BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 05:08

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Jak odpowietrzyc uklad paliwowy w dieslu
PostNapisane: 13 listopada 2008, 21:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Mragowo
Mam problem przy odpalaniu po nocy i jak troszke dluzej stoi a zauwazylem,ze w przewodzie jest powietrze.Ten problem napewno jest od tego i moje pytanie jest takie jak odpowietrzyc caly uklad a moze on sam ma sie odpowietrzac.Prosze o podpowiedzi bo niedlugo padnie mi aku od tego krecenia.Dodam,ze autko odpala ale mosze troszke sie nakrecic.Auto e36 325td


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 09:24 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 312
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: Brak
Masz ten sam problem co ja miałem.
Padła elektryczna pompka paliwa, która znajduje się w baku.
Szybko do wymiany.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 09:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
witam niekoniecznie pompka moze byc niewielka dziurka w przewodzie i tez bedzie zasysal powirtrze akurat wczoraj bylem przy takim przypadku fakt nie bmw ale problem ten sam a co do odpowietrzania to powinien odpowietrzyc sie sam ale sprobuj poluznic wtryski przu odpalonym silniku pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 listopada 2008, 21:06 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Mragowo
Ale gdyby to byla pompka to chyba by nie bylo tylko cisnienia i by nie odpalala.Teraz obstawiam na zawor zwrotny tylko nie wiem gdzie tego szukac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 19:56 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 312
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: Brak
Ja miałem identyczne objawy. Na zimnym odpalała bez problemu. Gorzej było jak się zagrzał silnik. Jedź do mechanika niech sprawdzi pompkę i ewentualnie wykluczy awarię.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 20:50 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 630
Lokalizacja: kuj-pom
hmmm to chyba nie sa identyczne objawy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 22:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Mragowo
Ja mam to na zimnym silniku a nie na cieplym.Na cieplym to wiem ,ze pompa siada jak ciezko pali.Mi akurat to splywa paliwo spowrotm i mam powietrze w ukladzie i dlatego ciezko odpala


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 08:51 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 312
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: Brak
kaczor100020 napisał(a):
Ja mam to na zimnym silniku a nie na cieplym.Na cieplym to wiem ,ze pompa siada jak ciezko pali.


Kolego mylisz pompki!!!
Co co piszesz(zacytowałem) dotyczy POMPY WTRYSKOWEJ!!!!
Objawy, które opisałeś w pierwszym poście dotyczą elektrycznej pompki,która jest zamontowana w baku i podaje paliwo do całego układu i pompy wtryskowej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 13:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Mragowo
Ale to chyba by wogule nie odpalal a mi odpala i widac ,ze podaje paliwo jak dopiero chwile pokreci czyli gdzies dostaje sie powietrze albo cos nie trzyma cisnienia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 13:55 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 180
Lokalizacja: rzeszĂłw
Kolego sprobuj tak odpalic. przekrec zaplon niech swiece zgasna i poczekaj jeszcze 10 sekund. wylacz i wlacz zaplon swiece gasna i pal. powinien odrazu odpalic bo pompka przez ten czas wypchnie powietrze. jesli tak bedzie to do wymiany zaworek zwrotny.

_________________
PiszĂŞ co popadnie... ChcĂŞ miec duÂżo postĂłw.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 listopada 2008, 20:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Mragowo
Wlasnie tak nie jest grzeje pare razy i dopiero jak zaczynam krecic to paliwo zacyzna naplywac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 08:31 
Offline
Forumowicz

Wiek: 48
Posty: 312
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: Brak
Czyli pompka nie podaje z baku!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 listopada 2008, 19:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Mragowo
Podaje ale dopiero jak krece.A jak stoi ze 3 godziny to splywa i jest powietrze w wezu bo dokladnie widac je


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 listopada 2008, 14:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
kaczor100020, nie mozliwe ze pompka podaje dopiero jak krecisz ... ja mam taki sam model jak ty 325 TD i u mnie pompka w baku kreci jak przekrecasz kluczyk na pozycje zaplonu - wtedy jest grzenia swiec i pompka w baku pcha paliwo ... gasnie kontrolka grzania swiec i pyk i pali

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2008, 17:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 8
Lokalizacja: GÂłogĂłw
Panowie mam podobny problem tylko model 324 TD nie orientujecie się gdzie tam znajduje się ta pompka też w baku??

_________________
stare ale jare


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2008, 13:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 48
Lokalizacja: Mragowo
Panowie i dalej mam ten problem wymienilem juz zawor zwrotny i byl u paru kiepskich mechanikow i powymieniali mi jakies przewody i na tym sie skonczylo a auto pali dalej zle.Pompka w zbiorniku slysze ze chodzi.Czasami jest tak,ze pali dobze i nie ma wzgledu to gdzie on stoi i jaka jest temp otoczenia.
Prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 01:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 302
Lokalizacja: WPN/WD
kaczor100020, a może po prostu coś z filtrem paliwa?

_________________
Timeless Ultimate Driving Machine


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL