BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 05:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [E36] 318is, sekwencja BRC pali za dużo, faluje, szarpie
PostNapisane: 5 listopada 2012, 19:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Stało się coś złego. Wtryskiwacze się przełączają z tym okropnym szarpnięciem które opisałem wcześniej ale nagle auto zaczęło mi piszczeć jakby się gaz skończył. Zatankowałem pół zbiornika i dalej się nie przełącza tylko piszczy. Podłączyłem interfejs a tam delta p 2100mbar.... Co to ma być? Samo się zwiększyło? W samochodzie mam kluczyk do regulacji, więc od razu chciałem przykręcić ciśnienie ale nie da się. Jak już zmniejszyłem to ono cały czas stopniowo narasta. Co się mogło stać?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] 318is, sekwencja BRC pali za dużo, faluje, szarpie
PostNapisane: 5 listopada 2012, 22:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1884
Moje BMW: E92 335i Msport
Kod silnika: N55
woytek13 napisał(a):
Co się mogło stać?

Coś spaprałeś przy regeneracji reduktora

_________________
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] 318is, sekwencja BRC pali za dużo, faluje, szarpie
PostNapisane: 6 listopada 2012, 12:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Reduktor rozbierałem 5 razy. Tam nie ma co założyć źle bo jest bardzo prosty i na pamięć znam już kolejne elementy. Bardziej boje się o jakość zestawi naprawczego...

Dziś rano ogarnąłem trochę auto, ciśnienie udało się ponownie ustawić na 1,2bar ale spadki są ogromne i auto przerzuca na benzyne.

Właśnie mam podejrzenia co do dziwnych wskazań MAPsensora zamiast czujnika cisnienia gazu. Obroty jałowe jakies 850rpm a on pokazuje 420-450mbar podciśnienia. Wcześniej było około 330-350? Minimalne dodanie gazu i już jest 1000bar. Wcześniej nie reagował tak szybko. Może przed strojeniem, zakupiony mapsensor należy jakoś ustawić? Skalibrować? To oryginalny sprzęt BRC więc myślałem że to nie jest konieczne. Teraz te szacowane wartości również są dziwne.

Ogromne spadki ciśnienia :
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL