BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 10:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 22:34 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
Koblov, co do prędkości do setki nie spieram sie ale będzie to na pewno coś koło 12 sek ,szłoby dyskutować nad ta prędkością maksymalną ponieważ zgodnie z danymi technicznymi compact 1,6 może jechać max 188 km /h a np compact 1,8Ti 209 km /h aż do 230 km /h -323Ti .Wpływ na zafałszowanie tej prędkości max mogły mieć niestandardowe rozmiary opon.


w kwestii porównania 323ti ma tylko prędkość max 230 km /h a ma az 245Nm a 316 ma 150Nm


Osiągi compacta 323Ti
prędkość maksymalna :(km/h) 230
przyspieszenie : (0-100km/h) 7,8 s
pojemność silnika : (cm3) 2494
układ/ilość cylindrów : R6
max moment obrotowy : (Nm) 245 przy 3950
stopień sprężania : 10,5
wtrysk paliwa wielopunktowy

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 22:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 301
Lokalizacja: Jejkowice
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54B30
Garaż: Było
E36 Compact 316i
E39 525TDS
E46 Coupe 320d, 325i
E30 318i cabrio
E60 520i, 520d, 525ia, 520da lift
E34 520ia
F30 320i
E87 118d
F10 520d, 525d
G31 520xd
ten link co podałes.... nabazgrali ze przy 120 autko pali 7,5l ...
u mnie to chyba z klimą tyle wyjdzie przy tej predkosci..

kazde auto jest inaczej wyeksploatowane, i nie są sobie rowne. Marzy mi sie R6 i niestety ale zadne przeróbki nie dają tych osiągów a tym bardziej kultury pracy co R6.
Następne moje BMW bedzie E46 .. albo 328Ci albo 330D... (tylko czy gdy bede je kupywał bedzie jeszcze ropa? ;d;d;d)

_________________
Obrazek

http://www.alpina-automobiles.com/

AUTOMOBILE MEISTER WERKE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 22:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 301
Lokalizacja: Jejkowice
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54B30
Garaż: Było
E36 Compact 316i
E39 525TDS
E46 Coupe 320d, 325i
E30 318i cabrio
E60 520i, 520d, 525ia, 520da lift
E34 520ia
F30 320i
E87 118d
F10 520d, 525d
G31 520xd
"szłoby dyskutować nad ta prędkością maksymalną ponieważ zgodnie z danymi technicznymi compact 1,6 może jechać max 188 km /h a np compact 1,8Ti 209 km /h aż do 230 km /h -323Ti"

okej ale zauważ jedno... 316 w sedanie mojego znajomego przy standardowych oponach 205/60/15 cali dochodzi do 205km/h i wiecej nie poleci ale ma tylko ok 5700/5800 Rpm na obrotomierzu.. Ja mając w zeszłym roku takie opony dochodziłem do prawie 220 km/h

W tym roku zmieniłem na standardowe 185/65/15 cali czyli oryginał na nowiutkich Dunlopach prędkosc podeszła pod 210... (chyba jednego brakło) co juz widac ze profil 60 delikatnie przekłamał.

a teraz roznica dlaczego moj pokazywał 210 autentycznie bo moje autko konczy 5 bieg !! tak tak odcina na czerwonym polu .. czyli dochodzi do konca a nie do 5800 Rpm. wiec to jest obiektywny miarodajny wynik ze nie pokazał mi licznik 210 przy 5800 tylko grubo ponad 6000 tys poczym odciał.
Taka drobna róznica miedzy naszymi autkami.

_________________
Obrazek

http://www.alpina-automobiles.com/

AUTOMOBILE MEISTER WERKE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 23:10 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
1.6 compact co prawda w automacie szedł jakoś koło 190 - sąsiad ma. 1.8 m40 jechało niecałe 200 i nie było mowy o 205.
Te auta (1.6 i 1.8 manual) dzieli prawie półtorej sekundy różnicy w/g danych technicznych, czyli przepaść, w przyspieszeniu, więc raczej mało realne żeby to tyle jechało - jedyne wytłumaczenie jakieś błędy prędkościomierza albo sam nie wiem czego.
Jakby 1.6 latały po 210 i miały gaz pod nogą, wersje 323 by nie istniały bo poco. Rozwiercali by 1.6 do 1.74 i latały by po 230.
Tym bardziej że fabryka mówi o vmax 188 w przypadku compactu 1.6 zwykłego i 201 w przypadku sedana 1.8. Sedan 1.6 ma 195 (więcej niż w compakcie - nie wiem z czego to wynika, compact lżejszy jest).

Dlatego lepiej polegać na danych technicznych. Fizyki nie da sie przeskoczyć ani tego jak ktoś auto skonstruował. Pomiary do katalogu są robione w zbliżonych warunkach (nie z górki, z takim samym obciążeniem, na właściwych oponach, przy podobnej sile i kierunku wiatru) i dlatego się mogą różnić od tych które uzyskaliście.

p.s. już nie mam tego 1.8

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 23:25 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
Kyokushin napisał(a):
Fizyki nie da sie przeskoczyć ani tego jak ktoś auto skonstruował.



w pewnym momecie nawet jesli obroty jeszcze rosły to auto nie przyspiesza,
bo skrzynia biegów nie jest wstanie przekazać momentu obrotowego przy danej skrzyni zawsze producent podaje max moment obrotowy powyzej którego skrzynia nie przekaże momentu obrotowego i nie nastapi juz przyspieszanie byc moze predkosć bedzie wzrastać jeśli pojedzimy z górki zaś jeśli by compact 1,6 jechał 220 km/h to ja bez problemu musiałbym jechac 260-270 km/h a to nie możliwe bo nawet producent tego nie przewidział :]

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2007, 23:57 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 301
Lokalizacja: Jejkowice
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54B30
Garaż: Było
E36 Compact 316i
E39 525TDS
E46 Coupe 320d, 325i
E30 318i cabrio
E60 520i, 520d, 525ia, 520da lift
E34 520ia
F30 320i
E87 118d
F10 520d, 525d
G31 520xd
nie było tematu bo widze ze i tak nie przegadam :).. czytanie ze zrozumieniem tez ma swoje plusy.... bo nie napisałem ze 220 km/h było realne....
mam wyciąg z hamownii na potwierdzenie Nm i Km... prędkosc 210 jest jak najbardziej prawidłowa (a dlaczego? bo jechałem w zeszłym roku nad morze na 2 auta i smigalismy do Łodzi 200 km/h, u mnie licznik pokazywał ciut wiecej ale to z racji tych opon. Znajomy w 2 aucie jechał tą samą predkoscią i mówił ze mielismy 200 a nawet ciut wiecej w jednym momencie a ja nie miałem jeszcze maxa. Max był w tym roku na nowych oponach w prawdzie jechałem sam ale znając tamta sytuacje auto szło 210 licznikowe i skonczyło skrzynie).. moje auto ma moment obrotowy jak 318i... jest o 100 kg lzejsze....
Nie bede sie z wami kłucił, przegadywał bo to i tak nie o to chodzi.... skoro Twoje M40 jechało prawie 200 przy 5800 i nie szło dalej to co sie dziwisz :) moje wkracza na czerwone pole obrotomierza a prędkosc tu jest mało wazna !
Nie wierzysz bo miałes zwykłą szarą wersje 1.6 a moja jest niezwykła.
Pewnego dnia zebyście pojedli trawe z wrażenia pozycze kamere przykleje ją szkotem do kierownicy i nakręce filmik niedowiarkom :) pozdro

_________________
Obrazek

http://www.alpina-automobiles.com/

AUTOMOBILE MEISTER WERKE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 03:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
Marcuslee podam ci pare linek z allegro godnych mojej uwagi (tzn jak mial bym kupic to wzbudzilyby we mnie zainteresowanie)

moja rada kup 2.0 albo 2.5 z vanosem (czyli zmiennymi fazami rozrzadu - wynalazek zmniejszajacy spalanie) silnik z vanosem to m52 bez to m50

osobiscie mam 1,8is w swojej i fakt osiagi takie jak 2.0, ale powiem tak jak lubisz posmigac i poszalec to ci opyli tyle co 2.0 albo 2.5

no i przede wszystkim roznica jest znaczaca miedzy 4 cylindrowcem (r4) a 6 cylindrowcem (r6) w dzwieku silnika... jesli bedziesz mial okazje to przejedz sie 1.8is i 2.0 albo 2.5 wtedy pojmiesz o czym mowa, wcisnij pedal gazu i wkrec na obroty to poczujesz to....

jeszcze jedna sprawa jak widze chcesz kupic pierwsze bmw wiec nie wierze w to ze bedziesz jezdzil jak emeryt zeby oszczedzac na paliwie ... takze czy wezmiesz 1.8 czy 1.8 is czy 2.0 czy 2.5 to przy swirowaniu kazdy wymieniony motor otworzy swoj magiczny kranik w baku... i bedzie zlopac benzine:)

jesli szukasz oszczednosci w paliwie to naprawde polecam 1,9 tdi ;) bmw duzo pali palilo i bedzie palic takze jak masz juz lac to przynajmniej miej radosc z dzwieku i osiagu 6 cylindrowy bo roznica jest mala zalewaniu wachy

patrz przedewszystkim na stan i bez wypadkowosc auta a nie na rocznik jesli masz zamiar nim pojezdzic

316

http://moto.allegro.pl/item180619999__n ... 6_316.html

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2523363


318is

http://moto.allegro.pl/item183517922_pi ... coupe.html

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2534948

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2539110

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2368863

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2537150

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2135324


320

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2548999

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2500406

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2494766

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2522190

A TAKICH ABSOLUTNIE NIE KUPOWAC!!!

http://moto.allegro.pl/item184823724_re ... 318is.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 07:30 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Koblov napisał(a):
Nie wierzysz bo miałes zwykłą szarą wersje 1.6 a moja jest niezwykła.


Miałem 1.8 o parametrach dokładnie takich jak Twoje 1.6 po wszystkich 'niezwykłościach', wg hamowni na której byłeś, które było raptem 50kg cięższe wg. danych.
Dlatego wiem że 210 i jeszcze 'luz pod nogą' dla tej masy i mocy to jest abstrakcja.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 07:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2408
Lokalizacja: dolnoÂślÂąskie
Kyokushin napisał(a):
Dlatego wiem że 210 i jeszcze 'luz pod nogą' dla tej masy i mocy to jest abstrakcja.


o wieku auta nie wspomne, a konikow z latami nie przybywa...

_________________
pozdro!
| a w uszach koncert rzędowej szóstki |


-> Zobacz Moja Bunie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 10:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
:szok: chlopaki nie ma sie co spierac spotkajcie sie i poscigajcie i wyciagnijcie wspolnie v-maxa :rotfl:

.... byl taki kawal kiedys :hyhy:

jedzie dwoch kumpli maluchem zapierdzielaja co nie miara!!! powietrze swiszcze komary sie zabijaja na masce a na liczniku magiczne 60 :) wtem odzywa sie jeden do drugiego " STARY DORZUĆ JESZCZE DYSZKE I SPOJRZYMY ŚMIERCI W OCZY "...


;) pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 11:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: ElblÂąg
Kem44 dzieki za poswiecenie swojego czasu na pogrzebanie na allegro za BMkami
zainteresowala mnie przedostatnia z serii 318 z tym ze nie wiem czy powinienem pojechac jaobejrzec bo koles instalacjegazowa w nia wpierdzielil. Te bajery nie PONOC zamulaja silnik i to ostro... co o tym sadzisz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 12:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 28
Lokalizacja: ElblÂąg
Co sądzicie o białej skorze w samochodzie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 12:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
Marcuslee, osobiscie nie widzi mi sie biala skora w furze ale do tego granatowego lakieru pasuje takie moje zdanie. Zwolenniku gazu nie jestem choc powiem ze w 325 mam zamontowany i praktycznie bez szwanku (pomijajac fakt ze mialem strzal i musialem wymienic przeplywomierz za 250zl bo nie mialem emulatora ktory odpowiadal za wybuchy ktory miesz gaz z benzyna przy zmianiez benzyny na gaz i na odwrot)

myslalem ze wpadnie ci w oko ta czerwona bo to jak na moj gust prawdziwe cacko i zadko spotykany stan 99 tys km spojrz na zdjecia nie ma nawet po faldowanych uszczelek przy tylnych szybach w wewnatrz (prawie kazda ma przy przebiegu ok 200 tys km) do tego ma 2 komplety alusow zawsze mozna jedne opylic na alegro i miec np na ubezpieczenie ;) no poza tym moim zdaniem kozak stan i godny uwagi napewno bym sie przejechal zobaczyc

tu masz wiecej fotek wyszukalem w jego opisie strone z ta fura

http://www.autoreduta.pl/index.php?inne ... 68&id=321#

a chodzi mi o ta czerwona szpile

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2135324

pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 12:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
kem44 napisał(a):
moja rada kup 2.0 albo 2.5 z vanosem (czyli zmiennymi fazami rozrzadu - wynalazek zmniejszajacy spalanie) silnik z vanosem to m52 bez to m50
tu jest drobny błąd bo M50 było bez wanosa do 92r a póżniej z Vanosem M52 było tylko z vanosem(później z podwójnym ale to już nie w e36)

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 13:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
Ukasz,
Cytuj:
tu jest drobny błąd bo M50 było bez wanosa do 92r a póżniej z Vanosem M52 było tylko z vanosem(później z podwójnym ale to już nie w e36)


nie ma tu bledu tylko jest moja rada aby kupywac m52 czyli silnik z vanosem bo sa wersje silnikowe m50 ktore vanosa nie posiadaja. A to ze 2.0 albo 2.5nie mialy go prawie do konca 92 r. to wiem o tym. Nie rozpisywalem sie, krotko wskazalem ze trzeba brac z vanosem czyli m52 a nie m50


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 15:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 301
Lokalizacja: Jejkowice
Moje BMW: e60
Kod silnika: M54B30
Garaż: Było
E36 Compact 316i
E39 525TDS
E46 Coupe 320d, 325i
E30 318i cabrio
E60 520i, 520d, 525ia, 520da lift
E34 520ia
F30 320i
E87 118d
F10 520d, 525d
G31 520xd
mike_r6 napisał(a):
Kyokushin napisał(a):
Dlatego wiem że 210 i jeszcze 'luz pod nogą' dla tej masy i mocy to jest abstrakcja.


o wieku auta nie wspomne, a konikow z latami nie przybywa...



hehe a Wasze to niby młodsze są? ;d wiek tu nie ma nic do rzeczy :) Golf II GTI 139 km.... w katalogu pisało ze 214 km/h a latał wiecej i miał 18 lat... smieszna gadka

moje auto konczy skrzynie na 5 biegu i nie jest to zadna abstrakcja :)

skonczmy juz ten temat bo nudno sie robi... i tak wam nie przegadam i tak wiec myslcie sobie co chcecie :) tylko nie mówcie takich bzdur ze 1.6 nie poleci 200


osobiscie jechałem 240km/h 2 litrową E36... i jak sie tu ma katalog? 219 wg katalogu to bezpieczna prędkosć podawana przez producenta w jakiej auto zachowuje pełną kontrole.
Tico ma 135 a latają po 150... miałem Felicje 1.6 pisało 160 a ciagła 180... katalog podaje bezpieczną predkosc dla motoru a 90% aut przebija tą bariere o jakis procent.
Moim pierwszym samochodem był Wartburg 353.. dwusuw o pojemnosci 1 litra... miał 20 lat i jechał 140 po prostej.. 10 mu brakło do zamknięcia licznika .. mam to nawet na nagrane na telefonie a w katalogu podawali 125...

bzdurne są te katalogi i juz... nie przegadacie mi

_________________
Obrazek

http://www.alpina-automobiles.com/

AUTOMOBILE MEISTER WERKE


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 15:12 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Koblov napisał(a):
skonczmy juz ten temat bo nudno sie robi... i tak wam nie przegadam i tak wiec myslcie sobie co chcecie tylko nie mówcie takich bzdur ze 1.6 nie poleci 200


osobiscie jechałem 240km/h 2 litrową E36... i jak sie tu ma katalog?


Z dobrej górki może polecieć. Może jakieś skrajnie odciążone miałeś auto, dobre paliwo i wiatr w plecy ale 240 w 2.0 - proponuję sprawdzić poziomicą drogę testową :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 15:24 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Koblov napisał(a):
osobiscie jechałem 240km/h 2 litrową E36.
na liczniku to mogło być 240 a rzeczywiście to sporo mniej

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 15:39 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 528
Lokalizacja: Ząbki
Moje BMW: E36
Kod silnika: M40B18
Ukasz napisał(a):
na liczniku to mogło być 240 a rzeczywiście to sporo mniej
debaty dotyczą licznikowo uzyskanych "rekordów" :P

_________________
///M40
Wiesz jak wymontować i oczyścić lampy w E36? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2007, 15:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 422
Lokalizacja: Olsztyn / Kętrzyn
Moje BMW: e30/e36
Kod silnika: m20b20/m52b20
tak juz mowiac o lataniu po za katalog to udalo mi sie poprzednim wozkiem poleciec 190km/h choc mogla dalej ale drogi zabraklo :) powaga

a byla to mazda 323C 1,5 DOHC 88KM 95r katalogowo 173km/h zeby nie bylo nie jasnosci pokazuje foto kolesia ktory rowniez to uczynil i sfotografowal... tym samym zamykam temat procia poza katalog:)

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... ukasz+323c

Obrazek


jak widac koles ma na blacie 5500 obr/min a odciecie dziala przy lekko ponad 7000 (wiem z doswiadczenia) a na blacie juz 190km/h koles to udowodnil a ja moge to potwierdzic bo sam tak mialem (lecz zbraklo drogi) jak to sie ma do fabrycznych 173km/h?? sam nie wiem wiem ze [cenzura] jak na takie male i lekkie bździdełko :]

A TU MOJA POPRZEDNIA FURA :cool: (fajna byla jak teraz wspominam)

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL