BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 grudnia 2022, 21:24

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 324 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 18 lipca 2022, 08:26 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 28709
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: CL600
Kod silnika: M275
dobrze jest na tym kole, 19" by całkowicie znikły :ok:

nie myślałeś dołożyć mpakietu do wnętrza? lere kierownicy, sufit?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 18 lipca 2022, 10:10 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 22365
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Dobrze ta kiera wygląda :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 18 lipca 2022, 10:20 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5075
Super wygląda ta e60 :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 18 lipca 2022, 15:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 1341
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: E60 550i
Kod silnika: N62B48
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321
alduwiel, zważyłem bo chciałem porównać z ori styling 172, które miałem ;P
13,5 i 13,9kg ważą CK, natomiast styl 172 15 i 15,5kg. Czasy kręci bardzo podobne jak na 19" - jakieś 12,7-12,9s.

rorafalki, taki urok czarnych felg, chociaż na żywo wyglądają na większe :P

DaaN, szukałem przez jakiś czas czarnej podsufitki, ale 99% jest bez szyberdachu a jak już się znajdzie z z dziurą na "okno dachowe" to jest niekompletna albo uszkodzona. Liczniki też chciałem przerobić, bo wtedy mógłbym dać zamiast ekonomizera temp. oleju. Póki co wesele mnie czeka w sierpniu i dodatkowo inflacja ściga :rotfl: :mur: Pewnie gdyby nie podwyżki to by się zrobiło pare drobiazgów :P

Szczurek1986, KU84, dzieki :piwo:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 19 lipca 2022, 15:04 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 753
Dante, czarna podsufitka na srebrnym/jasnym aucie zawsze na propsie. Kiedyś trafisz, często tak jest jak nie szukamy to wtedy są fanty.

_________________
Żegluga śródlądowA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 20 lipca 2022, 07:40 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 28709
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: CL600
Kod silnika: M275
Dante182 napisał(a):
Póki co wesele mnie czeka w sierpniu


gratuluję :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 20 września 2022, 20:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 1341
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: E60 550i
Kod silnika: N62B48
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321
Cześć :)

W sierpniu E60 zawiozła na "ostatnie pożegnanie" :P Myślę, że pamiątka zostanie jak już każdy będzie jeździł elektrykiem to miło będzie popatrzeć na stare zdjęcia z E60 z V8 pod maską :zalamany:

Obrazek

Mam i ja :cool: Drogą kupna udało mi się nabyć dyfer o przełożeniu 3,38. Odczucia? Na pewno pozytywne. Myślę, że jeszcze lepszą robotę zrobiłby dyfer od m5 e60 (pomijam już szperę), który ma przełożenie 3,73. Elastyczność na pewno się poprawiła i w najbliższym czasie będę chciał to porównać z e60 550i mojego brata :) Brakuje teraz zdecydowanie xhp i przesunięcia odcinki wyżej pod 6800-7000rpm.
Szukam też kogoś, kto sensownie ogarnie mape do N62..

Pomiary oczywiście zrobiłem i w każdym zakresie jest lepiej ;)


Obrazek

Obrazek

0-100 i 1/4 można spokojnie poprawić jak wgram xhp, bo nawet widać na wykresie jak po zmianie z 1 na 2 przycina moc i potrzebuje chwili aż zacznie normalnie jechać...
W międzyczasie pękło 8500km więc kolejna wymiana oleju i ponownie Ravenol SSL 0w40. Płukanka standardowo Xado Vitaflush. Gdyby ktoś był zainteresowany to będę chciał sprzedać moje koła letnie ;)
Pozdro :piwo:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 21 września 2022, 07:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 28709
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: CL600
Kod silnika: M275
gratuluję :super:

dobra zmiana :ok:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13
PostNapisane: 23 listopada 2022, 19:19 
Online
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 322
Dante182 napisał(a):
Cześć

W temacie za wiele się nie działo. Auto bezawaryjnie nabija kolejne kilometry :)
Przy 161200km zmieniłem olej ponownie na Ravenola 0w40 i standardowo płukanka. Pod koniec października stuknęły 2 lata odkąd E60 stoi u mnie w garażu :ok: Może zrobię podsumowanie wszystkich prac jakie zostały wykonane i przybliżone koszty.

Obrazek

Z ciekawości podjechałem do lokalnej firmy wybadać temat i sprawdzić kreski. Bazowo 367km, ale brak katów to -20km i zapłon był troche ruszony to też -20km. Podobno te silniki wychodza nawet po 310km więc dobre i te 345km :rotfl:
Obrazek

Przy sprzyjających warunkach na 19" pająkach auto robiło powtarzalnie 12,3-12,4
Obrazek
Obrazek

Dzisiaj założyłem zimówki i udało mi się zrobić tylko jeden pomiar przez duży ruch. Pomierze jeszcze na spokojnie wieczorem i postaram się zrobić porównanie z golfem 7R po mapie i DP ~380km.
Obrazek

Generalnie jestem bardzo zadowolony, że auto robi takie czasy przy 345km i 1800kg wagi :cwaniak: Planuje zmienić koło na lato i póki co szukam inspiracji... Ale zima dopiero sie zaczyna, także czasu troche jest :P

Hamownia drogowa obcina końcówkę obrotów, z tego co widać to 345 km masz przy 6100obr/min jakoś. A ten silnik bazowo ma max. moc przy 6300obr/min. Więc pomiar ,który wykonałeś pokazuje jaką moc ma przy 6100 obr/min, ale nie pokazuje mocy maksymalnej tego auta.
Pomiar na hamowni podwoziowej do odcięcia pokaże realną moc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 24 listopada 2022, 21:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 1341
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: E60 550i
Kod silnika: N62B48
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321
Łepek, może tak, co nie zmienia faktu, że nawet przy 6100 jest tej mocy troche za mało :P

Od jakiegoś czasu słyszałem hałas dochodzący od frontu samochodu. Podejrzenie od razu padło na pompę wody i faktycznie był delikatny luz na kole. Zamowiłem nową z HEPU. Wymiana nie jest bardzo trudna, ale dostęp do jednej śruby jest fatalny... (za kołem pasowym).

Obrazek
Z ciekawostek to wirnik w Hepu jest metalowy a oryginalny jest z plastiku.

Po ogarnięciu pompy zainstalowałem xhp na telefon i wgrałem mapkę stage 3. Biegi bije mocniej, tryb D jest zdecydowanie lepszy niż seria. Szybkość zmiany biegów trochę lepsza niż na seryjnym trybie sport. Parę dni później odbyłem wycieczkę do TC Performance, żeby w końcu sensownie wystroić silnik.

Obrazek

Strojenie fajnie zmieniło samochód, jest dużo bardziej elastyczny, xhp pozwoliło przesunąć odcinke wyżej i moc cały czas idzie aż do końca :ok: Ale jak wiadomo, kreski nie jadą więc szybka weryfikacja na Dragy potwierdziła dodanie paru koni ;)


Jeden pomiar na powrocie do domu bez napinki i na letnich felgach 20"
Obrazek

Tutaj pomiar już na zimówkach z widocznym załamaniem wykresu, bo złapała mnie odcinka na 3 biegu :P
Obrazek

Teraz trzeba będzie szukać nowego koła na przyszły sezon i dopieścić wizualnie 550i :cool:


Ostatnio edytowano 25 listopada 2022, 07:49 przez Dante182, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 24 listopada 2022, 21:14 
Online
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 322
Dante182 napisał(a):
Łepek, może tak, co nie zmienia faktu, że nawet przy 6100 jest tej mocy troche za mało :P

Od jakiegoś czasu słyszałem hałas dochodzący od frontu samochodu. Podejrzenie od razu padło na pompę wody i faktycznie był delikatny luz na kole. Zamowiłem nową z HEPU. Wymiana nie jest bardzo trudna, ale dostęp do jednej śruby jest fatalny... (za kołem pasowym).

Obrazek
Z ciekawostek to wirnik w Hepu jest metalowy a oryginalny jest z plastiku.

Po ogarnięciu pompy zainstalowałem xhp na telefon i wgrałem mapkę stage 3. Biegi bije mocniej, tryb D jest zdecydowanie lepszy niż seria. Szybkość zmiany biegów trochę lepsza niż na seryjnym trybie sport. Parę dni później odbyłem wycieczkę do TC Performance, żeby w końcu sensownie wystroić silnik.

Obrazek

Strojenie fajnie zmieniło samochód, jest dużo bardziej elastyczny, xhp pozwoliło przesunąć odcinke wyżej i moc cały czas idzie aż do końca :ok: Ale jak wiadomo, kreski nie jadą więc szybka weryfikacja na Dragy potwierdziła dodanie paru koni ;)

Obrazek

Jeden pomiar na powrocie do domu bez napinki i na letnich felgach 20"
Obrazek

Tutaj pomiar już na zimówkach z widocznym załamaniem wykresu, bo złapała mnie odcinka na 3 biegu :P
Obrazek

Teraz trzeba będzie szukać nowego koła na przyszły sezon i dopieścić wizualnie 550i :cool:

Nie koniecznie za mało, pamiętaj ,że liczy się przebieg mocy :)
Widzę ,że zdecydowałeś się na "maha" i wyszło to co miało wyjść:d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.14 hamownia
PostNapisane: 25 listopada 2022, 07:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 1341
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: E60 550i
Kod silnika: N62B48
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321
Łepek nie było ciśnienia :p Akurat inne auto było już wstawione na DP a MaHa była wolna :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.16 TC Performance
PostNapisane: 26 listopada 2022, 17:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 753
Ogień jeszcze raz ogień :ok:

_________________
Żegluga śródlądowA


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.16 TC Performance
PostNapisane: 26 listopada 2022, 17:56 
Online
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3387
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Wyszło świetnie :ok:
Teraz jesteś już zadowolony z auta, czy coś jeszcze chcesz kombinować?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.16 TC Performance
PostNapisane: 26 listopada 2022, 18:01 
Online
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 322
Lincoln napisał(a):
Wyszło świetnie :ok:
Teraz jesteś już zadowolony z auta, czy coś jeszcze chcesz kombinować?

Nie rozumiem do czego pijesz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.16 TC Performance
PostNapisane: 26 listopada 2022, 18:43 
Online
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3387
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
????????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.16 TC Performance
PostNapisane: 26 listopada 2022, 18:46 
Online
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 322
Lincoln napisał(a):
????????

??????


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.16 TC Performance
PostNapisane: 26 listopada 2022, 18:47 
Online
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 322
Można usunąć, złe zrozumialem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.16 TC Performance
PostNapisane: 26 listopada 2022, 18:48 
Online
Forumowicz

Wiek: 35
Posty: 322
Moc prawilna i czasy również :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Dante182 -->> E60 550i Long tube s.13, s.16 TC Performance
PostNapisane: 27 listopada 2022, 13:44 
Online
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 3387
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Łepek, do niczego nie piję. Pytam, bo wiem że w pewnym momencie w tuningu NA robi się drogo. Nie znam na tyle n62, więc pytam czy Dante doszedł do "ściany".


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 324 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL