BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 16:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Instalacja Sekwencyjna LPG
PostNapisane: 9 marca 2007, 22:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 229
Lokalizacja: warszawa
Mojej pytanie brzmi następująco czy są jakieś problemy z taką instalacją jeżeli tak to jakie są najsłabsze punkty takiej instalcji? Jakie są koszty przeglądów takiej instalacji??


Ostatnio edytowano 9 marca 2007, 22:23 przez marcinn, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2007, 22:34 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
a wiec jesli chodzi o instalacje sekwencyjną to jesli jest dobrze założona przez gazowników którzy sie na tym znają i poważnie podchodzą do zakładania instalacji to nie powinno być żadnych problemów i tak jest w moim przypadku.

Co do kosztów przeglądów ,to zazwyczaj pierwszy przegląd jest gratis , następny po 10 tys km i 20 tys km kosztuje około 80 zł to juz zależy od punktu w którym montowałeś ,w okolicach przebiegu 30 tys km zaleca sie wymienić dwa filtry gazu jeden fazy lotnej drugi fazy ciekłej zdaje sie ze koszt obu to 150 zł i to by było na tyle co do kosztów serwisowania takiej instalacji

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2007, 22:45 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
hmm przegląd :wstyd: chyba miałem zrobić 10 tyś.km wstecz . A co do instalki to zrobiłem prawie 20 tyś.km od pażdziernika i tylko tankuje gaz , bo zapomniałem o przeglądzie :wstyd:

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2007, 01:41 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
co do montażu to zwróć uwagę na:
montaż wtryskiwaczy;
-wloty wężyków powinny być zamontowane jak najbliżej głowicy ,
-wszystkie wężyki muszą być równe z dokładnością do ±1 milimetra,
parownik:
-zainteresuj sie czy ma odpowiednia przepustowość ( niektórzy próbuja zaoszczędzić i wkładają mniejsze co powoduje spadek mocy przy gwałtownych przyśpieszeniach)
Co do estetyki, to zwróć uwagę, na to żeby było jak najmniej widocznych elementów na silniku, a wszystko ma być pochowane; co cie to interesuje, że będzie utrudniona ewentualna naprawa, przeważnie jest 2 lata gwarancji więc to ich problem.
Jak zakładałem swoja instalację to byłem cały dzień przy montażu, a i tak uchowało się kilka niedopatrzeń z mojej strony bo akurat sobie montowałem centralny zamek na pilota, więc nie chcę myśleć co by było gdybym przy tym nie był.
Ale generalnie jestem zadowolony, nie oszczędzam i moje 192 koniki zadowalaja sie przy obecnej temperaturze zewnętrznej 11,7- 13,8 litra gazu/100km
Przed montażem chipa na początku stycznia brały więcej

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Ostatnio edytowano 10 marca 2007, 01:45 przez mcgiver, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2007, 08:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Biały byś się nie przyznawał nawet :)
Ja filtr podwójny wymieniam co ok. 8-9 tys km.

Najsłabszym punktem instalacji LPG jest jakość gazu w Polsce.

Mcgiver, co to za warsztat, gdzie musisz ich pilnować i wraz coś schrzanią :)

Jak mi instalowali instalkę, albo Białemu to piliśmy wtedy i jest idealnie zrobione, więc druga sprawa to gazownik.

Podsumowując jeżeli założy Ci profesjonalista i będziesz dbał o czystość paliwa żadnych problemów nie powinieneś zanotować.

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2007, 09:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
Kucharz napisał(a):
Mcgiver, co to za warsztat, gdzie musisz ich pilnować i wraz coś schrzanią

no cóż nigdy nie wiesz na kogo trafisz , z warsztatów w okolicy wszystkie miały spaloną opinię , a ten mi najbardziej przypadł do gustu, ale okiem technika widać niedoróbki.

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2007, 12:50 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1137
Lokalizacja: Świetochłowice
Garaż: bylo e39V8 e38V12 e65V8 e60
ja mam instalkę sekwencję holenderską firmy BRN czy cos takiego koszt zalozenia to 8 tys zł tylko ze ja mam V8 wiec dlatego tak drogo jesli chodzi o samą instalację jest super ma zalozone trzy filtry a sam przeglad robie co 20 tys km jak narazie wszystko dziala sprawnie wiec jestem zadowolony wymiana filtrow plus przeglad w granicach 200 zł ale to nic w porownaniu ile zaoszczedzasz na benzynie,,,,,,,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2007, 20:45 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
SEBOL28, teraz instalacja do V8 4,4i KME AKME 4000 zł u tego kolesia co ja zakładałem , nie jest to instalacja holenderska tylko polska ale jest bardzo dobra :)

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2007, 22:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
przegląd instalki co 20kkm??, ja przegląd i wymianę filtrów robię co 9 tys km

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2007, 09:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1137
Lokalizacja: Świetochłowice
Garaż: bylo e39V8 e38V12 e65V8 e60
nie no pewnie ze są tansze instalacje ja tylko pisze ile kosztowała moja....dokladnie 7890zł :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2007, 22:29 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Âświebodzice
panowie a moja 520i e-34 podjada 14l na 100 w cyklu mieszanym to durzo? bo mam ją dopjero 1miesiąc zrobiłem 1500km i coś wydaje mi sie że apetyt ma zbyt durzy.Instalka sekwencja na gwarancji jeszcze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2007, 22:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
jaki silnik? M50, M52?
U mnie przy IIgen spala 14-15 normalna jazda 15-18l dynamiczna, 21,5l max :D
takze zalezy jaka masz noge, na sekwencji wyniki powinny byc troszeczke nizsze ale jezeli nie zalujesz pedalu gazu to wyniki ok

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2007, 22:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
mongooes napisał(a):
jaki silnik? M50, M52?
U mnie przy IIgen spala 14-15 normalna jazda 15-18l dynamiczna, 21,5l max
takze zalezy jaka masz noge, na sekwencji wyniki powinny byc troszeczke nizsze ale jezeli nie zalujesz pedalu gazu to wyniki ok

nie no bez przegięć 2.0 z vanosem tyle łyka :szok: ; jakby moj 2,5 tyle brało to bym wolał jeżdzić na benzynie.
jesteś pewny że masz wszystko ok??? :zdziwko:
moja mi jeszcze w zyciu nie wzieła więcaj jak 15l gazu/100km , w tamtym roku.
A teraz mi bierze 11,2-14 i cisnę ile cię da i gdzie się da- oczywiście mowa o sekwencji.
Nie powiem ile weżmie przy normalnej jeżdzie bo jeszcze w życiu tego nie prubowałem :rotfl:.
Ale swoją drogą to chyba prawda że 2,0 jedzie jak 1,8is a bierze więcej jak 2,5 ;) bez urazy ale takie opinie czytałem. :hyhy:

_________________
_____________________________________________________________________________________________________________________



TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX-POCO JEŹDZIĆ NA RĘCZNYM JAK MOŻNA DAĆ W P...e
http://mcg1ver.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/516168-123.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2007, 22:49 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 3945
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 550i
Kod silnika: M70B54
z tego co czytalem to 2,5 moze byc nawet oszczedniejszy od 2.0
z samochodem jest ok, sprawdzalem na kompie, sonde, przeplywke i jest wszystko ok, swiece, filtr zmienione. Wydaje mi sie, ze dalo by rade zejsc nizej ale nie czerpalbym przyjemnosci z jazdy.Pozatym to nie sekwencja.

Na trasie bilem rekord niskiego spalania to mi wyszlo 6,9 lpg :P
Ruch uliczny w Warszawie niestety pochlania wiecej paliwa.

_________________
W końcu nie kolejne sreberko - 5er E34 550i
Szary Kaszalot - 7er E65 745i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lutego 2008, 17:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 379
Lokalizacja: SZY
Moje BMW: E36 Touring M-Pac
Kod silnika: M52B25
I ja moge potwierdzic ze nie mam zadnych problemow z jazdą na lpg. Zamontowalem instalke Stag300. Spalanie od 10.5 do 12.7 silnik 2.5 jezdze raczej dynamicznie, wiec jak dla mnie rewelacja!
Pozdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lutego 2008, 15:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 382
Moje BMW: f01
Kod silnika: n57d30
Może ktos wie, ile teraz kosztuje sekwencja do V8 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2008, 13:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: Katowice
dzwoniłem tu i tam..
ELPIGAZ - instalacja PIRNS na wtryskach Matrix, na dwoch reduktorach = 7500 PLN
Auto Gaz Śląsk - instalacja w całości Tartarini jeden reduktor = 5500 PLN
Centro-Gaz Polska - instalacja Zenit, reduktor GOLD = 4000 PLN

BMW 540i V8 automat e34 1994 rok
i co robic? pewno instalacja, ma znaczenie ale czy az takie zeby placic prawie 2x tyle? czy to sie zwroci? jezeli tak to kiedy? za pare lat i tak pewno bedzie e39 albo e60 :)
sekwencja to sekwencja chyba nie? hmm

_________________
Comfort E34 540i Touring
American-Style E30 ETA Baur
G-Style E30 Touring
Classic E30 Coupe
Silver arrow Kawasaki ER-5


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2008, 13:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
Ahir napisał(a):
sekwencja to sekwencja chyba nie? hmm


wlasnie ze nie

roznia sie i to znacznie

Jesli masz tico i chcesz jezdzic tylko do pracy, to ok - montujesz najtansza bo wala cie osiagi i komfort jazdy, ale przy v8 mysle ze tylko bys sie wkurzal

tanie instalacje nie maja odciecia zaplonu !! (nastawia sie moment przelaczenia na benzyne przy okreslonym spadku cisnienia i wtedy na benzynie nastepuje odciecie)
wtryski wspolpracujace z tanimi instalacjami nie maja ich nominalnej wydajnosci

Jesli zle dobierzesz instalcje bedziesz mial problem tym bardziej ze masz skrzynie automatyczna (zaznaczam ze bardzo dobre przejscie procesu kalibracji i uzyskanie idealnego wyniku nie oznacza dobrze dobranej instalacji - to wszystko jest niedopracowane). W twoim przypadku proponuje jakas instalacje z BRC


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2008, 14:36 
Cytuj:
Może ktos wie, ile teraz kosztuje sekwencja do V8 ?


stag 300- 4500

landirenzo- 6200

:)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 grudnia 2008, 18:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: Katowice
policzylem sobie, aby instalacja sie zwrocila i wogole mialo to sens to nie moze kosztowac wiecej niz 3000-3500 PLN
czy to wogole realne zamontowac jakas sensowna instalacje do V8 w tej cenie?

_________________
Comfort E34 540i Touring
American-Style E30 ETA Baur
G-Style E30 Touring
Classic E30 Coupe
Silver arrow Kawasaki ER-5


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL