BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 10:32

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 27  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 grudnia 2015, 09:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 297
Moje BMW: R12S
Kod silnika: m57n
Garaż: niebmw s4, był: e39 turas z m57, był: e46 330d 303@705
Punisher napisał(a):
raczej nie był, a alpinie były dwie turbiny ale tej samej wielkości

Niestety, ale pamiec mam dobra, tylko moc inna
http://www.alpina-archive.com/?page_id=187


a gdzie tu masz napisane o turbinach różnej wielkości ??

widziałem kiedyś specyfikacje/różnice d10 względem e39 530d, taka specyfikacja alpiny, gdzieś w necie jest
i tam masz jedną turbinę na trzy cylindry,
pamięć (o dziwo dobra) podpowiada mi GT17 x2

http://www.racingforum.pl/Alpina-e39-D1 ... 07095.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 grudnia 2015, 19:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
Koła masz rewelacyjne!

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 10 grudnia 2015, 22:56 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Cytuj:
Koła masz rewelacyjne!

Podobnie u Ciebie w e39-najlepsze wedlug mnie do tego modelu. Zeby jeszcze robili 19'', ale z tego, co widzialem, to mozna kopie kupic style 37 wlasnie w tym rozmiarze. Dla mnie e39 zawsze bedzie najlepszym sedanem.

Cytuj:
a gdzie tu masz napisane o turbinach różnej wielkości ??

widziałem kiedyś specyfikacje/różnice d10 względem e39 530d, taka specyfikacja alpiny, gdzieś w necie jest
i tam masz jedną turbinę na trzy cylindry,
pamięć (o dziwo dobra) podpowiada mi GT17 x2

Znalazlem info, iz sa to dwie garret o zmiennej geometrii, ale jaki nr, to nie wiem.
Zatem po co podawac info w nazwie, ze jest to bi turbo, skoro wychodzi, ze twin turbo?
Nazwa sama mowi-bi to mala i duza, a dwie takie same to twin.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 22 grudnia 2015, 17:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Po swietach wpadna dwie opony na tylna os. Runflat zjezdza sie bardzo szybko,mimo ze moment jest duzo mniejszy niz w 335d. Niestety nie moglem znalezc nigdzie w UK moich ulubionych deszczowych opon uniroyal rainsport 3, wiec musialy je zastapic continetal sportcontact 6. Nie wiem czy ktos mial stycznosc z tym modelem, bo jest chyba najmlodszym dzieckiem tej firmy. Na chwile obecna foto pogladowe, gdyz tu pada i zdjecia nie wychodza za dobrze.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 24 grudnia 2015, 18:25 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Obrazek

Czy ktos wazyl runflat 255 18 lub 19 cali?
Continetal wazy 10.4kg, wiec chcialbym porownac


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 25 grudnia 2015, 01:26 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 35
Posty: 3719
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E46 330Ci
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 92&start=0
Ciekaw jestem jak będą lepić się asfaltu
Jak pierwsze wrażenia?

_________________
Zapraszam do komentowania
Moje E46 330Ci
viewtopic.php?f=6&t=160792&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 25 grudnia 2015, 20:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Zakladam w poniedzialek ze wzgledu na przerwe swiateczna. Opinie na necie dobre, wiec powinno byc dobrze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 25 grudnia 2015, 22:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Dobra guma :ok:

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 25 grudnia 2015, 22:43 
Offline
Forumowicz

Wiek: 36
Posty: 202
Lokalizacja: ZST
Moje BMW: 325Ci
Kod silnika: M54
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=115616
bedzie srogo kleić :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 26 grudnia 2015, 21:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Mowicie,ze bedzie ostro? Ciekawe na ile wystarczy. Uniroyal w 335d nie na dlugo, ale tam bylo duuuzo Niutonow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 27 grudnia 2015, 13:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Kolejny prezent na swieta-rura odmy

Obrazek

W silniku n57 nie ma opcji wymiany odmy, jak to kiedys napisal Forest gdyz jest ona polaczona z pokrywa zaworow. Trzeba calosc wymienic niestety za spora kwote. Jedyna opcja,aby cokolwiek zrobic to rura odmy. Koszt ok 54zl.

Wymiana trwa max 10 min


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 27 grudnia 2015, 14:36 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 2202
Moje BMW: e92
Garaż: Jest - E92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=158707
Było - E91 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147240
Bylo - e46 330d
Hmm pierwsze słysze o tym, w jakim celu ja wymieniasz?

_________________
320 km / 650nmm by TC :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 27 grudnia 2015, 15:57 
Punisher napisał(a):
Czy ktos wazyl runflat 255 18 lub 19 cali?

michelin pilot sport 255/40R18 10,8 kg
marius321 napisał(a):
bedzie srogo kleić :)

niestety ale zwykłe gumy o wiele lepiej się spisują.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 28 grudnia 2015, 00:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Cytuj:
Hmm pierwsze słysze o tym, w jakim celu ja wymieniasz?

Rurka sie pocila miedzy odma, a turbo, wiec wleciala nowa. Podobnie jak zrobil chyba Sabath
To jest tak profilaktycznie, aby wszystko bylo ok, skoro jest pokryta olejem.

Cytuj:
Punisher napisał(a):
Czy ktos wazyl runflat 255 18 lub 19 cali?

michelin pilot sport 255/40R18 10,8 kg
marius321 napisał(a):
bedzie srogo kleić :)

niestety ale zwykłe gumy o wiele lepiej się spisują.


Czyli juz 19 cali bedzie lzejsza niz 18 cali runflat, a 19 zapewne wiecej, wiec powinna sie lepiej zbierac.
Mowisz, ze zle trzymanie, czy poprostu nic nadzwyczajnego?
Testy wypadaly lepiej niz pirelli p zero i inne konkurentow.
Zobaczymy jak bedzie po zalozeniu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 28 grudnia 2015, 22:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Odzwyczailem sie od zwyklych opon, po przesiadce na runflat i dziwne mam odczucia, ale jezdze z dwoma pasazerami, wiec czuje roznice. Gdy jechalem sam po zalozeniu, od razu czulem, ze lepiej sie zbiera, ale zapewne waga opony robi swoje. Trzymanie dobre, na deszczu takze. Jest troszke gumowato, ale wiadomo jak to jest z tymi oponami. Nie szalalem jeszcze, wiec nie wiem jak bedzie przy ostrej jezdzie. Komfort sto razy lepszy i nie ma problemu gdy jest przod run flat i tyl standard, ale lepiej miec XL-extra load.
Opona jest bardziej miekka niz uniroyal rainsport 3, wiec moze sie szybko scierac. Na suchym reakcja na gaz miazga i czuc, ze jest pazur. Jeszcze przod wywale i w koncu bede mial samochod, a nie woz drabiniasty.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 28 grudnia 2015, 22:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 152
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e92, x3
Kod silnika: N57, M57N2
Garaż: jest e92 330d LCI x-drive
jest X3 3.0sd
było e46 330cd
Mam obecnie contisportcontacty 5 w e46 i w porównaniu do wcześniejszych bridgestonów turanza er300 ścianki boczne i opona są bardziej miekkie :| Komfort oczywiście na plus ale niestety odbywa się kosztem precyzji prowadzenia. Kończą się zdecydowanie szybciej niż bridgestony ale tego się akurat spodziewałem choć chyba nie aż w takim stopniu.
Teraz szukam opon do e92 i sam nie wiem co tu wybrać :zdegustowany:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 29 grudnia 2015, 01:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Mi sie dobrze prowadzi, ale musze dowalic troche gazu do opon bo za malo jest i za miekko jest.
Jak widze masz e92 lci, wiec ta sama masa. Ile masz cisnienia w oponach przod i tyl i jaki rozmiar?
Nie wiem czy stosowac sie do tabeli, bo to nie run flat. W 335d przy 2.6 przod i 2.4 tyl tluklo niemilosiernie, ale zapewne cos z amorami albo dodatkowy amor oznaczony nr 10

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts ... Id=31_0767.
Tutaj na 19'' jak juz pisalem nie raz jest lepiej niz w 335d na 18''.

Ja Ci nie podpowiem, bo mialem uniroyal, vredenstein ultrac sessanta(chyba-nie pamietam dokladnie), ktore byly jakby miedzy runflatem a uniroyal i teraz conti sport 6. Ja lubie jak jest miekko i do bardzo sztywnych nie wroce. Zatem jak chcesz dobre trzymanie, ale nia za miekko to vredenstein. Jak sie nie myle to Forest mial takie na lato w rozmiarze 225/47r17, zatem mozesz go zapytac jak mu sie latalo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 29 grudnia 2015, 08:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 152
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e92, x3
Kod silnika: N57, M57N2
Garaż: jest e92 330d LCI x-drive
jest X3 3.0sd
było e46 330cd
W e92 mam obecnie 225/45r17 i ciśnienie 2.4 przód i 2.6 tył ale obecnie szukam opon 18 cali. CSC5 mam w e46 i żeby nie było, złego słowa na tą oponę nie powiem, bardzo dobrze trzyma na suchym i mokrym, jest cicha i komfortowa a lekkie pogorszenie precyzji prowadzenia w porównaniu do turanzy er300 to norma bo ona była bardzo twardą oponą. Szukam innych bo chciałbym przetestować coś nowego, a skłoniło mnie do tego dosyć szybkie zużywanie się CSC5 ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 29 grudnia 2015, 11:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
Czyli nie taki zly wybor jak widze. Ode mnie niestety nie mam czego polecic, bo wszystkie opony sie scieraja szybko. Tyl wymienialem po roku, a przod wytrzymuje 2-2.5 roku. Run flat tez szalu nie robi-3 miesiace i 3mm mi polecialy.
Ja zawsze dmuchalem wiecej na przod niz na tyl, a tu odwrotnie. Musze to zmienic, bo roznice czuc od razu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Punisher -->> E92 325d, niepozorny diesel
PostNapisane: 31 grudnia 2015, 20:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1565
Moje BMW: E92 325d LCI
Kod silnika: N57
Garaż: Poprzednia E92 335d http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 11&start=0

Obecna E92 325d LCI http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153318
2 foty wpadly-jedna z rana: ucieszone bmw oraz druga fota po zalozeniu nowych opon. Niedlugo wleca dystanse, ale najpierw male przymiarki, aby nie bylo za szeroko.

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 539 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 27  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL