BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 08:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] M52B25 na LPG jest OK a na PB czkawka
PostNapisane: 26 września 2012, 11:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 117
Moje BMW: E36 323i
Kod silnika: M52B25
Naczytalem sie, naczytalem i dalej nic nie wiem, a im wiecej czytam tym bardzie mnie to przeraza co ludzie wypisuja :(
Moze jednak od poczatku.
Po podlaczeniu pod komputer nie pokazuje ani jednego bledu co mnie strasznie cieszy :)
Rano tak jak i o kazdej innej porze i przy dowolnej temperaturze silnika, odpala od cykniecia w kazda pogode, ruszamy na Pb i do osiagniecia temperatury bodajrze 30 stopni jedziemy na paliwie. Wszystko byloby OK, gdyby przy ok 1800-2500 obr/min nie dostawal czkawki, zadyszki, zwiechy niewiem jak to nazwac, ja w pedal, a on powoli jakby sie udlawil i niemogl przelknac dopuki nie wkreci sie na 3500, potem rwie, az milo. Sytuacja powtarza sie na kazdym biegu do czasu przelaczenia na LPG, wtedy jedzie i sprawia sama radosc na kazdym biegu i w kazdym zakresie obrotow :) Wujek google pisze takie rzeczy ze glowa mala. Niemam czasu i przedewszystkim pieniazkow na wymienianie wszystkiego pokolei, filtry wymienione, caly zbiornik paliwa z dodatkiem do czyszczenia wtryskow poszedl w komin na czerwonym polu obrotomierza i dalej nic :(
Pomocy robi sie coraz chlodniej coraz wiekszy dystans trzeba bedzie przejechac do zalaczenia sie podtlenku i troche martwi mnie ta sytuacja :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: M52B25 na LPG jest OK a na PB czkawka
PostNapisane: 27 września 2012, 19:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 433
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: e 36 323
Kod silnika: m52b25
Podobne obiawy miałem czkawki po rozgrzaniu. mi wywaliło uszkodzony czujnik zasysanego powietrza. Jest on za przepustnica od spodu, na kompie pokazywał -39 i oczywiscie sondy obie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M52B25 na LPG jest OK a na PB czkawka
PostNapisane: 28 października 2012, 13:21 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Mi tak samo obie sondy wywalilo... a czujnik sasysanego powietrza byl w kiepskim stanie

_________________
wózki dla bliźniaków
kostka brukowa warszawa
baaczio


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M52B25 na LPG jest OK a na PB czkawka
PostNapisane: 11 listopada 2012, 19:12 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2235
Lokalizacja: Nasielsk
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
Jacek323i napisał(a):
Po podlaczeniu pod komputer nie pokazuje ani jednego bledu co mnie strasznie cieszy
Rano tak jak i o kazdej innej porze i przy dowolnej temperaturze silnika, odpala od cykniecia w kazda pogode, ruszamy na Pb i do osiagniecia temperatury bodajrze 30 stopni jedziemy na paliwie. Wszystko byloby OK, gdyby przy ok 1800-2500 obr/min nie dostawal czkawki, zadyszki, zwiechy niewiem jak to nazwac, ja w pedal, a on powoli jakby sie udlawil i niemogl przelknac dopuki nie wkreci sie na 3500, potem rwie, az milo. Sytuacja powtarza sie na kazdym biegu do czasu przelaczenia na LPG, wtedy jedzie i sprawia sama radosc na kazdym biegu i w kazdym zakresie obrotow


Taka sytuacja może wystąpić w przypadku niewłaściwie wystrojonej instalacji LPG.
Kolejne przyczyny to uszkodzone/zanieczyszczone wtryskiwacze PB, niedomagająca pompa paliwa.

_________________
Diagnostyka Komputerowa/Autoalarmy/CB/LPG



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] M52B25 na LPG jest OK a na PB czkawka
PostNapisane: 11 listopada 2012, 21:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 667
Lokalizacja: Rumia
Moje BMW: BMW E90 318i 143 PS
Kod silnika: N43B20(U0)
Nie mam LPG, ale miałem podobne objawy kiedyś - zdechła pompa paliwa i przepływka, ale przede wszystkim pompa - samochód ledwo przyspieszał, szarpał, dławił się. Warto sprawdzić tę pompę.

_________________
Było: Kompakt E36 316i 1.9
Jest: E90 318i LCI
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL