Regulamin działu
			Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.
Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu
Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
			
	
	
	
		
		   		 | 
					 Strona 1 z 1
  | 
			 [ Posty: 2 ]  | 
			 | 
			
	
	
	
			
			| Autor | 
			Wiadomość | 
		
	
			| 
				
				
				szymon2093			
			
			 | 
			
				
				
									 Tytuł: Działanie elektrozaworu wody e46 320d 136km  Napisane: 19 września 2018, 22:26   | 
				 
				 
			 | 
		
		
		
			
				
							
					  | 
				 
							
					| Poszukaj zanim zapytasz | 
				 
							 
				
					 Posty: 1						 Moje BMW: E46											 Kod silnika: M47									
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Witam pytanko moje takie jak działa dokładnie klimatronik a najważniejsze przyj Jakiej tenperaturze ustawionej na klimatroniku otwiera i zamyka się elektro zawór ?, drugie pytanie czy idzie przeprogramować klimatronik tak aby można było ustawić na klimatroniku 0 stopni i w tym momencie by zamykał całkowicie elektrozawor  a wdmuchiwał powietrze zewnatrz, 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		
		
			| Góra | 
			     | 
			
	
		  | 
	
	
    	
	
	
			| 
				
				
				helmud7543			
			
			 | 
			
				
				
									 Tytuł: Re: Działanie elektrozaworu wody e46 320d 136km  Napisane: 2 października 2018, 20:50   | 
				 
				 
			 | 
		
		
		
			
				
							
					  | 
				 
							
					| Forumowicz | 
				 
							 
				
					 Posty: 205						 Moje BMW: e46 318 Touring											 Kod silnika: M43TUB19									
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Jest w pełni otwarty jeśli temperatura w kabinie jest znacznie niższa od nastawionej, w pełni zamknięty przy odwrotnej sytuacji, otwiera się i zamyka cyklicznie gdy temperatura w kabinie jest bliska nastawionej delikatnie regulując temperaturę.  Ustawienia skrajne częściowo ignorują czujniki Ustawienie 16 stopni to maksymalne chłodzenie - zwór zamknięty (nawet jak jest chłodniej niż 16 stopni chłodzi dalej) i analogicznie 32 stopnie - maksymalne ogrzewanie (zawór otwarty nawet jak w kabinie jest goręcej). Tutaj autonat zmienia tylko siłę nawiewu i kierunek. 
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 | 
		
		
			| Góra | 
			     | 
			
	
		  | 
	
	
    		
	
	
	
		
		   		 | 
					 Strona 1 z 1
  | 
			 [ Posty: 2 ]  | 
			 | 
			
	
 
	
	
	
		Kto przegląda forum | 
	
	
		Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości  | 
	
	
	 | 
	Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
  |