BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 18:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 3 sierpnia 2022, 12:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
W swojej E46 coupe również miałem styling 68 ♥️


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 4 sierpnia 2022, 11:04 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1547
renoraines napisał(a):
Alik dbasz o auto , taka galerie fajnie sie przegląda. Tez miałem taką B6 z 1.8T , w twojej jaki silnik?


Cześć Reno :)
Dziękuję, staram się czerpać radość z mojego poczciwego auta.
Odnośnie Audi, miałem ją krótko bo 5miesiecy, zrobiłem około 45tys km… i sprzedałem bo był to diesel 1.9 Avf z małym koksem na 160koni i 360nm :]
Fajna wersja, skrzynia 6tka,Bixenon, lodówka w szchowku,sline zawieszenie + h&r itd itp. Miło wspominam.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 4 sierpnia 2022, 18:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1547
Czas mija, termin się zbliża. Życie mojej Enki dobiega końca. Ciekawe czy wyląduje w szopie moich rodziców? :rotfl:

Jako że przygotowania do zmiany silnika wchodzą za moment na wyższy bieg, zacząłem się interesować układem wydechowym. Z racji tego, a raczej różnicy między układem r4 a r6 odrobiłem częściowo lekcje z budowy a co za tym idzie przyrostów nm i koni mechanicznych. I tak czy siak muszę przejść przez tą drogę, wiec dlaczego nie zrobić tego porządnie?
Dla chcących, polepszyć parametry silnika a przede wszystkim najważniejszą charakterystykę silnika, to znaczy oddawanie mocy, wyszukałem interesujące wiadomości. Miłego czytania ;)



X-pipe / H-pipe / Y-pipe / Straight pipe
łumacząc to na zrozumiały język, x-pipe stosowanie ma sens w przypadku ssaków , dzięki temu rozwiązaniu polepszamy efekt falowy, to znaczy fala ciśnienia z jednego kanału tworzy podciśnienie w drugim kanale, co zwiększa współczynnik opróżniania spalin, a zarazem podnosi współczynnik napełniania cylindrów mieszanką, bo jest taki moment w którym zawory wydechowe są otwarte w pewnym stopniu razem ze ssącymi, a wywołane podciśnienie w cylindrze powoduje wcześniejsze zasysanie mieszanki,"

"Po ludzku:
X-pipe poprawia niutony na dole.
Dlatego właśnie ostatnio zepsułem wydech w swoim 325 (w innych R6 i V8 popsuć można tak samo) bo miałem przelot od dwóch kolektorów do końcowego, seryjnego tłumika, a teraz wspawałem na końcu dwa oddzielne przeloty. Teraz mam jakby oddzielne układy wydechowe jednej i drugiej trójki cylindrów. Efekt jest taki, że zniknął dół (poniżej 4tys).

Wydech potrzebuje prędkości spalin (często mylone z ciśnieniem zwrotnym) żeby prawidłowo działał czyli poszczególne fale wydechowe zasysały po swoim przejściu kolejną porcję mieszanki przez uchylone jednocześnie zawory dolotowe i wydechowe. Jeśli nie ma prędkości (przez zbyt dużą średnicę rur wydechowych) lub podciśnienia z innych cykli(innych cylindrów) efekt ten zachodzi o wiele słabiej."

"Ciśnienie zwrotne: Obalamy mit.

I. Wstęp
Jednym z najczęściej mylonych pojęć w teorii wydechów jest ciśnienie zwrotne. Ludzie uwielbiają rozmawiać na forach o ciśnieniu zwrotnym nie mając pojęcia co to jest i jakie są jego konsekwencje. Na pewno wielu z was natkneło się na stwierdzenie: „Hondy potrzebują ciśnienia zwrotnego” w trakcie dyskusji na temat tuningu wydechów. Zdanie to jest wielce niewłaściwym i chybionym pojęciem.

II. Troche podstaw w temacie układów wydechowych.
Twój wydech jest zaprojektowany tak by jak najszybciej i najbardziej efektywnie opróżniać gazy z komory spalania. Gazy te nie są tworzone w jednolitym strumieniu, a pulsami(falami). 4 cylindrowy silnik będzie generował gazy wydechowe w 4 pulsach(falach) na cały swój cykl, 6 cylindrowy ma 6 pulsów itd. Im więcej pulsów tym bardziej płynny przepływ gazów wydechowych. Ciśnienie zwrotne może być z grubsza zdefiniowane jako opór dla przepływu - w tym przypadku, gazów płynących przez układ wydchowy.

III. Ciśnienie zwrotne i prędkość gazów
Niektórzy operują mylnym pojęciem że szerszy układ wydechowy jest bardziej efektywny w opróżnianiu komory spalania niż węższy. Nie jest trudno zaobserwować jak to nieporozumienie powstaje – przez szerszą rurę jest w stanie przepłynąć więcej niż przez węższa. Skoro tak to dlaczego w tuningu układów wydechowych nie panuje zasada „szersza=lepsza”? PRĘDKOŚĆ. Myśle że większość z was choć raz używała węża ogrodowego:-) Jeśli puścimy wodę bez żadnej nasadki na końcu węża, leje się ona powoli. Jeśli jednak przytkamy koniec węża palcem, woda tryska z wyraźnie wiekszą prędkością.

Bystry projektant wydechów wie że musi zbalansować pojemność przepływu i jego prędkość. Gazy wydechowe muszą opuszczać komorę spalania płynąć jak najszybciej – strumień gazów ma być SZYBKI. Przykładowo mamy dwa oddzielne pulsy gazów o jednakowej objętości. Jeden w 2calowej rurze, drugi zaś w 3calowej. Puls(fala) gazów w 2” będzie poruszał się znacznie SZYBCIEJ niż ten w 3”. Układ wydechowy powinnien być możliwie wąski dla jak najszybszego przepływu spalin i jednocześnie jak najszerszy żeby powstawało najmniej ciśnienia zwrotnego. Ciśnienie zwrotne w skrajnych przypadkach może doprowadzić do cofania się strumienia spalin – czego nie chcemy:-) Trik polega na tym żeby mieć rurę wydechową możliwie najwęższą i jednocześnie trzymać się z wartością ciśnienia zwrotnego(przy obrotach na których chcemy uzyskać max KM) blisko zera. Średnicę rur wydechowych najlepiej dobiera się do zakresu obrotów. Mała średnica będzie miała duża prędkość gazów na małych obrotach ale będzie produkować nieakceptowalne wartości ciśnienia zwrotnego na wysokich obrotach. Jeśli więc chcesz dostroić silnik do niższych obrotów jak 2-3000 potrzebujesz węższego układu wydechowego, niż w przypadku strojenia na 8-9000.

Wielu inżynierów próbuje działać w zakresie naturalnych obrotów różnych układów wydechowych tworząc systemy dające efekty jak zmiana średnicy rur „w biegu”. Najbardziej zaawansowanym z nich jest system Ferrari składający się z dwóch linii wydechu rozdzielających się zaraz za głowicą. Na niskich obrotach tylko jeden wydech(linia) jest otwarty aby achować dużą prędkośc gazów. Gdy obroty rosną i zwiększa się objętość gazów otwiera się drugi wydech(linia) aby zminimalizować ciśnienie zwrotne. Przy tych obrotach gazy mają dużą objętość wiec nie traci się także na ich prędkości. BMW i Nissan używają prostszej i mniej efektywnej metody – pojedyńczej drogi wydechu aż do tłumika końcowego. Dopiero w tłumiku końcowym wydech rozdziela się na dwie linie, z których jedna jest zamknięta na niskich obrotach, a otwiera się na wysokich.

IV. Więc jak powstał ten mit?
Często zastanawiałem się jak powstał mit „Hondy potrzebują ciśnienia zwrotnego”. Wydaje mi się że to przez niezrozumienie co dzieje się ze strumieniem gazów gdy zmieniamy średnicę wydechu. Na przykład posiadacz civica decyduje się na zmiane układu wydechowego na 3calowy. Gdy go zainstaluje okazuje się ze stracił sporą część mocy. Więc kombinuję co mogło pójsć nie tak i dochodzi do wniosku że skoro jego nowy, szeroki, układ wydechowy wyeliminował ciśnienie zwrotne, a moc auta zmalała to widocznie potrzebuje ono ciśnienia zwrotnego żeby rozwijać moc. Czego nie wziął pod uwage to że „zabił” prędkość strumiena gazów stosując o wiele za dużą średnicę wydechu. Mogł on wyeliminować ciśnienie zwrotne stosując mnijszą niż 3” średnice rury, jednocześnie zachowując prędkość gazów na odpowiednim poziomie.

V. Więc dlaczego prędkość przepływu jest taka ważna?
Im szybciej puls(fala) gazów się porusza tym lepsze opróżnienie cylindra z gazów w trakcie czasu otwarcia zaworu wydechowego. Szczegóły opróżniania cylindra ze spalin są nieco poza amatorskim charakterem tego artykułu ale ogólnie chodzi o to, że tworzy się strefa podciśnienia za gazami wylatującymi z cylindra. Ta strefa podciśnienia działa jak próżnia i wysysa spaliny z cylindra. Przykładem tego zjawiska może być samochód jadący z dużą prędkością po nieutwardzonej(piaszczystej) drodze. Tworzy się za nim strefa niskiego ciśnienia które podnosi i zasysa kurz lub inne drobiny piachu. Efekt ten jest najlepiej zauważalny na vanach lub hatchbackach(które tworzą najwieksze strefy podciśnienia za sobą) przez co często widzimy na nich napis „brudas!”.



A poniżej zamieściłem wiadomości wyszukane dla nowego silnika.
M54B30 —> E46 330i / E39 530i
Obrazek
Obrazek
Obrazek



A poniżej przykład gotowego x-pipe’a firmy Turboworks
Produkt polskiej firmy, oczywiście można poszukać Magnaflow czy innych znanych firm.
Od koloru do wyboru, najważniejsze,żeby przejście x było łagodne,w tedy pojawią się dodatnie cyferki na hamowni. Nie zapominając o firmowym tłumiku końcowym dedykowanym pod R6.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 5 sierpnia 2022, 11:29 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717
Alik87 napisał(a):
renoraines napisał(a):
Alik dbasz o auto , taka galerie fajnie sie przegląda. Tez miałem taką B6 z 1.8T , w twojej jaki silnik?


Cześć Reno :)
Dziękuję, staram się czerpać radość z mojego poczciwego auta.
Odnośnie Audi, miałem ją krótko bo 5miesiecy, zrobiłem około 45tys km… i sprzedałem bo był to diesel 1.9 Avf z małym koksem na 160koni i 360nm :]
Fajna wersja, skrzynia 6tka,Bixenon, lodówka w szchowku,sline zawieszenie + h&r itd itp. Miło wspominam.

Obrazek


Cześć :) fajnie ze mile wspomnienia , ja po swojej BFB również.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 5 sierpnia 2022, 13:23 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 93
Alik87 napisał(a):
Obrazek

Gumieńce? :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 5 sierpnia 2022, 13:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1547
DjStar dokładnie tam kupiłeś auto od mojego znajomego ;)
Jeżeli to ty je kupiłeś wtedy? …


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 5 sierpnia 2022, 16:39 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
W silniku turbo im luźniej tym lepiej, a w wolnossącym to ori wydech zwykle najlepszy. Te wszystkie zwężki Venturiego, strumienice Jonsa to o kant stołu rozbić ;)


Ostatnio edytowano 6 sierpnia 2022, 08:50 przez alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 5 sierpnia 2022, 18:10 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1547
Jak pozostawiasz seryjny silnik to tak. Jak modyfikujesz, to nie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 10 sierpnia 2022, 08:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1547
Mały update.

Z racji docenienia walorów jezdnych po wymianie prawego wahacza, a ten w e46 do małych nie należy, sprawdzeniu amortyzatorów Sachsa 556-884 (mtechnik), założeniu rozpórek, postanowiłem zamówić również wahacz na drugą stronę, pomimo dobrego stanu wizualnego i zerowych luzów. Nowe to nowe, jazda a przede wszystkim sposób prowadzenia pojazdu jest dla mnie bardzo ważny. Do tego przy swapie postaram się kupić najgrubszy stabilizator jaki jest dostępny pod r6 czytaj dalej w tym temacie M54B30.
Do tego doszły górne mocowania i odboje amortyzatorów na tył. Dziękuje koledze Rorafalki za dobranie części i rozmowy o motoryzacji w szerokim zakresie :hyhy:

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 10 sierpnia 2022, 09:12 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 11 sierpnia 2022, 14:53 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 978
Lokalizacja: RZ
Moje BMW: e92 330d
Kod silnika: N57
hej
konsekwentnie działasz i idziesz do przodu w modach. Przypominają mi się bardzo czasy jak "inwestowałem" w swoją e46 (jak widze listwy i wachacze itd).
Finalnie fajnie to siadło, felgi jak najbardziej pasują. Fajnie jak zawieszenie jest zadbane, odczucia z jazdy są sporo inne. Mam doskonałe porównanie jak przesiadam się z e92 taty i wracam do swojego: tam niestety przydało by się luzy polikwidować, przekłada sie to na sporą różnicę w jeździe.
Dawca znaleziony ?

_________________
moje e92 330d
moje byłe e46 320d FL

Thank you for flying with BMW airlines!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 12 sierpnia 2022, 19:21 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1547
Dwu dniowy wypad na wyspę i ponad 400km zrobione. Muszę przyznać że autko spisało się rewelacyjnie. Klima chłodzi jak powinna, spalanie jakieś śmieszne, a i na prom dało się wjechać. Zawieszenie układa się z tygodnia na tydzień. Dlatego, należy się jej pare zdjęć. Bo potrafiła jeszcze na starym silniku nie zawieść właściciela.
Teraz już schowana w garażu, czeka na termin nowego serducha :hyhy:



On tour :ok:
Obrazek

Obrazek

Obrazek





A tu już się pożegnaliśmy,na parę tygodni. Nie ma to jak …. u dziadka w garażu :hyhy:
Obrazek

Obrazek

Obrazek


emstar napisał(a):
hej
konsekwentnie działasz i idziesz do przodu w modach. Przypominają mi się bardzo czasy jak "inwestowałem" w swoją e46 (jak widze listwy i wachacze itd).
Finalnie fajnie to siadło, felgi jak najbardziej pasują. Fajnie jak zawieszenie jest zadbane, odczucia z jazdy są sporo inne. Mam doskonałe porównanie jak przesiadam się z e92 taty i wracam do swojego: tam niestety przydało by się luzy polikwidować, przekłada sie to na sporą różnicę w jeździe.
Dawca znaleziony ?



Dzięki, staram się jak mogę. Ale czasu nie ma.
Inwestycja jest dobra, zadbanych e46 z mocnymi r6 będzie już co raz mniej. A wartość zakupu takiego auta, mocno poszła do góry w ostatnim roku.
Zawieszenie to taki deser, co z tego że można mieć duże moce, jak prowadzenie będzie takie sobie. Te listwy to czasochłonne trochę :wstyd: może w końcu złoże po powrocie.
Porozmawiaj z tatą na spokojnie, luzy potrafią być zdradliwe w najmniej odpowiednim momencie.
Dawca znaleziony, ale zobaczymy czy do końca przebiegnie wszystko po mojej myśli. Jak nie, to kupuje za dwa tygodnie części i zawożę do Poznania. Termin jest na początek września, w sensie oddanie auta. Wiec bliżej niż dalej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 12 sierpnia 2022, 20:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Skoro to takie niezawodne to może jednak jeździć aż padnie ? :rotfl:


Żarcik... Dobrze idziesz :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 13 sierpnia 2022, 12:43 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1547
Szczurek1986 napisał(a):
Skoro to takie niezawodne to może jednak jeździć aż padnie ? :rotfl:


Żarcik... Dobrze idziesz :super:


Staram się nie narzekać. Wiedziałem co kupowałem. Przebieg też zrobił swoje z tym silnikiem. Myśląc racjonalnie, to nie jest głupi pomysł naprawić silnik który jest w budzie. Czy opłacalne to już inna kwestia. Mnie się to nie widzi, z góry miałem inny plan. Pomału go realizuje.
N42b20 jest dynamiczny jak na R4. Nawet na 18tkach z szerokim kapciem. Ale to nic nie zmieni…

Dobrze pójdzie jak zawita nowy piec. Cała reszta po, to już będą puzzle ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 13 sierpnia 2022, 16:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Alik87 napisał(a):
Szczurek1986 napisał(a):
Dobrze pójdzie jak zawita nowy piec. Cała reszta po, to już będą puzzle ;)



Kibicujemy bo popijawa u Alduwiel-a, tuż tuż a jednogłośną decyzją z Grzesiem podjęliśmy decyzję iż Gulfem Cię nie wpuszczamy :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 13 sierpnia 2022, 17:44 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1547
Oj tam od razu, też niemiec :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 13 sierpnia 2022, 19:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Alik87 napisał(a):
Oj tam od razu, też niemiec :rotfl:



Polak, Polakowi nierówny to i Niemiec, Niemcowi nierówny :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 14 sierpnia 2022, 19:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1547
I stało się. Poszukałem stare znajomosci … i od znajomego, wstępnie zamówiony kompletny swap M54B30, mpakiet i Bixenon.
Początek września działam :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 14 sierpnia 2022, 19:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8212
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alik87 —>> Mystic Blue E46 FL (n42b20) -> swap…
PostNapisane: 19 sierpnia 2022, 19:15 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1547
Po wielu zapewnieniach, dogadanych terminach, próbach przelewów zaliczek, deklaracji słownych, rozmowy urywały się, gdy zacząłem wchodzić w szczegóły stanu silnika i jego osprzętu. Albo idealne, na palecie z Angolą. Gwarancja rozruchowa …Stan mój, był bliski ku naprawie obecnego silnika. A tego nie chciałem, bo nikt mi nie powie, że r4 jeździ się przyjemniej od r6. Stwierdziłem, M54B30 nie dla mnie, chyba że zakup nowego auta a sprzedaż starego, a to na pewno nie wchodzi w grę, bo długo szukałem swojej ,,lalki” czytaj gruza :hyhy:

Dzisiaj znalazłem całego dawcę, e46 325i (M54B25) -cztery lata u właściciela jako drugie auto w rodzinie. Serwisowane, wszystko wymieniane na bierząco,przebieg 260.000km. Pobór oleju około 0.7 do 1litra na 10.000km.
Jeżdżone za granicę w trasy do pracy. Środek również do przełożenia. I kompletna przekładka M54B25. Ogłoszenie wycofane, auto zaklepane. Za kilka dni będą razem pozowały. Zdjęcia podglądowe.


Ostatnio edytowano 19 sierpnia 2022, 20:49 przez Alik87, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL