BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 maja 2024, 09:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 15 listopada 2023, 18:00 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 675
No i trzeba było z drugiego kompresora skorzystać :kwasny:
Obrazek

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 15 listopada 2023, 21:08 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23108
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
I to jest ten wynik który kompresor dmucha :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 15 listopada 2023, 21:10 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 675
Szczurek1986 napisał(a):
I to jest ten wynik który kompresor dmucha :rotfl:

Zapraszam , możesz osobiście sprawdzić co się dzieje i może wtedy da to obraz wyższości nad turbo , jak jedziesz autem 500konnym ,a masz wrażenie ,że jest 600, bo idzie "z nogi".

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 15 listopada 2023, 21:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23108
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Łepek, a żartować troszkę umiesz ? :hyhy: Wspomniałem już wcześniej że fajnie że udało się ogarnąć fotostory ;)

Aldu tu sprzątał


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 15 listopada 2023, 21:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 675
Szczurek1986 napisał(a):
Łepek, a żartować troszkę umiesz ? :hyhy: Wspomniałem już wcześniej że fajnie że udało się ogarnąć fotostory ;)

Aldu tu sprzątał




no spoko , nie zrozumiałem , a co masz na myśli?

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 15 listopada 2023, 21:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1557
Odczucie duzo mocniejszego auta, robi rowniez program. A dokladnie ustawienia odpowiedniej dawki pod
nacisniecie pedalu gazu, i juz sie odczuwa duzo mocniejsze auto. Stary numer z rékawicá tunerow.
Kompresor jak najbardziej w szczegolnosci daily bije na glowe turbo, ale juz na wyscigi w szczegolnosci wysokie rolki
to puchnie jak moje tdi... moja opinia dziekuje.
A w glowie nadal M54B30 na kompresorze do jazdy wokol komina :serce:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 15 listopada 2023, 21:27 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 675
Alik87 napisał(a):
Odczucie duzo mocniejszego auta, robi rowniez program. A dokladnie ustawienia odpowiedniej dawki pod
nacisniecie pedalu gazu, i juz sie odczuwa duzo mocniejsze auto. Stary numer z rékawicá tunerow.
Kompresor jak najbardziej w szczegolnosci daily bije na glowe turbo, w glowie nadal M54B30 na kompresorze do jazdy wokol komina :serce:

Dokładnie jak mówisz , w turbo takie same sztuczki praktykują , niemniej to jest inny świat . Mechaniczna sprężarka zawsze szybciej zareaaguje , tak jak piszesz.Puchnie Tdi górą może i tak , tutaj jak na wykresie moc maksymalna na odcince , czyli nie ma mowy o puchnięciu. Ma to oczywiście swoje wady w postaci spalania, tutaj nie istnieje eco-driving , zawsze spali dużo i koniec.

A dlaczego nie czerwone hamulce :rotfl:
Obrazek

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Ostatnio edytowano 15 listopada 2023, 21:49 przez Łepek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 15 listopada 2023, 23:19 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1557
Łepek napisał(a):
Alik87 napisał(a):
Odczucie duzo mocniejszego auta, robi rowniez program. A dokladnie ustawienia odpowiedniej dawki pod
nacisniecie pedalu gazu, i juz sie odczuwa duzo mocniejsze auto. Stary numer z rékawicá tunerow.
Kompresor jak najbardziej w szczegolnosci daily bije na glowe turbo, w glowie nadal M54B30 na kompresorze do jazdy wokol komina :serce:

Dokładnie jak mówisz , w turbo takie same sztuczki praktykują , niemniej to jest inny świat . Mechaniczna sprężarka zawsze szybciej zareaaguje , tak jak piszesz.Puchnie Tdi górą może i tak , tutaj jak na wykresie moc maksymalna na odcince , czyli nie ma mowy o puchnięciu. Ma to oczywiście swoje wady w postaci spalania, tutaj nie istnieje eco-driving , zawsze spali dużo i koniec.


Odnosnik byl do zestawienia silnikow wykorzystujacych kompresor w porownaniu do turbo. Kompresor u gory w puchnie w tym porownaniu. I odwrotnie z dolu napedza sie lepiej niz turbo. Co komu pasuje, wiadomo. Najlepiej wyposrodkowac...
Odnosnie tdi to wstawilem takie zdanie, bardziej w celu humorystycznym.
Widze ze odrobiles lekcje, i potrafisz dobrze czytac wykresy silnikow tfsi. Dobrze, cieszy mnie to. Mocne benzyny powinni trzymac moc pod odcinke, mowa o turbo i kompresorze.
Zastanawia mnie jeden fakt, dlaczego po wymianie kompresora i wgraniu programu moc spadla w niej? Na poprzednim setupie grzala sie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 15 listopada 2023, 23:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 675
Szczerze to ani czasy się nie pogorszyły ,ani nie poczułem, żeby coś spadło, tak jak też napisałem pierwsze hamowanie przy 9 stopniach. Kolejne latem , to jest raptem 3% być może temperatura.
W teorii nawet mogę powiedzieć,że lepiej. Best zimowy 8.7s 100-200 przed, po 8.1.

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 16 listopada 2023, 07:33 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29721
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Łepek napisał(a):
jak jedziesz autem 500konnym ,a masz wrażenie ,że jest 600, bo idzie "z nogi".


moje V12TT jeździło jak elektryk, nie nudziło się wciskanie gazu :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 16 listopada 2023, 11:07 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1557
Łepek napisał(a):
Szczerze to ani czasy się nie pogorszyły ,ani nie poczułem, żeby coś spadło, tak jak też napisałem pierwsze hamowanie przy 9 stopniach. Kolejne latem , to jest raptem 3% być może temperatura.
W teorii nawet mogę powiedzieć,że lepiej. Best zimowy 8.7s 100-200 przed, po 8.1.


Czekaj czekaj, to dlaczego ten co robil mi program, mowil ze najlepsza temperatura do strojenia, co za tym idzie dobrych liczb na wykresie,
to okolice 18-20C stopni. Najlepiej dla samego wykresu wjezdzac na rolki w zime przy jak najnizszej temperaturze.
Btw, najwazniejsze ze czujesz poprawe, mozliwe ze program lepszy i inaczej poprowadzona lub wygladzona linia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 17 listopada 2023, 08:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 675
DaaN, :rotfl:
Alik87, z mojej wiedzy wynika ,że cząsteczki zimnego powietrza są bardziej sciśliwe , dzięki czemu przy tej samej obejtisci jest więcej powietrza w powietrzu :rotfl: i można dać do tego więcej paliwa.Hamownie mają też swoje kalkulatory i trochę to niby uwzględnia zmianę temp, ale dziś.konca to nie działa. Następnym czynnikiem jest ciśnienie atmosferyczne,które zaraz obok temperatury mocno wpływa na pomiar. Reasumując później i tak wychodzi na jedno ,że daną moc mamy w określonych warunkach :ok:

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 17 listopada 2023, 19:00 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1557
Lepek- Zgadza sie, dlatego duzá role w tuningu silnkow turbo odegral wlasnie Intercooler. Jednak dla dobrego wyniku, suchych danych, warto jechac w zime.
Reszta jasna, maksymalna moc i nm przy okreslonych warunkach.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 17 listopada 2023, 20:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 675
Alik87, ;)
Obrazek

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 17 listopada 2023, 20:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23108
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Łepek napisał(a):
Alik87, ;)
Obrazek



To jest mokra jiga :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 17 listopada 2023, 21:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 675
Szczurek1986 napisał(a):
Łepek napisał(a):
Alik87, ;)
Obrazek



To jest mokra jiga :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Rozwiń

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 17 listopada 2023, 23:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1162
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Galeria sprzed 3 dni, a pierwszy post edytowany przez autora 17 razy.... wcale nie czuć tu parcia na szkło :D
3,3 do paki w 500km wozie no spoko wynik 140xi moja czy 240xi kumpla 1600kg przy 500km klepały obie 3,15 na dragy i 7,3 100-200 tyle że dla B58 500km to dopiero rozgrzewka przed prawdziwą zabawą


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 17 listopada 2023, 23:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 675
Vaporr, tak , problem w hostingu był i pewne rzeczy chciałem dodać. S4 najszybszy w Polsce .Zapraszam na porównanie 500hp w bmw.

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 18 listopada 2023, 00:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Szczurek1986 napisał(a):
Łepek napisał(a):
Alik87, ;)
Obrazek



To jest mokra jiga :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Ale to ty nigdy nie jechałeś szybkim autem.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Łepek -->> Forumowe S4
PostNapisane: 18 listopada 2023, 18:31 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1557
Zalezy co dla kogo znaczy szybkie auto. Kiedys sie mowilo ponizej 6sekund.
Teraz wszystko co ponizej 4sekund to leb urywa. Ponizej trojki to juz nie wiem co musi miec...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 200 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL