BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 03:45

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] co sądzicie o paliwie shell VPower w 528i
PostNapisane: 12 września 2008, 20:38 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 796
Lokalizacja: Jurków
Moje BMW: E39 Touring
Kod silnika: m51d25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0
co sądzicie o paliwie shell VPower w BMW E39 528i

_________________
Oceniajcie moje E39 Touring 525TDS http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2008, 23:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
benzyna jak benzyna. Nie mam jeszcze doświadczenia, ale w poprzedniej furce (nie BMW) przez pewien czas tankowałem Vpower racing i szczeże, po przekalkulowaniu wszystkiego stwierdziłem, że nie warto przepłacać.
Po drugie nie wiadomo co w tym zbiorniku jest, bo mało jest chętnych na to paliwo więc róznie to może być jakieś brudy itp. :kwasny:

No ale to jest moje zdanie, może ktośma inne ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 00:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
tak mam inne zdanie

drogiego paliwa nie oplaca sie "chrzcic", dlatego najczesciej sie to robi z 95.

henryy1987 o ilo oktanowy Vpower ci chodzi? bo widzialem chyba 95 tez. Najrozsadniejsza opcja jest lanie 98


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 21:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
można co któreś tankowanie nalać V-power (np. zamiast dodatku do paliwa), ale na pewno nie za każdym razem. Zbyt wyskoka liczba oktanowa (oraz dodatki do paliwa) w seryjnym aucie w nadmiarze szkodzą

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 19:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 320i 86
rorafalki napisał(a):
można co któreś tankowanie nalać V-power (np. zamiast dodatku do paliwa), ale na pewno nie za każdym razem. Zbyt wyskoka liczba oktanowa (oraz dodatki do paliwa) w seryjnym aucie w nadmiarze szkodzą


V-power jest zwykłym paliwem które można stosować na codzień. Nie ma w nim dodatków które mogły by zaszkodzić (pod warunkiem że nie jest chrzczone). A co do liczby oktanowej to tylko kwestia doboru do konkretnego samochodu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 19:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
jackson napisał(a):
rorafalki napisał(a):
można co któreś tankowanie nalać V-power (np. zamiast dodatku do paliwa), ale na pewno nie za każdym razem. Zbyt wyskoka liczba oktanowa (oraz dodatki do paliwa) w seryjnym aucie w nadmiarze szkodzą


V-power jest zwykłym paliwem które można stosować na codzień. Nie ma w nim dodatków które mogły by zaszkodzić (pod warunkiem że nie jest chrzczone). A co do liczby oktanowej to tylko kwestia doboru do konkretnego samochodu.


na pewno to zwykłe paliwo :niepewny:

http://www.shell.com/home/content/pl-pl ... 92004.html

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 19:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: 320i 86
http://www.shell.com/home/content/pl-pl ... 92004.html

Dobrze napisana reklama.

_________________
ZJAR


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 21:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
a jeśli mowa o Shellu, to lepiej tankować ten Shell diesel Extra czy Shell V-Power diesel ?????

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 21:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
MaTiMa napisał(a):
a jeśli mowa o Shellu, to lepiej tankować ten Shell diesel Extra czy Shell V-Power diesel ?????


ja raz na jakiś czas tankuję Shell V-power diesel

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 22:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 13347
Moje BMW: Gtv
i jakieś różnice odczuwasz ?? :]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 06:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
MaTiMa napisał(a):
i jakieś różnice odczuwasz ?? :]


tak, silnik swobodniej przyspiesza i jest bardziej czuły na dodawanie gazu

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2008, 11:52 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 312
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: Brak
Shell V-Power Racing ma większą liczbę oktanową, tu 99
Shell V-Power Diesel ma większą liczbę cetanową, ile nie wiem.

Ja jeżdżę tylko na Shell V-Power Diesel.
Silnik ciszej pracuje, lepiej przyspiesza.
Na zwykłym ON więcej mi pali, ok. 1L/100 i ma gorsze przyspieszenie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 11:38 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 796
Lokalizacja: Jurków
Moje BMW: E39 Touring
Kod silnika: m51d25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0
czyli warto tankowac czy nie?

_________________
Oceniajcie moje E39 Touring 525TDS http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149164&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 18:45 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 44
Posty: 22
Lokalizacja: krakĂłw
witam ja słyszałem ze v-power jest znacznie suchszym paliwem od innych wiec na zbiornik kazali mi lac z pół litry oleju nie wiem czy to prawda niestety nie spróbowałem

_________________
bzyku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 18:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Vpower warto lac
98 warto lac
Vpower ON warto lac
Vpower racing warto lac jesli potrzebujesz takiego paliwa i odczuwasz poprawe osiagow

slawek128 napisał(a):
witam ja słyszałem ze v-power jest znacznie suchszym paliwem od innych wiec na zbiornik kazali mi lac z pół litry oleju nie wiem czy to prawda niestety nie spróbowałem


slawek128,
Olej koniecznie ten z tramwaju nie wiem dokladnie jaki to ale reklamowali


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, 20:34 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
qrax napisał(a):
98 warto lac

Nie warto ;]

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 20:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 21
Lokalizacja: WrocÂław
Silniki BMW mają regulację przeciwstukową i można tankować paliwo o różnej liczbie oktanowej - 98 czy 95. Znamionowe osiągi uzyskasz na 98 oktanach, tylko że na niejednej stacji 98 ma 95 oktan a 95 - szkoda gadać :kwasny: . Warto dopłacić te kilka złotych.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 października 2008, 12:54 
warto,w 330i czuc roznice bardzo.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 07:01 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Z tego, co się orientuję, BMW każe lać do m52b28 paliwo o minimalnej liczbie oktanów 95, a do m54b30 - 98. Wiele razy w gazetach były testy, gdzie wykazywano (i wykazano) bezsens używania paliwa o większej liczbie oktanów, niż zalecana.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, 08:09 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 139
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46
Kod silnika: M47n
maaaad napisał(a):
Wiele razy w gazetach były testy, gdzie wykazywano (i wykazano) bezsens używania paliwa o większej liczbie oktanów, niż zalecana.

dokladnie, ogladalem kiedys w tv porownanie czasow osiaganych przez ten sam samochod na 95, 98 i V-pover, roznice byly porownywalne do roznic spowodowanych warunkami atmosferycznymi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL