BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 17:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2008, 21:27 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
no wiec jak narazie zrobiłem 400 km i bez żadnych zastrzeżeń... Ma troszkę gorszy start (albo mi się wydaje) ale jak już wejdzie powyżej 3 tys. to jest bardzo dobrze  Oby tak dalej...


" A swoją drogą to do mojego auta dobry by był chyba Prins."

myśle ze brc tez by sobie poradził [/list][/code][/quote]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 maja 2008, 22:03 
Offline
Forumowicz

Posty: 120
Lokalizacja: Olsztyn
Powiem tak. Każda nowa instalacja jest dobra o ile jest poprawnie założona. Pytanie ile? Przy "polskich" wtryskach może żywotność jest krótsza ale części są tańsze. BRC i PRINCE żywotnośc dłuższa- podzespoły droższe. Podkreślam nadal że poprawny montaż to połowa sukcesu. Instalacje robią ludzie, ludziom i dla ludzi, ale to nadal najbardziej zawodny elemeny tej układanki. Jeżdzi, ciesz się i oszczdzędzaj. Na starcie normalnie że jest gorzej, przy wyższych obrotach nie odczujesz. Pozdawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 czerwca 2008, 09:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 115
Lokalizacja: NOx Bydgoszcz
Posiadam Instalke Polsko - Wloska i musze powiedziec ze spisuje sie wysmienicie na silniku 2,5 24V z przebiegiem okolo 250 000. Do 3500obr/min praktycznie nie czuje roznicy, pozniej to wiadomo ze przewaga jest na korzysc Pb.
Co do spalania to przygode z gazem zaczalem na silniku m50b20 Vanos - miasto 13,5-16l/100. Po zrobienu swapa na 2,5 to spalanie na tej instalce spadlo , od 10l/100 na trasie do 14 na miescie.

Pzdr

_________________
moja WÂłoszka : http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/nasze- ... ,3111.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2008, 13:23 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
wiec zrobiłem juz parwie 1000 km i jak narazie jest wspaniale niema prawie zadnej roznicy miedzy gazem a bezyną oprocz tego ze koszty jazdy spadły o jakies 48% tzn za 20 zl na benzynie robiłem srednio 30 km a za 20 zl gazu zrobie srednio 58 km mowa tu oczywiscie o jeżdzie po mieście bo trasie to ostatnio za 15 zl wrucilem z kielc :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 czerwca 2008, 12:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 268
Lokalizacja: zvz
Mógłbyś podać co masz dokładnie założone?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2008, 17:22 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
Reduktor: ZAWOLI
Zawór gazowy: LOVATO
Zbiornik (pojemność): 55 L
Wielozawór: TOMASETTO
Obudowa wielozaworu: BORMECH
Zawór tankowania: TOMASETTO
Przełącznik / Centralka: ESGI
Układ elektroniczn: ESGI

to mam na homologacji. I nadal nienażekam na działanie auta choć startu to innych 325 i większości aut z większym silnikiem niż 2l to juz niema :zly: ale coś za cos


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2008, 18:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 268
Lokalizacja: zvz
Ja też zaczynam myśleć nad LPG bo cena beny niedługo przekroczy 5zł. Zobaczymy co bedzie z gazem :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 czerwca 2008, 12:08 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
niema sie nad czym zastanawiac... gaz ma być kolo 3zl no tej ceny napewno nieprzekroczy wiec to jest prawie polowa tego co benzyna


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 czerwca 2008, 13:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
Uważam tak jak każdy że dobrze założona instalacja gazowa to połowa sukcesu :D
I nie ma co tego ukrywać :hyhy:
Ja mam instalacje gazową firmy ZENIT (to co KME, tylko że soft i sterowniki do gazu ma uaktualniane przy każdej wizycie w serwisie a w KME robią to rzadko ):
http://www.auto-gaz.net.pl/index.php?op ... view&id=10

Kolego michal1986 napisałeś że robisz ok. 60 km za 20 zł...
czyli za 50zł... ok 150km robisz??? w trasie??? ja zapodaje zawsze gaz za 50zł...
jeżdżąc w Łodzi i Aleksandrowie Łódźkim robię 170km za tę kwotę, a na trasie 240 do 300km...
A mam silnik 1.8 140KM... Więc chyba trochę za ciężką masz nogę albo coś jeszcze nie halo z silnikiem... albo kiepski gaz kupujesz...

