BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 czerwca 2024, 00:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Brak polysku po malowaniu sprayem Zdjecia
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 18:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: WrocÂław
Mialem zarysowany zderzak wygladalo to tam http://www.fotoszok.pl/displayimage.php?pos=-38183
wiec postanowilem go zrobic skleilem pekniecia nierownosci wyrownalem szpachla i zamowilem orginalny lakier w mieszalni farb. Niestety efekt mnie nie zadowala gdyz pomalowany element nie ma polysku a roznica w koloze jest dosc duza.
Prosze o pomoc jak mam to wyprowadzic ??Wyglada to tak http://www.fotoszok.pl/displayimage.php?pos=-42701

_________________
BMW 316i E-36 Rocznik 1995 benzyna , sedan (biaÂła pereÂłka)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 18:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1746
Lokalizacja: Berlin
Moje BMW: E46 M3 + E60
Kod silnika: S54 + M54
W mieszalni mogłeś jeszcze dobrać sobie odcień - w zależności od tego jak Twój stary lakier wypłowiał.

Spoleruj to miejsce malowania. Jak to zrobić już było na forum często pisane.

Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Brak polysku po malowaniu sprayem Zdjecia
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 20:12 
R0NDEL napisał(a):
zamowilem orginalny lakier w mieszalni farb. Niestety efekt mnie nie zadowala gdyz pomalowany element nie ma polysku a roznica w koloze jest dosc duza.

Różnica jest wielka!, farba była dorabiana i nabita w spray?, czy może podpasowany kolor z dekielka np. Motipa?- to podstawowe pytanie, co do połysku to bardzo dziwna sprawa, jedyna możliwość jest taka (zakładając, że farba była dorabiana), że zrobili ci baze i jest potrzebny na to lakier bezbarwny (być może klapka, którą zostawiłeś była w bazie i zrobili tak jak wzór, chociaż to mało prawdopodobne- spray w bazie ;) ), nawet jeśli dorabiali, to chyba zrobili podstawe (taki główny odcień), dlatego taka różnica. Mozliwości jest dużo!, może zostawiłeś klapke, a masz zderzak w innym odcieniu i dlatego taka lipa :(

R0NDEL napisał(a):
Prosze o pomoc jak mam to wyprowadzic ??

Z tym już nic nie zrobisz, coprawda sprayem nigdy się nie zrobi tak na "cacy", ale to długa historia: brak utwardzacza, ciśnienie itd. ;)
Ale można to zrobić dużo lepiej:
- użyj podkładu, bo chyba nie stosowałeś?
- nie rób odcięcia, musisz postarać się "zapylić" (tzn. nie przyklejać taśmy i jechać na "ostro")
- no i podstawa- mieć lepszą farbe!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 21:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 95
Lokalizacja: WrocÂław
NIe dobieralem lakieru na podstawie starego lakieru .Poprostu otczytalem oznaczenie orginalnego lakieru z kielicha na samochodzie pod maska jest taka naklejka.
Farba byla dorabiana i nabita w spray

A moze zeszlifowac to wszystko az do szpachli i jeszcze raz nalozyc inna farbe, albo zeszlifowac tylko troche na gladko i na to nalozyc farbe?
Doradzcie co zrobic

_________________
BMW 316i E-36 Rocznik 1995 benzyna , sedan (biaÂła pereÂłka)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 22:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
zmyj to rozpuszczalnikiem nitro! i jeszcze raz!! stary lakier masz zabrudzony i dlatego taka roznica, i sam nr lakieu nie wystarczy!! musi byc lakier z twojego samochodu dany do porownania! matowe moze byc dlatego ze podczas lakierowania, lakierowales mgielka, jak psikasz na zderzak tak aby tylko pokryc to bedzie zawsze matowe,i chropowate!! nakladasz 2 warstwy takie nie za mocne, ale zeby pokryc! i ostatnia to musi byc juz na polysk (nie przesadzajac), i jak oklejasz to oklej kawalek dalej, nie lakieruj nigdy do samej tasmy!! wtedy masz kant! polakieruj caly naroznik roznice wygubisz na kratkach w zderzaku, i kolo rejstracjii! ( zaznaczylem na foto! )
i zrob takie daszki, (3cm) zeby kanta nie bylo.

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 czerwca 2008, 21:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 917
Lokalizacja: WOT / Mińsk Maz
Moje BMW: E36 coupe/E30
Kod silnika: M52B28/M60B40
Wypych ma calkowita racje. ja bym dodal tylko ze nie ma co sie za duzo spodziewac po spreyach. ty t y l k o spray. u mnie w sklepie jak ktos nawet zostawia element do dobrania na spray to i tak robi sie to z podstawy i nawet nie patrze jak to wyglada.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 czerwca 2008, 21:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: czechy
oczywišcie jest to twoja sprawa ale ja bym to dal lakiernikowi albo jaželi masz kogoš kto ma kompresor i pistolet to pomalowaè to samemu i pomalowalbym caly zderzak pierwsza warstwe popruszyè druga przykryè poczekaè 20min. i trzecia do polysku i bedzie super.sprej ci z czasem potrafi spekaè i jak wiežmiesz rozpuszczalnik to go zmyjesz bo niema utwrdzacza i jest miekki.to co to može byè za lakier.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL