Pewnie, robione nie raz

Jeśli chodzi o tunel hamulca ręcznego, to zdejmujesz gałkę skrzyni biegów mocno pociągając do góry (jeśli automat to przytrzymujesz przycisk i również ciągniesz w górę), następnie zdejmujesz mieszek (lub obudowę), potem pozostaje odkręcić dwie śruby listwy ozdobnej i na koniec odłączasz kostki od przycisków szyb.
Następnie idziesz do tylnej strony tunelu hamulca ręcznego, tam gdzie masz ten mały schowek, wyjmujesz go, odkręcasz wszystkie śruby jakie znajdziesz po drodze i w momencie kiedy odkręcisz już je wszystkie, to tunel powinien być już luźny i pozostaje tylko go podnieść i odłączyć kostkę od przycisku świateł awaryjnych/blokady drzwi.
Natomiast jeśli masz podłokietnik, to musisz zdjąć taką małą obudowę za podłokietnikiem i reszta tak samo jak powyżej. Ogólnie dużo jest poradników z wyjmowaniem tego ustrojstwa, więc radzę też zasiegnąć trochę wiedzy z forum, bo chłopaki ogarniali to już setki, a nawet tysiące razy
