis328 napisał(a):
qrax napisał(a):
Dam znac jak przyjdzie poprawiony KME Silver z serwisu

i jak na nowym parowniku??


A wiec tak - parownik KME Silver po usunieciu wady fabrycznej dziala zdecydowanie lepiej, nie traci cisnienia juz. Pierwsze jazdy wykazaly za to przy ok 5500 - 6000 obr maksymalne otwarcie wtryskow gazu (VALTEK 3 ohm czerwone, dysza 2.2 mm) co powodowalo przelaczanie na benzyne. Rozwiercilismy dysze na 2.3mm, teraz przelacza na benzyne rowno na 6500 i powoduje odciecie. Nareszcie nie ma duzej roznicy w mocy miedzy LPG a Pb.

Co sie jeszcze dowiedzialem ciekawego - posiadam sterownik SIROCCO i ten model nie posiada odciecia zaplonu uzaleznionego od obrotow (tak jak ma to miejsce przy zasilaniu Pb badz dobrych instalkach jak BRC Prins i nie wiem jakie jeszcze), moja instalacje ustawia sie tak ze przy pewnym spadku cisnienia przelacza sie na benzyne i tam nastepuje odciecie - tak mi wytlumaczono. Jednym slowem instalacja do matiza.

Mimo tego udalo sie ja ustawic, chodzi dobrze jest moc i spalanie jest niewielkie. Nadal mam rurke 6 mm bez kombinacji (mozna wyjac dlawik)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL