BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 08:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Problem z Instalacja gazowa OMVL Dream XXI
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 15:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
Problem jest taki ze gdy jade na gazie i wcisne gaz do dechy na 1 lub 2 biegu auto przy 3tys obr. traci na mocy i przełaczy sie na benyzne, tak jakby brakowalo mu gazu. Na wyższych biegach już nie ma takiego problemu. Instalacja gazowa byla założona w sierpniu i dodam ze nie miałem takiego problemu na początku, auto ciągneło na gazie tak samo jak na benzynie, zaczeło sie to dziac gdy zrobiło sie zimno(temperatura poniżej +5 stopni). Byłem u gazownika i ustawiał mi ponownie dawki tylko ze na wolnych obrotach, a na wolnych kreci sie normalnie. Nie wiem o co chodzi, czy to wina temperatury powietrza czy proporcji gazu zimą, dodam że gdy byłem w niemczech i tam tankowałem było jeszcze gożej, bo na polskim gazie nie zawsze sie przełaczy a na tym niemieckim to musiałem poprostu spokojnie jezdzic na pierwszych biegach bo zawsze sie przełączał. Spalanie gazu w miescie mam 13-14 z ciezka noga, a na autostradzie ostatnio miałem 11/100km przy średniej 130 km/h. Może wie ktoś coś na ten temat, może z czyms jest awaria. Z góry dzieki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2009, 23:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 77
Lokalizacja: SwarzĂŞdz
witam!
podejrzewam, ze to kwestia regulacji instalki. nie wiem jak dobrego masz gazownika. ja u siebie zauwazylem cos nieco podobnego ale jedynie ostatnio, gdy mrozy byly ok -15 a silnik nie byl w pelni rozgrzany. wtedy przy mocnym wcisnieciu gazu przelaczal sie na benzyne. zdarzylo mi sie tak ze dwa razy... poza tym moja instalka pracuje idealnie. ale mysle ze moze to chodzic wlasnie o to. czy u ciebie samochod byl w pelni rozgrzany? bo z tego co wiem to reduktor musi miec odpowiednia temperarure. jesli jej nie ma a dasz mu czadu, to moze nie byc w stanie wydac tyle paliwa ile potrzeba i przelacza sie na bene. podjedz moze do nich jeszcze raz i niech ci ustawia instalke podczas jazdy, albo na wysokich obrotach.. powinno pomoc..
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2009, 23:38 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
reduktor do wymiany


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2009, 00:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
Skad ta pewność ze to reduktor?? mozesz troche rozwinac swoja odpowiedź. Ja np jak jade na 1 biegu i dam do połowy gazu to normalnie sie wkreci na obroty, przełącza sie na benzyne tylko przy gwałtownym dodaniu gazu. Dodam że auto ma normalnie spalanie w granicach 11-14l/100km.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2009, 11:24 
Offline
Forumowicz

Wiek: 52
Posty: 383
Lokalizacja: Piaseczno/Bogatki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M50B20
Ja mam staga200 jak depnołem gaz do dechy tesz sie przełączał na benzyne.Wymieniłem filtry gazu i jest ok.Ciągnie do odcinki :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 stycznia 2009, 12:35 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
Napisz jaki masz tam reduktor prawdopodobnie jest za mało wydajny w lato było ok.taraz przy niższych temperaturach nie daje rade i pewnie zamarza.Drugą mozliwość jest taka ze masz za długie przewody doprowadzające gaz do cylindrów.Gaz wychodząc z reduktora za bardzo ochładza się.Najlepiej daj zdjęcia spod maski i znajdz w papierach jaki jest redukto do ilu kw .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Zdjecia instalacji.
PostNapisane: 12 stycznia 2009, 16:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
Obrazek

Obrazek

Reduktor jest DREAM XXI-G HP LPG, nr: 67R-010099, Code: K901718.
Nie mam napisanego w papierach do ilu kw jest ten reduktor ale gazownik mowił napewno ze ma zapas mocy. Dzis sie przejechałem kawałek, temperatura powietrza 7stopni, i juz sie nie przełączył na benze. Co do tego przewodu doprowadzającego gaz do zaworów wtryskowych to jest troche długi, gazownik mowil że bedzie miał w nim zasób gazu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 08:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 239
Lokalizacja: Leszno
Moje BMW: F10 535i
Kod silnika: N55
Dudek ma chyba racje - ten reduktor może nie wydoić, druga sprawa to wąż od niego jest kuresko długi.
Trzecia sprawa wtryski mają za długie węzyki do cylindrów są za bardzo w lewo zamocowane - ja mam na tej pokrywie po prawej i wężyki od razu w dół schodzą.
A beny za dużo ci nie schodziło czasem?
Kurde ona Ci paliła 11L Lpg w miescie :zdziwko: - to zadziwiająco mało. Moze po prostu nie zauważałes wcześniej ze przy większym pedale ci przechodziła na PB i moze ten problem masz od początku?
Wejdz na LPG.info.pl tam ci powiedzą najlepiej.

_________________
I was born to FLY!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 stycznia 2009, 13:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
Reduktor jest do 240KM, dzis tez jezdziłem i juz sie nie przełacza na benzyne bo jest 7 stopni, tylko jak temperatura spadnie ponizej 5stopni. A na poczatku latem jak założyłem instalacje to dobrze ja testowałen tzn drift i palenie gumy i wszystko było ok :] A spalanie 11 to mam na trasie, a 13-14 w miescie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 21:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 48
Posty: 2178
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Moje BMW: e 60
Kod silnika: 530 I
Powodem tego może być zbyt małe ciśnienie gazu więc gazolodzy powinni zwiększyć ciśnienie na parowniku. Do tego gość z kompem do środka i ustawienia auta pod obciążeniem w trakcie jazdy.

_________________
"wóz najszybszy w mieście"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 stycznia 2009, 22:06 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
Można kombinować,klikać w komputerku i tak to nic nie zmieni.Reduktor klęka i tyle.Zmienić na bardziej wydajny albo zostawić jak jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: OMVL
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 18:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 9
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
Dzieki koledzy za udzielone informacje i wskazówki, troche sie dowiedziałem na tym forum, a na forum LPG.info.pl jak zamieściłem temat to administrator nie umiał chyba czytac ze zrozumieniem albo poprostu nie wiedział o co chodzi i wyrzucił moj temat :wstyd:
Będę kombinował z taśma termoizolacyjną na wąż od reduktora oraz z wymianą filtrow i ustawieniem na kompie podczas jazdy. Jak coś zdziałam to napiszę ;) Chyba że przyjdzie wiosna i ocieplenie i mnie uratuje :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2009, 21:42 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 239
Lokalizacja: Leszno
Moje BMW: F10 535i
Kod silnika: N55
No fakt na tym forum LPG ciężcy są he,he. Ja na wstępie dostałem ostrzeżenie za to że nie podałem dokładnych danych o instalce. Próbuje dalej :ok:

_________________
I was born to FLY!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL