BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 14:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e32] Problem z Gazem i Benzyną ... ! Potrzebna pomoc !!
PostNapisane: 29 października 2008, 14:30 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 5
Lokalizacja: Tarnowskie GĂłry
Witam. Jestem uzytkownikiem BMW e32 735 z 1989 roku. I mam problem....
Jak ostatnio jechalem, mialem wystrzal na gazie...
Odleciala klapka z filtra powietrza, wsadzilem, dobrze zaizolowalem na nowo sylikonem ale wystapil inny problem.
Od tego czasu na benzynie na na wolnych obrotach silnik nierowno pracuje (obroty skacza), troche go przydławia przy dodawaniu gazu.

Co moze byc przyczyna?

Czy moze to byc przepustomierz do regulacji?
No i oczywiscie instalacja gazowa do regulacji bo od samego poczatku auto w ogole nie mialo wolnych obrotow na gazie i przy wyzszych obrotach nie mialo mocy na gazie....

PROSZE O ODPOWIEDZ, BARDZO MI NA TYM ZALEZY !!

Pozdrawiam i zycze szerokosci :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, 01:05 
Ja mam ten sam problem.Po wystrzale gazu,spadły klapy, na benzynie silnik wariuje Skaczą obroty,w czasie jazdy dusi się jakby go ktoś ciągnął za ogon Jest o jedną trzecią słabszy niż na gazie. Na gazie jedzie ok! Prośba, komu temat jest znany o pomoc.Z góry dziękuję. Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2008, 20:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 29
Lokalizacja: wolomin
Najprawdopodobniej uszkodził się przepływomierz po wystrzale . Jest to przepływomierz klapowy który lubi się wyginać i zacierać , po strzale przestaje pracować z tąd te problemy na bęzynie. Jest to część praktycznie nie do naprawy, powodem strzelania są wadliwe świece zapłonowe , przewody wysokiego napięcia , cewka zapłonowa lub zła mieszanka gazu. Przepływomierz miema wpływu na prace silnika na gazie .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2008, 01:27 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1192
Lokalizacja: z CSW
Moje BMW: W poszukiwaniu :]
Ja zrobiłem sam,zanim kupiłem klekota jeździłem e34 2.0i w zwykłym gazie.No i mi kiedyś strzeliła i na szczęście się tylko zawiesił przepływomierz <wyciągnąłem, zobaczyłem co nie gra,przeczyściłem założyłem z powrotem i chodził> .Dobry mechanik powinien to ogarnąć,chyba że poszedł układ elektroniczny w środku wtedy to lipton:/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 listopada 2008, 20:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: aaaaaaaaaa
Spróbuj pojechać na komputer może ci coś wykaże :niepewny:

_________________
aaaaaaaaaaaaaaaa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL