BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 01:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] czeste wystrzały gdzieś w silniku jak jade na gazie
PostNapisane: 24 grudnia 2006, 12:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 27
Lokalizacja: STAROGARD GDAÑSKI
Witam kupiłem BMW 318 1988rok 1,8 benzyna na gaz instalacja jest z 2002 roku. nie wiem co to za typ nie znam sie. Problem jest taki, że jak jade na gazie samochód potrafi prychnąć i na moment traci moc i kompletnie nie ciagnie na jakies 2-3 sekundy. jest to dość uciażliwe. a zdaża sie dość często. kolejne co mnie zaskoczyło to iż na gazie jest aż tak bardzo bardzo mułowaty max 110km/h i to przy duzym wysiłku czasami pod małą górkę na 4,5 piatym biegu zwalnia musze redukować o co w tym chodzi???? proszę o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2006, 12:28 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 834
Lokalizacja: warszawa
no podsawowa zasada to przewody ,świece i sprawdzan lewego powietrza. Strzały to wynik świec lub kabli, a zamulanie to lewe powietrze . sprawdź czy nie masz pękniętego odcinak kolektora za przepływomierzem

_________________
zanim sie zastanowisz pomyÂśl o tego konsekwencjach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2006, 17:59 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Przypuszczam że masz silnik m40.

Niestety wymiana przewodów i świec nic nie da. Pprzyczyna tkwi na 99% gdzie indziej.
Prawdopodpobnie masz zużyte elementy rozrządu - wytarte dźwignie zaworowe i/lub krzywki na wałku.

W moim przypadku dokładnie tak było i dokładnie takie były objawy - gdy silnik był obciążony. Na benzynie objawia się to zmuleniem a na gazie po zmuleniu jest strzał.

Tutaj znajdziesz informacje potrzene do naprawy:
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=774

O ile na benzynie nie ma absolutnie żadnego zmulania na obciążonym silniku i wszystko chodzi poprawnie, zanim zrobisz powyższe, sprawdź tak jak pisze Robert szczelność dolotu i może przereguluj gaz.
Gdy na benzynie również 'się zmula' na 2-3 sekundy na wysokich obrotach przy obciążeniu (przyuspieszanie pod górke) wtedy, niestety to co dałem w linku.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2006, 19:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 134
Lokalizacja: TarnĂłw
mój tata miał tak w lanosie na gazie nie dało się wycisnąć 130 pod wzniesienia koszmar strzelało i wina była w tym ze była pęknięta obudowa filtra powietrza wiec lewe powietrze a strzelanie przez świece zalewało je jeśli dobrze pamiętam to tam dostawał się nie spalony gaz wiec wymień świece i kable nie duży koszt a będziesz wiedział ze to cie nie zawiedzie a resztę niech się wypowiedzą bardziej zaawansowani klubowicze
POZDRO Marcine36 :P

_________________
Ojojoj ;d ?
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 grudnia 2006, 19:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
strzelanie poza zużyciem układu zapłonowego przedewszystkim jest wynikiem zbyt ubogiej mieszanki i zbyt wczesnym zapłonem.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2006, 11:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 235
Lokalizacja: Bydgoszcz
Przyczyną strzelania czy prychania może być też gaz słabej jakości. Kumpel tak ma co prawda nie ma m40 tylko m20 ale objawy te same, jakość gazu ma bardzo duże znaczenie.

Najgorszy jest gaz ze stacji Luk-Oil, za każdym razem gdy go zatankuje to silnik strzela i ma odczuwalnie mniejszą moc.

Ja zawsze tankuje gaz na Shell-u - jest trochę droższy ale za to bardzo dobrej jakości.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 stycznia 2007, 22:10 
dlatego wlasnie nie zakladam GAZU zeby uniknac takich problemow .


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 stycznia 2007, 21:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 253
Lokalizacja: Szczecin / Rewal
Cytuj:
Najgorszy jest gaz ze stacji Luk-Oil


A ja właśnie nie narzekam, zawsze jak jestem autem w szczecinie tankuje na takiej stacji i wszystko jest oki

_________________
WU:*
Obrazek

Moja7--> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=2104


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL