BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 14 czerwca 2025, 17:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 552 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 19 maja 2025, 07:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37060
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Punisher napisał(a):
Czy ma ktos na sprzedaż żeliwną obudowe do gtb2260 z n57 204/245 alho namiary na firmy ktore to sprzedaja. Kupiłem używke na hybryde, ale jest peknieta. Niestety leżała miesiac i nie moge jej zwrocic, a sprzedajacy twierdzi, ze u nich wyszła cała

skontaktuj się z Grześkiem - robi naprawdę dobrze
https://www.google.com/search?client=fi ... %C5%BCmuda
Wolności 114, 39-300 Mielec
782 385 009

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 19 maja 2025, 10:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1610
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Dzieki za info, ale niestety też nie ma


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 20 maja 2025, 09:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37060
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Punisher napisał(a):
Dzieki za info, ale niestety też nie ma

to nie pomogę :/

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 20 maja 2025, 10:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1610
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Ogolnie cieżko znaleźć. Bede musiał sciagac z UK niestety, ale bedzie nowe na lata


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 24 maja 2025, 22:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1610
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Panowie ma ktos wiedze czy wtryski bosch sa dobre jakosci do n57?
Ori bmw to koszt 2500-2700 za sztuke, a bosch regenerowane przez Bosch 1200, wiec spora roznica. Pytanie jak ma sie cena do jakosci produktu? Ktos używa i nie ma z nimi problemu?


Ostatnio edytowano 2 czerwca 2025, 21:30 przez Punisher, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 28 maja 2025, 14:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1610
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Panowie kto wie gdzie moge kupic gwint st x albo ap na szybko do e92 rwd 3.0d? Wszedzie trzeba czekac długo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 2 czerwca 2025, 19:54 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1678
Punisher napisał(a):
Panowie kto wie gdzie moge kupic gwint st x albo ap na szybko do e92 rwd 3.0d? Wszedzie trzeba czekac długo


Sprawdzales na ebay w niemczech? Duzo szybciej maja dostawy.

_________________
BMW Szczecin


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 2 czerwca 2025, 21:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1610
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Alik87 napisał(a):
Punisher napisał(a):
Panowie kto wie gdzie moge kupic gwint st x albo ap na szybko do e92 rwd 3.0d? Wszedzie trzeba czekac długo


Sprawdzales na ebay w niemczech? Duzo szybciej maja dostawy.


Już zamowione. Do 10 dni czekania, ale warto, ze wzgledu na szybsza dostawe i cene o 400-600zl nizsza niz w Polsce
Zobaczymy jak sie jezdzi na gwincie vogtlanda, ale nie bede szalał z gleba, a wrecz chce podniesc betke o 2cm z przodu, a tył zostawic jak jest.
Niestety tydzien temu nie wiem dlaczego sciagneło mnie w prawo na rondzie i skadowałem dwie felgi jr sl01 gunmetal( naprawic być może sie da, ale mysle o zakupie nowych). Dostał przedni drazek, amor, zwrotnica i chyba piasta. Z tyłu sruba wahacza i mam nadzieje, że to tyle. Może za bardzo usztywniłem tył przez wahqcze na unibolach i stab z m3, a może za dużo gazu na wyjsciu z ronda przy skreconej kierze. Na szczescie tylko tyle do wymiany, ale 10 lat jezdze i znam samochod jak własna kieszen i pierwszy raz takie cos, wiec napewno cala bude moglem za bardzo usztywnic i nie miała sie gdzie zgiac albo tylny amor nie domaga, co czasem sie działo z koni sport


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 4 czerwca 2025, 08:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 279
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Obrazek
Ładna sztuka. Mam sentyment do tego wozu, bo w 2011, to był czas jak latałem jeszcze e39 540ia i ziomek kupił takie(tylko 335d) jako nowe. Bananowe skóry, seria ale jakie to wrażenie robiło względem już wtedy starego e39.
Uśmiecham się na widok takiego auta, bo przypomina mi o czasach kiedy marzyłem o takim, to był jeden z takich "motywatorów" do działania i kilka lat później mocno pozmieniał mi się garaż. :)
Ale co też jest wspaniałe w e92? Mogłeś to auto kupić jako nowe nawet w 2008-11 i do dziś dalej wygląda świeżo! Piękna bryła, postawiłbym obok równie pięknie starzejącej się F13.

Z tego co wyczytałem lecisz po hybrydę. Dobrze, z redukcją masy przyniesie to dobry efekt. Ciekawy jestem jakie moce i czasy uzyskasz, bo potencjał masz spory.
Powodzenia! :cool:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 4 czerwca 2025, 09:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 30560
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
to fakt, linia E92 pięknie się starzeje ;)

_________________
Obrazek
^Klik^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 4 czerwca 2025, 10:19 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 29
Posty: 80
Moje BMW: E46 330d
Kod silnika: M57D30
Punisher napisał(a):
Panowie ma ktos wiedze czy wtryski bosch sa dobre jakosci do n57?
Ori bmw to koszt 2500-2700 za sztuke, a bosch regenerowane przez Bosch 1200, wiec spora roznica. Pytanie jak ma sie cena do jakosci produktu? Ktos używa i nie ma z nimi problemu?

Bosch jest też producentem wtrysków OE BMW. BXy, czyli te po fabrycznej regeneracji Boscha zwykle są w porządku, chociaż od czasu przeniesienia produkcji Boscha do Turcji, Indii i innych krajów tego typu jakość zauważalnie poszła w dół. Ale raczej szedłbym w te po fabrycznej regeneracji.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 4 czerwca 2025, 18:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1610
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
ChoMpower napisał(a):
Obrazek
Ładna sztuka. Mam sentyment do tego wozu, bo w 2011, to był czas jak latałem jeszcze e39 540ia i ziomek kupił takie(tylko 335d) jako nowe. Bananowe skóry, seria ale jakie to wrażenie robiło względem już wtedy starego e39.
Uśmiecham się na widok takiego auta, bo przypomina mi o czasach kiedy marzyłem o takim, to był jeden z takich "motywatorów" do działania i kilka lat później mocno pozmieniał mi się garaż. :)
Ale co też jest wspaniałe w e92? Mogłeś to auto kupić jako nowe nawet w 2008-11 i do dziś dalej wygląda świeżo! Piękna bryła, postawiłbym obok równie pięknie starzejącej się F13.

Z tego co wyczytałem lecisz po hybrydę. Dobrze, z redukcją masy przyniesie to dobry efekt. Ciekawy jestem jakie moce i czasy uzyskasz, bo potencjał masz spory.
Powodzenia! :cool:

Oooo stare zdjecie. Jarałem się nim długo jak założyłem te felgi, spoiler i wydech w stylu 335. Była jeszcze ładna i nie poobijana. Obecnie musze doprowadzic betke do porzadku (pomalowac zderzaki, założyć nowy spoiler na nowa klapę, naprawić zawias i wiele wiel innych). Niestety tylne sanki mi rdzewieja dość mocno, wiec musze też znaleźć warsztat, ktory wyczyści je suchym lodem albo wypiaskuje i zabezpieczy oraz pomaluje.

Widzisz ja z kolei chorowałem długo na e39 540i oraz miałem okazje kilka razy polatac 523i, ale wiadomo nie to samo. Wyszło tak,że potrzebny był samochod na dojazdy do pracy 30km w jedna strone i na urlopy do Polski. Kupione 335d i był banan tylko dzwiek, ale nie zawsze ma sie wszystko.
Poźniej 325d i zaczęły sie schody, gdyż był zaniedbany mechanicznie.
Mi dalej w tym kolorze sie podoba i wyglada swieżo, trzeba tylko zadbać. Mam do niej sentyment, gdyż jest z nami 10 lat i przewiozła nas przez pół Anglii i sporą część Europy bezawaryjnie. Od 75tys km aż do obecnych 264 tys jest z nami i zapewne pozostanie, gdyż wrociliśmy do Polski, a pojazd jest z UK i nie ma dla innych wartości, a na częsci jej nie oddam.
Nie wiem czy jest cos specjalnego w e92, zapewne nie, ale to było moje marzenie w 2007 i pewnie tak zostanie. Dalej jak patrze gdy stoi zaparkowana, to mi sie podoba i nie raz ktoś się oglądał za staruszkiem, wiec jeszcze ma to coś.
Co do f13 to też było marzenie i może kiedys jak beda już tanie jak barszcz, to kupimy, bo jest naprawdę piekna, tylko te silniki. Albo psujace sie n57 albo v8 także nie grzeszące bezawaryjnoscią. Jedynie n55 zostaje, ale najlepiej 2017-2018, ktore sa w cenie.
Nawet stare e63 mi sie podoba, ale akurat m6, a tam z kolei drogie w ujtrzymaniu v10 i skrzynia smg. Ewentualnie zrobic wyglad m6 i kupic 650i dla dzwieku.

Jeśli chodzi o hybryde, to owszem, ale nie bedzie fajerwerkow. Ma byc troch wiecej, bo mi juz 320 nie wystarcza. Ppnad 400 napewno nie bedzie, a bardziej 370-380. Mysle tylko czy kupic dp z katem i zostawic na półce w razie czego dpf ori, bo jest ok, czy zostawic jak jest i tylko nowe turbo i porgram jaki jest lub korekte na 350-360 z dpf. Nie mam pojecia jak wyglada to ze strony policji, bo przeglądy to nie ma problemu. Nie chce też dymu,a wtryski nie sa idealne. Jeden chyba nie domaga po korektach, a drugi lekko dolewa, wiec moze byc delikatny problem, dlatego musze o tym też pomysleć. Napewno chce zejsc z 13+ sekund 100-200 do 11-12s, aby nie dostawac batów od m235i ani m240i i wszystkiego z okolic 12s.
Odelżenie napewno pomaga, ale musiałbym zejść do 1500, aby było czuć grubą różnicę

Cytuj:
Bosch jest też producentem wtrysków OE BMW. BXy, czyli te po fabrycznej regeneracji Boscha zwykle są w porządku, chociaż od czasu przeniesienia produkcji Boscha do Turcji, Indii i innych krajów tego typu jakość zauważalnie poszła w dół. Ale raczej szedłbym w te po fabrycznej regeneracji.

Właśnie tak mi powiedział miejscowy tuner, aby te regenerowane przez boscha brać z intercars, ale mysle też nad sklepem czescidobmw albo bimmer performance parts czy jakos tak.

Cytuj:
to fakt, linia E92 pięknie się starzeje ;)


Sam masz to wiesz i jeszcze V8 poezja

Zobaczymy czy m2 uda sie kupic, tylko wtedy dopiero bedzie modzenie, ale z drugiej strony to juz jest kompletny samochod. Nie musze wahaczy zmieniac, hamulcow, chłodzenia. Wiele dostaje i tylko parze rzeczy i bedzie idealnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 552 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 134 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL