BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 15:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Jaki gaz do BMW??????????
PostNapisane: 13 września 2008, 17:44 
Witam. Mam problem z wyborem instalacji sekwencyjnej do BMW E-36 320i. W gre wchodzą 2 warsztaty w pierwszym przypadku proponują rozwiązania.....Elektronika KME diego + elektro zawory Valtec + reduktor Toma Setto AT09 Alaska. W 2 proponują elektronika KME diego + wtryski Magic Jet + reduktor KME silver. Co wybrać z dwojga złego.Pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 17:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
proponowałbym elektronika KME Diego + listwy VALTEK i reduktor KME Silver jak się da :)

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 20:02 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1354
Lokalizacja: Bytom/Lubsza
Moje BMW: czasem e61 ;)
Kod silnika: n52b30
Kucharz dobrze mówi, polać mu :08:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 20:29 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
ja polecam BRC ...troche drozsza ale jedna z najlepszych.... :P

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 20:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1354
Lokalizacja: Bytom/Lubsza
Moje BMW: czasem e61 ;)
Kod silnika: n52b30
zbigniewst ile kosztuje BRC do 6cyl? Dużo więcej od KME??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 20:44 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
gangster napisał(a):
zbigniewst ile kosztuje BRC do 6cyl? Dużo więcej od KME??

masz liste zakladow i tam sie dowiedz bo sa rozne ceny.... http://www.czakram.pl/nrits.php

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2008, 21:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1354
Lokalizacja: Bytom/Lubsza
Moje BMW: czasem e61 ;)
Kod silnika: n52b30
Dzięki. Ja i tak z tego nie skorzystam (nie mam auta), ale może to się przydać osobom, które mają zamiar montować LPG


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 12:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
KME silver sie u mnie nie sprawdza, spada cisnienie gazu powyzej 5500 obr a to przez rurke 6mm. Mimo ze teoretycznie reduktor jest na 250KM nie spisuje sie przy mocy 190KM.

Do 2.0 reduktor silver powinien byc akurat, ale jesli chcesz miec pewnosc zapytaj czy moga zamontowac KME Gold, 100 zl roznicy a masz zapas cisniena.

slyszalem ze magic jety sa bardzo dobre i wydajne, valteki odradzaja

na temat silvera znalazlem takie cos, co potwierdza to co napisalem

"ogólnie reduktory KME (silver nie wiem jak goldy) wprowadziły pewną nowość gumke w spłonce co powodowało utrate ciśnienia ponoć ten problem jest juz załatwiony ale możesz jeszcze trafić na starą partie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 22:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
Cytuj:
KME silver sie u mnie nie sprawdza, spada cisnienie gazu powyzej 5500 obr a to przez rurke 6mm. Mimo ze teoretycznie reduktor jest na 250KM nie spisuje sie przy mocy 190KM.

Do 2.0 reduktor silver powinien byc akurat, ale jesli chcesz miec pewnosc zapytaj czy moga zamontowac KME Gold, 100 zl roznicy a masz zapas cisniena.

slyszalem ze magic jety sa bardzo dobre i wydajne, valteki odradzaja

na temat silvera znalazlem takie cos, co potwierdza to co napisalem

"ogólnie reduktory KME (silver nie wiem jak goldy) wprowadziły pewną nowość gumke w spłonce co powodowało utrate ciśnienia ponoć ten problem jest juz załatwiony ale możesz jeszcze trafić na starą partie"


albo cos nie tak trafiłeś albo nie umieją wyregulować, ja mam taki zestaw właśnie komp KME wtryski valteki z czerwoną cewką i reduktor równierz KME własnie był z wadliwą gumką i co nic, gumke wymienili mi w zasadzie od razu i od 17 tys nie ma kłopotów, kwestia dobrej regulacji u mnei na hamowni wyszło 189km(mam wykres) na lpg wiec chyba nie jest źle i nie ma żadnych kłopotów w dociąganiu do odcinky na lpg.
A sama rurka tak na zdrowy rozum niewiele da jeżeli bedzie za mało wydajny parownik i jeżeli wyjście z butli bedzie na 6mm a rurka bedzie miała 8mm. Ogólnie załuż gaz tam gdzie cie niebedą odsyłać z kwitkiem przy ewentualnych niesprawnościach gazu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2008, 22:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
zapewne mialem ten z wadliwa gumka i teraz czekam na wymiane parownika, dali mi zastepczy polski jakis, nie wiem nawet co to ale zachowuje sie tak samo jak Silver. Dam znac jak przyjdzie poprawiony KME Silver z serwisu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, 15:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: wolomin
ja w swojej 320 zalorzylem reduktor kme gold mialem takie same objawy brak cisnienia przez ta gumke. jednak znalazlem sposub jak temu zapobiec nic prostrzego. rozebralem reduktor zapunktowalem gumke w miejscu wkturym powinna siedziec niema prawa wypasc.teraz krece bmw na gazie do oporu!cisnienia nie brakoje!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, 18:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
qrax napisał(a):
Dam znac jak przyjdzie poprawiony KME Silver z serwisu

i jak na nowym parowniku??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, 18:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Elwis328 napisał(a):
qrax napisał(a):
Dam znac jak przyjdzie poprawiony KME Silver z serwisu

i jak na nowym parowniku??


nowego parownika nie ma i nie wiem czy bedzie, sila wyzsza auto poddawane jest aktualnie grubszym przerobkom ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, 23:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 13
Lokalizacja: WrocÂław/Southside
Zavoli zeta N+magic jet+stag 300. Nie ma prawa nie chodzić


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 października 2008, 13:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
chodzic bedzie wszystko tylko jak i w jakim zakresie obrotów idzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 21:06 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 820
Lokalizacja: okolice Torunia
Moje BMW: E39 540iA
Kod silnika: M62TUB44
KME Diego nie radził sobie z moją bunka dopiero po przesiadce na G3 (korekta po temperaturze) i z valteków na magic jet, przeróbce parownika i dwóch wizytach w warsztacie KME ok 200 km testów na autostradzie (skrzynia w trybie sport 6300 rpm 220 km/h, wcześniej przy 4500 rpb czasy wtrysków zlane i przy 160-180 dziwne szarpania i zadyszki)wszystko zaczęło chodzić.

Aby byc pewnym że jest ok podłączcie kompa i jazda kontrolna, zobaczycie czy czasy wtrysków się ie zlewaja i nie przełancza sie na benzyne bo przeciez nie oto tu chodzi.

_________________
nasza buńka

E34 Obrazek

E53 Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 października 2008, 22:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
to mozę być temat rzeka u ciebie nie poradził sobie ten zestaw a u znajomego w takiej piątce jak twoja tylko zwykłej m50b25 chodziło normlanie tzn bez przełączeń i kłopotów.

Ale oprócz podzespołów wązna jest jeszcze regulacja tego wszytkiego myśle że zgodzisz się ze mna - bo jeżeli nawet bedzie to instalka za 10tys a jak nie bedzie to ogarnięte to i tak bedzie dupa i nie bedzie jechać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 14:53 
Offline
Forumowicz

Wiek: 37
Posty: 130
Lokalizacja: siemianowice śl
Moje BMW: e60
Kod silnika: m54b30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=166411
a co myslicie o instalcji STAG300 do 323?

_________________
bmw 4 life


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 października 2008, 19:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: wolomin
Spoko możesz montować nieźle chodzi,oczywiście warzne kto montuje i jak reguluje! Dysze na listwie walteka 2,5 i jak najkrótsze wężyki dolotowe do kolektora. Reduktor tomasetto arctik lub zawoli dają spory zapas ciśnienia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 09:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 89
Lokalizacja: ÆMIELÓW
320i

Stag 300 lub 200 jak kto woli to samo tylko obudowa inna
wtryski tylko Magicjety valteki sie nienadaja do niczego
reduktor silver to smiec przy 150 KM nie daje rady tylko zavoli zeta s

instalki kme to kicha tylko stag jest najlepszy w tej cenie
brc owszem ale wtryskiwacze drogie w razie uszkodzenia spore koszta

325i - 328i-
stag jak wyżej
wtryski magic jet
reduktor EG 200 lub SCORPION ST oba do 280 KM

na tak dobranym zestawie niema róznicy miedzy gazem a benzyna dodatkowo przy wybraniu scorpiona ten reduktor ma reakcje dodania max gazu zbliżona do reakcji na PB

nie montujcie zadnych silverów czy goldów o tomassetto nie wspomne to szrot silver niedaje rady cisnieniowo i od 4 tys auto nie jedzie GOLD za to nie wyrabia termicznie czyli nie podgrzewa gazu przy max bucie a co za tym idzie spadaja osiagi

dla duzych motorów super parownik to SCORPION GT

przy takim zestawieniu niema problemów z falowaniem ani przełaczaniem na benzyne podczas butowania decyzja zalezy od was pamietajcie ze gazownik wam wcisnie to co najtansze walczcie o swoje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL