BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 maja 2022, 13:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 357 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Broder -->> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 10 maja 2022, 21:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2062
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Kurde mega jest ten temat! :ok:

Brawo Broder, trzymam kciuki żebyś ogarnął tą szperę i jeszcze zrobił konkurencję na rynku, bo ja miałem daaawno temu styczność z fachowcami od szper do e36 akurat - jeden był z Jędrzejowa (do 323ti), drugi ze Strykowa (do 328iT) i w obydwu przypadkach nie byłem zadowolony i dopiero jak zacząłem o tym głośno mówić to się okazało, że wcale nie są tacy super jak to wszyscy na początku zgodnie twierdzili...

Sporty może mniej wygodne, ale wyglądają jakiś milion razy lepiej! A kolor zacisków na pewno rzuca się w oczy, ale tak średnio mi gra do koloru budy... Ale sam zacisk faaajny, chyba będę miał podobny. ;)

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 11 maja 2022, 10:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2608
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Krisu_K13TL napisał(a):
Sporty może mniej wygodne


Jeżdżę na taboretach w E46 i po dłuższej jeździe plecy mnie bolą. Sporty maja kołyskę i powinno to dać możliwość lepszego ustawienia fotela.

Zmiana foteli na duuży plus :super:

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 11 maja 2022, 10:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1297
Kod silnika: M47n2
Garaż: .
ex '02 E46 318d 155km/355nm
ex '00 E46 320d
'07 E91 320d 205km/420nm
Mateusz118 napisał(a):
Sporty maja kołyskę i powinno to dać możliwość lepszego ustawienia fotela.


Ja np. mam 189cm wzrostu i sporty wlasnie z powodu kolyski i mozliwosci odchylenia, to dla mnie must have w 3er.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 11 maja 2022, 11:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 819
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Co do szpery to ja raczej konkurencji nikomu nie bede robil, w wieksozci przypadkow jest tak, ze cos ogarniam, docviekam jak wykonac, robie tylko dla siebie i na tym koniec. Dlatego zakup tych szper to byla malo oplacalna inwestycja :rotfl:
Co do sportow po pierwszych dniach uzytkowania to niestety jestem troche zly.
W czerwonej e46 mialem sporty elektryczne i siedzialo sie nisko (ale byly troche juz wypierdziane)
W compakcie mam sporty bez elektryki, ale polskory i siedzi sie na nich nisko (tez juz troche wypierdziane)
Za to na tych nie siedzi sie tak gleboko jak na fotelach w 2 pozostalych autach. Jest wrecz wysoko, az lusterko musialem porpawic wsteczne.
Za to sam wyglad wnetrza na plus, jest takie bardziej "pełne".

Wczoraj sciagnalem i dalem do regeneracji sprzeglo. Powodem byly mikrouslizgi przy pelnym gazie i wieksze uslizgi po zagrzaniu sprzegla. Na codzien sprzeglo nadal trzymalo bez problemu, ale mielismy wybrac sie do Piły na 1/4 mili stad decyzja ze sciagam.
Nie pamietam ile zrobilem, ale na pewno ponad 20tys km i bylem w szoku jak wyglada trarcza po uzytkowaniu z taka moca - klocki na tarczy prawie jak nowe! :zdziwko: (zapomnialem zrobic fotke, a tarcza poszla juz do obicia :wstyd: )
Widac natomiast bylo, ze znow zwichrowalo docisk i bralo tarcze ok 3/65 powierzchni mimo, ze poprzednim razem bylo wszysko splanowane. Podejrzewam, ze gdyby nie znow wykrzywiony docisk to dalej by jezdzilo jeszcze dlugio i przenosilo moc bez problemow.
O dziwo dwumas jest bez wiekszych luzow, a docisk idzie nowy Sachs z 550i. Swoja droga potwierdza sie to co mowil przedstawiciel z hurtowni - docisk Sachsa jest produkowany przez Luka i moze roznic sie konstrukcyjnie od docisku Luka produkowanego dla Luka.

Wpadl mi tez nowy pomysl jak ogarnac shiftlight na arduino, ktory juz siedzi w liczniku (od wyswietlacza z doladowaniem), ale to pewnie za kilka dni ;)

A z innych dziwnych pomyslow to od kilku lat mam wloty GTR (takie same mial Leo w czerwonej), chyba nawet gdzies tu w temacie bylo foto z przymiarki, ale ciagle nie moge sie przemoc do pociecia maski bo mam wrazenie, ze zle cos wytne i bedzie do smieci, a druga sprawa to obawy przed deszczem i sniegiem.
Temat jednak znow wraca ;) ale pomysl jest na jeden wlot, tylko ten nad filtrem powietrza zeby zrobic lekki przeciag, a na zime skonstruowac zaslepke pod neigo.
Zrobilem kopie wlotu, 100% carbon. Oczywiscie wlot lezy na masce, a mocuje sie go pod maska i bedzie 1cm po obwodzie mniej widoczny niz na foto.
Pytanie: jeden wlot czy full GTR?
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 12 maja 2022, 07:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 28357
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: bez gwiazdy
Kod silnika: nie ma jazdy
nie za blisko krawędzi maski? no i tak jak piszesz, problematyczny będzię w gorszą pogodę, może lepiej pomyśleć o wlocie w lampie jak u Santino ? ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 12 maja 2022, 12:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2608
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
Może druga maska? i tam iść grubo a tą zostawić na zimę?

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 12 maja 2022, 19:29 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 819
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Co do drugiej maski to na pewno odpada, nie ma gdzie trzymac. Wole jak pisalem wczesniej dorobic sobie zaslepke na zime ;) Ogolnie maska z polifta ma waskie te boki i wlot wydajer sie blisko krawedzi, ale spokojnie powinien tam sie zmiecic, a jak nie to dam go blizej przodu.

Dzisiaj odebralem tarcze obita okladzina kevlarem Luk'a, spasowana z dociskiem z 550i i nawet dziala ;)
Obrazek
Obrazek

Gosc od sprzegiel, ktory obijal trarcze sprawdzal tez sile docisku i powiedzial, ze docisk faktycznie jest mocniejszy (od tego co mialem wczesniej) wiec jest nadzieja ze bedzie trzymac pelna moc :ok:
Zamontowalem tez nowe lozysko oporowe i lape lozyska bo byla w zestawie sprzegla.
Przy okazji zmienilem olej w skrzyni bo nie pamietam czy przy pierwszym jej montazu to zrobilem... Wlalem tez LIQUI MOLY z MOS2 (jedna tubke) i wymienilem maly simering od ciegna bo sie pocilo (co jest dziwne bo akurat to pamietam ze wymienialem)
Obrazek

Czas na testy ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 12 maja 2022, 23:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Moje BMW: 330cd
Kod silnika: M57N
Garaż: 320d
330cd
207 GTI
Wlot na masce, po co ? Co Ci sie tam grzeje ? Chyba nie stozek :) Maska musi byc w oryginale czytaj klasyku.

Co do foteli to powiem, ze lipa te w BMW, ani to wygodne, ani sportowe. :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 13 maja 2022, 06:59 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 28357
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: bez gwiazdy
Kod silnika: nie ma jazdy
damianz napisał(a):
Wlot na masce, po co ? Co Ci sie tam grzeje ? Chyba nie stozek :)


x2, cooler musi spełniać swoje zadanie, chyba że ogólnie powietrza jest za mało ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 14 maja 2022, 18:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 14895
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Dlaczego nie automat?

Czy ten fabryczny steptronic można wzmocnić aby dźwigał takie moce i moment?

_________________
Piszę jak jest.

Argumentum ad maiorem:

DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 16 maja 2022, 17:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6232
damianz napisał(a):
Wlot na masce, po co ? Co Ci sie tam grzeje ? Chyba nie stozek Maska musi byc w oryginale czytaj klasyku.

"musi" , "klasyku" :D :rotfl:

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 21 maja 2022, 18:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 819
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
Oczywiscie chodzi o to zeby ogolnie wiecej powietrza wpadalo pod maske. Cooler i tak mam dosc duzy wiec na pewno spelnia swoje zadanie, ale wydaje mi sie ze mimo wszystko cooler schlodzi lepiej zimniejsze powietrze niz cieple. Nie mam tez zadnej przegrody dla stozka od kolektora wydechowego wiec na pewno taki wlot nie zaszkodzi.
Poki co jednak wstrzymalem sie bo po serii zdarzen z ostatniego tygodnia takie ciecie maski moglboy skonczyc sie zle dla mnie lub dla auta :rotfl:

Jadac legalne ok 170km/h wyssalo mi owiewke z drzwi kierowcy :rotfl: Niestety owiewka obila sie o drzwi, jedne, drugie i tylny blotnik pozostawiajac troche sladow po sobie, ale najwieksze na blotniku wlasnie w postaci 2 glebokich odpryskow :wstyd:
Obrazek

Obrazek

Dnia nastepnego tj. wczoraj pod domem rozwalilem lekko dokladke carbon
Obrazek

Dokladke rozwalilem wyjezdzajac od tokarza, ktory toczyl mi bieznie lozysk do szpery, a ze w naturze balans zawsze musi byc zachowany to jedno sie zrobi, a drugie rozpier**li :rotfl:
Odnosnie szpery wlasnie to udalo mi sie dokupic flansze boczne obudowy szperowej (nie chcialem uzywac tych od m5 e60 zeby ten dyfer moc sprzedac w calosci bo jednak skladam na wkladzie m3 e46)
Pomysl moj na szpere jest taki, ze flansze zostaly stoczone na jednakowa srenice aby mozna bylo je wsunac w obudowe dyfra dieslowskiego, dzieki temu mamy szerokie bieznie lozysk i mozna dowolnie wycentrowac wklad szpery.
Obrazek

Pozostalo tylko dobrze pomierzyc i stoczyc je na odpowiednia glebokosc zeby wszedl blokujacy seger i gotowe.
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 21 maja 2022, 19:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 22007
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Ehh nieprzyjemne zdarzenie :( :( :kwasny:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 21 maja 2022, 21:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Moje BMW: 330cd
Kod silnika: M57N
Garaż: 320d
330cd
207 GTI
To tylko kawałeczek zadrapanego blotnika a ty zachowujesz się tak jakby.... :)

Co z kwestią przełożen z m3 w dieslu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 22 maja 2022, 18:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 819
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E36 M3/2xE46 Touring
Kod silnika: S50B32/M54B30SC/M57N
Garaż: E36 M3 Evo Saloon
E46 Touring M54B30 Supercharged
E46 Touring M57ND30 400HP+
damianz napisał(a):
To tylko kawałeczek zadrapanego blotnika a ty zachowujesz się tak jakby.... :)

Co z kwestią przełożen z m3 w dieslu?


Nie rozumiem, jak sie zachowuje? Pokazalem co sie ostatnio wydarzylo, bez zadnej dramaturgii, wrecz przeciwnie.

Nie wiem co z kwestia przelozenia z m3 w dieslu, ja takiego nawet nie posiadam, wiec nie wiem o czym mowa :] Skladam na dawcy obudowy czyli 2,28

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 22 maja 2022, 18:18 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 1140
Broder napisał(a):
Nie rozumiem, jak sie zachowuje? Pokazalem co sie ostatnio wydarzylo, bez zadnej dramaturgii, wrecz przeciwnie

;)...


_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Broder -->> Fastwagon E46 Touring 330D SWAP M57N 400KM/849Nm
PostNapisane: 22 maja 2022, 22:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 22007
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Rost napisał(a):
Broder napisał(a):
Nie rozumiem, jak sie zachowuje? Pokazalem co sie ostatnio wydarzylo, bez zadnej dramaturgii, wrecz przeciwnie

;)...




i to były ostatnie piękne filmy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 357 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
./cache/ is NOT writable.