PS:
Dodam jeszcze to że przejechałem już ok. 13000km i czym dłużej jeżdżę tym mniej pali :rotfl: :rotfl:

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 czerwca 2008, 20:36 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
no w mieście oczywiście to wychodzi jakies 14,5l nogi ciężkiej niemam bo bezyny mi palil niecale 12l. ale wybralem sie dzis wkoncu na 1 przeglad, powiedzialem ze cos pali za duzo i mi przestawil zobaczymy ile teraz bedzie. a tak wogule to ile gazu powinien palić? i jak jezdzić oszczędnie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 czerwca 2008, 10:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 7229
Lokalizacja:
Moje BMW: E36 & E46
Kod silnika: M42 & M52
Kolego... musisz pojeździć po różnych stacjach LPG... niestety prawda jest bolesna ale różnica w przejechaniu km na gazie może być duża... ja miałem różnicę nawet do 50km mniej robiłem na gazie jak zatankowałem na stacji BP, czy stacjach LPG przy drogach (tych od prywaciarzy...) ale to trzeba wyczuć które stacje sprzedają dobry gaz... sam się o tym przekonasz :hyhy: :hyhy:

_________________
Sprzedam fele 16" + roczne opony...
E36 ALPINWEISS... Sprawdź... :hyhy:
E46 COSMOSSCHWARZ... Sprawdź... :hyhy: :hyhy: Nowe foty strona 31!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lipca 2008, 13:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
michal1986 napisał(a):
Reduktor: ZAWOLI
Zawór gazowy: LOVATO
Zbiornik (pojemność): 55 L
Wielozawór: TOMASETTO
Obudowa wielozaworu: BORMECH
Zawór tankowania: TOMASETTO
Przełącznik / Centralka: ESGI
Układ elektroniczn: ESGI

to mam na homologacji. I nadal nienażekam na działanie auta choć startu to innych 325 i większości aut z większym silnikiem niż 2l to juz niema :zly: ale coś za cos


Przesadzasz jeśli tak jest to coś musi być zle wystrojone,moja lata równo z innymi 325,wiadomo że lata lecą i nowe auta są coraz szybsze ale jeszcze daje rade.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 sierpnia 2008, 21:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: Przemyśl
Moje BMW: e91 320d
Kod silnika: M47N2
Na jednej stronie z gazem wyczytałem - przy sekwencji spadek mocy do 6% a wzrost zużycia gazu względem spalania benzyny do 20%...

Czyli z 200KM robi się 188KM i tej różnicy sie nie czuje ???

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 11:25 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 38
Posty: 503
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Moje BMW: 325i
Kod silnika: M50B25 Vanos
no teraz to i ja nieczuje roznicy byly problemy z wystrojeniem... a co do wszrostu spalania to sie nie zgodze... bo mi teraz pali tak do 12 w miescie tylko ze mieszkam w malym miescie bo ma 80 tys mieszkancow i w najwieksze korki jestem w robocie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 12:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Canyonrot528 napisał(a):
Na jednej stronie z gazem wyczytałem - przy sekwencji spadek mocy do 6% a wzrost zużycia gazu względem spalania benzyny do 20%...

Czyli z 200KM robi się 188KM i tej różnicy sie nie czuje ???

Pozdrawiam


318is, 25K km na gazie, absolutnie zero problemów. Co do jazdy, to ja nie czuje spadku mocy na gazie, może jak się ktoś wczuwa to coś tam odczuje, ja przy normalnej jak i dynamicznej jeździe różnicy nie czuje. Ostatnio wracając z wakacji rozpędziłem auto (na gazie) do ponad 210km\h, spokojnie jeszcze by poszło, więc nie widze przymulenia "górnych" zakrsów obrotów na LPG.
Co do spalania, napewno jest troszke wyższe - widać u mnie na ekonomizerze. Ale nie wiem ile wyższe niż PB, bo nigdy PB nie sprawdzałem. Spalanie LPG u mnie to 10-11miasto. Można zejść poniżej 10L. Trasa 8-10L. Jadąc rozsądnie równą prędkością, te wartości można znacznie zaniżyć, można i 7L w trasie uzyskać, pytanie czy dla 1-1.5L warto się :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, 15:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: Przemyśl
Moje BMW: e91 320d
Kod silnika: M47N2
discrimen napisał(a):
318is, 25K km na gazie, absolutnie zero problemów. Co do jazdy, to ja nie czuje spadku mocy na gazie, może jak się ktoś wczuwa to coś tam odczuje, ja przy normalnej jak i dynamicznej jeździe różnicy nie czuje. Ostatnio wracając z wakacji rozpędziłem auto (na gazie) do ponad 210km\h, spokojnie jeszcze by poszło, więc nie widze przymulenia "górnych" zakrsów obrotów na LPG.
Co do spalania, napewno jest troszke wyższe - widać u mnie na ekonomizerze. Ale nie wiem ile wyższe niż PB, bo nigdy PB nie sprawdzałem. Spalanie LPG u mnie to 10-11miasto. Można zejść poniżej 10L. Trasa 8-10L. Jadąc rozsądnie równą prędkością, te wartości można znacznie zaniżyć, można i 7L w trasie uzyskać, pytanie czy dla 1-1.5L warto się :)


Witam A to elegancko :] Podejrzewam, że prawidłowy montaż i wystrojenie i ma "chodzić" ;)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Opinie o instalacji gazowej z wtryskiem gazu
PostNapisane: 19 stycznia 2013, 22:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 1374
Lokalizacja: Łódź Widzew
Garaż: Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533


Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Witam.mam problem ze swoim bmw 1.8 m43, otóż szarpie mi na gazie (sekwencja zenit,wtryski valtek 3ohm czerwone,reduktor alaska) Gdy silnik jest zimny,od czego to moze byc? dodam ze na benzynie jest dobrze i na gazie po rozgrzaniu silnika tez jest dobrze.instalacja byla regulowana u gaziarza ustawiana kilka razy i żadnych rezultatów.

_________________
Wymiana uszczelniaczy zaworowych bez demontażu głowicy: https://sprzedajemy.pl/wymiana-uszczeln ... nr65354533
Wzmocnienie podłogi BMW e46 e36: https://sprzedajemy.pl/naprawa-mocowani ... nr53378978

Wymiana opon,Pozostała mechanika. ISTA INPA
Kodowanie BMW seria E ICOM


Osoby z interfejsem BMW https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 066388&z=7


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Opinie o instalacji gazowej z wtryskiem gazu
PostNapisane: 20 stycznia 2013, 01:48 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 38
Posty: 1003
Lokalizacja: Tychy
Moje BMW: E39 525d Touring
Kod silnika: M57D25
Dam opinię pośrednią, ojciec posiada forda freestara 4,2l benzyna typowo amerykański produkt, założył landi renzo omegas 5200 go to kosztowało i jest bardzo zadowolony, 4 latA użytkuje zrobił około 40 tys km i nic nie dokłada. Brat posiada jaguara 3.0l benzyna (silnik wspólny z mondeo st 220) landi renzo omegas i bezproblemowo działa, cena dokładnie taka sama, przejechane także około 40 tys km


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Opinie o instalacji gazowej z wtryskiem gazu
PostNapisane: 20 stycznia 2013, 13:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23127
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Wróbel91 napisał(a):
Witam.mam problem ze swoim bmw 1.8 m43, otóż szarpie mi na gazie (sekwencja zenit,wtryski valtek 3ohm czerwone,reduktor alaska) Gdy silnik jest zimny,od czego to moze byc? dodam ze na benzynie jest dobrze i na gazie po rozgrzaniu silnika tez jest dobrze.instalacja byla regulowana u gaziarza ustawiana kilka razy i żadnych rezultatów.



Skoro gaziarz nie umie Ci tego poprawić tzn że nie diagnozuje prawidłowo usterki... może warto go zmienić ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Opinie o instalacji gazowej z wtryskiem gazu
PostNapisane: 20 stycznia 2013, 15:48 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Posty: 1483
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E38 740 4,4 6Manual
Kod silnika: M62B44
Szczurek1986 niektóre M43 - głownie te z napowietrzaniem spalin mają taki problem .... i ani ja ani Toudi nie mamy skutecznego w 100% rozwiązania

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL