BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 09:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 366 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 31 lipca 2020, 15:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Lokalizacja: Olkusz/Kraków
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B28/M54B22
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159139
DamianTra, Nie każde obniżone auto ma sprężyny z kombajnu jak syndykatowcy :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Gwint daje możliwość regulacji wysokości, nie ma obowiązku posadzenie najniżej jak się da i narzekania że za twardo i przycieram podłogą. Mam sprężyny obniżające w E36 Eibach sportline i jeżdżę normalnie po mieście. opony nie przycierają, komfort jest, nawet za miękkie czasem się wydaje to zawieszenie. Nawet profil opony i szerokość mam fabryczne.

W przypadku gwintu każde auto należny rozpatrywać jako osobny przypadek, nie można powiedzieć że na gwincie zgubisz miske.

Lepsze prowadzenie poza terenem zabudowanym też się przydaje.

Zawszeee jeździsz przepisowo? :hyhy: :hyhy:

_________________
Obrazek

BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 31 lipca 2020, 15:45 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 701
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54B30
Garaż: Było:
E36 325i: viewtopic.php?f=102&t=169233
Jest:
E93 335i: viewtopic.php?f=6&t=172752
Mateusz, rozumiem. Syndykat to akurat jest kaleczenie aut. Nic na to nie poradze, ale rzeczywiscost jest jaka jest.

Pytanie tylko czy w E36 Mtechnicu- fabrycznie sportowym zawieszeniu, to juz wystarczy? Czy ttrzeba glebe?

przepisowo +10/15km/h. To wedlug mnie w miare komfortowe podrozowanie- w PL nie da sie przepisowo. Probowalem. Jezdnie sa profilowane pod konkretne predkosci.

Ogolnie podsumowujac. Nie chce robic gownoburzy nad sensownoscia gwintow gleb. Kazdy robi ze swoim co mu odpowiada. Tylko widzac, bardzo ladny samochod, ktory jest tutaj w tym temacie i rzesze ludzi: gleba potrzebna. To rece opadaja. Po co? I do tego pije.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 31 lipca 2020, 16:41 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 35
Posty: 1459
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
DamianTra napisał(a):
Tylko widzac, bardzo ladny samochod, ktory jest tutaj w tym temacie i rzesze ludzi: gleba potrzebna. To rece opadaja. Po co? I do tego pije.


Ale mi się miło na serduszku zrobiło :serce: :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 31 lipca 2020, 18:40 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Damian, czyli twoje e36 jest niebezpieczne. Bo chyba rama jest ta sama co w serii, a masz przecież 2cm niżej :)

Komfort dyskusyjny? Na dobrym zawieszeniu jest lepiej niż na seryjnych amorach.

Generalnie większość twoich argumentów jest z czapy, możliwość zaorania autem na jakichś podjazdach itp jak najbardziej się zgodzę, ale z resztą dziwnie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 1 sierpnia 2020, 05:59 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 701
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54B30
Garaż: Było:
E36 325i: viewtopic.php?f=102&t=169233
Jest:
E93 335i: viewtopic.php?f=6&t=172752
kai napisał(a):
Damian, czyli twoje e36 jest niebezpieczne. Bo chyba rama jest ta sama co w serii, a masz przecież 2cm niżej :)

Komfort dyskusyjny? Na dobrym zawieszeniu jest lepiej niż na seryjnych amorach.

Generalnie większość twoich argumentów jest z czapy, możliwość zaorania autem na jakichś podjazdach itp jak najbardziej się zgodzę, ale z resztą dziwnie


Prosze, bardziej merytorycznie jak juz.

2cm nizej niz w serii- ale to ciagle projektowalo BMW. Inzynierowie z tamtejszej firmy wydaje mi sie duzo lepiej potrafia to obliczyc niz Ty czy ja. Co innego domowe sposoby obnizania auta. Czy musze tlumaczyc jak projektowane jest zawieszenie?

Co to znaczy lepiej? Bardziej miekko? Oj szczerze watpie. Nie jezdzilem w zadnym aucie z gwintem, ktory byl wygodny. Bez jaj. Nie zaklamujcie rzeczywistosci.

Jakie argumenty sa z czapy? konkrety poprosze.

Czyli jedziesz 40km/h wieczorem. Nie zauwazasz policjanta, wysokiego z kostki brukowej. Jeb i po misce. I to ma mnie przekonac nad wyzszoscia gwintu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 1 sierpnia 2020, 07:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
DamianTra napisał(a):
Czyli jedziesz 40km/h wieczorem. Nie zauwazasz policjanta, wysokiego z kostki brukowej. Jeb i po misce. I to ma mnie przekonac nad wyzszoscia gwintu?


To nie będzie wina gwintu tylko Twoja nieuwaga.

Skąd pewność, że 20mm było zakładane przez inżynierów?
Widzisz gdyby tak wszystko dobrze potrafili policzyć, to by nie było awarii, akcji serwisowych i w ogóle problemów z autami, bo w swojej błędnej teori zapominasz, że główne zdanie mają księgowi i zarząd, a dla nich liczy się przedewszystkim kasa.

Miałem gwint KONI inox z reg twardości- komfort może 10-20% niż na serii, a prowadzenie inny level, nikt dosłownie nikt nie domyślil się nawet że to auto ma gwint.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 1 sierpnia 2020, 07:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
DamianTra,
. Gwint w polskim polswiatku tuningu to przede wszystkim wygląd. Masz zaburzony obraz sytuacji przez stare rozkraczone auta w złym ogólnym stanie technicznym. Jest gwint, jest klient, jest auto, jest stan techniczny, jest budżet.
5 czynników. . Są dobre/ujowe zestawy mcpersony-sprezyny, są dobre/ujowe zestawy gwintów. Nie można generalizować.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 1 sierpnia 2020, 08:05 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 701
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54B30
Garaż: Było:
E36 325i: viewtopic.php?f=102&t=169233
Jest:
E93 335i: viewtopic.php?f=6&t=172752
kszyhu 100% racji. Nie mozna generalizowac. Mi tylko chodzi o to ciagle gadanie po zobaczeniu jednego zdjecia: gleba potrzebna. No nie, nie potrzebna.

Jak kszyhu zauwazyles. Przy zastosowaniu gwintu/ twardszego zawieszenia po dupie dostaje KAZDY element zawieszenia i ukladu kierowniczego. I przed gwintem, warto jest przejrzec KAZDY element zawieszenia/ Ilu ludzi to robi? tak szczerze? Ilu ludzi poprawia hamulce- ktore sa wazniejsze w miescie niz gleby? Bez wymiany odpowiedniej gum/ tulejek itp itd na te odpowiednie do twarszego, sportowego zawieszenia, to ja nie wiem czy to ma sens.

I fakt, wiekszosc ludzi podchodzi do tematu: chip, gleba, niski profil i mam tuning samochodu. Tak niestety jest. A przeciez odpowiednio utrzymany samochod fabryczny moze duzo bardziej cieszyc oko i doswiadczenia za kolkiem niz ten zglebiony dupowoz.

Oczywiscie to tylko moja osobista opinia. Nie prawda objawiona :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 1 sierpnia 2020, 08:17 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
nie wiem po co dyskusja: każdy ma swoją wizję
jednemu pasuje MTS, innemu air ride, kolejnemu seria - fajnie, każdy niech ma swoje preferencje
a przekonywać na siłę do swoich subiektywnych opinii - bzdura. Co innego wymienić się poglądami

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 1 sierpnia 2020, 08:24 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 701
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54B30
Garaż: Było:
E36 325i: viewtopic.php?f=102&t=169233
Jest:
E93 335i: viewtopic.php?f=6&t=172752
Forum przeciez jest do wymieniania sie swoimi pogladami. Strone wczesniej jednak podalem konkretne obiektywne cechy gwintu. Nikt sie do nich nie odniosl.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 1 sierpnia 2020, 08:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
napisz konkretnie ile kilometrów zrobiłeś, na jakim aucie, w jakiej specyfikacji zawieszenia i kół - wówczas można podyskutować

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 1 sierpnia 2020, 09:17 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 701
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54B30
Garaż: Było:
E36 325i: viewtopic.php?f=102&t=169233
Jest:
E93 335i: viewtopic.php?f=6&t=172752
rorafalki napisał(a):
napisz konkretnie ile kilometrów zrobiłeś, na jakim aucie, w jakiej specyfikacji zawieszenia i kół - wówczas można podyskutować

Było tego trochę. Nie wszystko pamietam. Najpierw jednak odnieś się do moich konkretnych cech gleb. Potem pogramy w sztukę erudycji i probe zdyskredytowania rozmówcy tym, jak potencjalnie mało ma doświadczenia.

Nie muszę być piekarzem, żeby wiedzieć ze ciasto ma zakalec. Kropka.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 1 sierpnia 2020, 09:23 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37031
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
no to wszystkiego dobrego :piwo:

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 1 sierpnia 2020, 09:32 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 701
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54B30
Garaż: Było:
E36 325i: viewtopic.php?f=102&t=169233
Jest:
E93 335i: viewtopic.php?f=6&t=172752
Widzisz. Taki rozmówca. Podałem konkretne cechy gleb a Ty skupiłes się na mnie i według Twojego mniemania braku doświadczenia. Jeżdżę regularnie w KjSach. Na różnych konfiguracjach.

Argument ze jak miska urwana to nieuwaga kierowcy a nie za niskie auto? Hmmm. Normalna, postawiona według norm infrastruktura powinna być do przejechania z uwzgdlednieniem dopuszczalnych prędkości. Samochodem z gleba przejedziesz przez policjanta 20km/h?

Zdyskredytowanie mnie jako osoby o innym punkcie widzenia Ci się nie udało. A jak chcesz podyskutować- konkrety. A nie: nie umiesz grać w piłkę to czego komentujesz mecz....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 1 sierpnia 2020, 09:38 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Czym się różni 2cm niżej niż w serii od bmw, niż 2cm niżej niż w serii które sobie samemu zrobisz?

Pomijając to, że te sprężyny aftermarket które obniżają o 1.5 czy 2cm w serii mają info, że nadają się do seryjnego zawiasu.
Nie wiem czym jeździłeś, ale chyba niczym sensownym.

I tak, konkretny gwint z kaw pod edc jest dużo lepszy od serii, bardziej komfortowy na comforcie i twardszy na sporcie.
Czuć różnice, w serii to działa tak sobie.


Ostatnio edytowano 1 sierpnia 2020, 09:47 przez kai, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 1 sierpnia 2020, 09:41 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 701
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54B30
Garaż: Było:
E36 325i: viewtopic.php?f=102&t=169233
Jest:
E93 335i: viewtopic.php?f=6&t=172752
kai napisał(a):
Czym się różni 2cm niżej niż w serii od bmw, niż 2cm niżej niż w serii które sobie samemu zrobisz?

Wysokość jest tylko pochodna zmiany elementów zawieszenia. Jak ktoś robi glebę tylko dlatego żeby wyglądało auto to to jest smieszne- stad dyskusja po ‚gleba potrzebna’. Nie oszukujmy aie tez. Ludzie kupujący gwint nie schodzą tylko o 2cm w dol. W dałbym sobie rękę uciąć ze 80% robiących glebę robi to tylko dla
Wyglądu. Potem oczywiście: no lepsze prowadzenie w zakrętach, jak nie umiesz jeździć to policjanty zawsze będą przeszkoda, trzeba uważać ale ogolnie lepiej. Taka narracja. A jak podaje konkrety, to odpowiedz: nie znasz się. Bez kontrargumentów żadnych.

Zakres pracy amortyzatorow, sztywność sprężyny, siła odbicia itp itd. To są rzeczy, jeśli zbyt ‚sportowe’ do cywilnego auta, tylko przyspieszają eksploatacje elementów gumowych zawieszenia. Złe dobrane mogą być potencjalnie niebezpieczne- betonu na tył i koziolkowanie.

Ogolnie. Po co w każdym aucie gleba? No po co? Czy auto w tym temacie jej potrzebuje? Nie. Nie potrzebuje. Ja do tego pije. Dobrze. Powtarzam. Dobrze dobrane elementy zawieszenia są mega poprawa w stosunku do fabryki ale to czuć tylko na torze.powinny tez iść w parze z poprawa bezpieczeństwa- klatka i innych systemów auta. Ile glebujacych regularnie wyjeżdża na tor? Ilu? Ilu glebujacych robi tylko glebę żeby przybić sobie piątkę z kumplem bo tak i już. Tylko po co? Ilu śmiga na niepublicznych z większa niż normalnie predkoscia?


Ostatnio edytowano 1 sierpnia 2020, 09:53 przez DamianTra, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 1 sierpnia 2020, 09:52 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 32
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
Ja za ogół nie odpowiadam. W przypadku tej f30 ja też nie mówię, że trzeba robić jakieś ultra spasy, że koło ma wchodzić pdo błotnik.
1.5cm w dół i byłoby wizualnie super, na komforcie raczej by dużo nie stracił. Zwykle sprężyny mpakietowe, czy jak w tych nowszych to się teraz nazywa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 1 sierpnia 2020, 11:04 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
DamianTra napisał(a):
Strone wczesniej jednak podalem konkretne obiektywne cechy gwintu. Nikt sie do nich nie odniosl.


Zerknąłem na poprzednią stronę, ale jakoś nie znalazłem, możesz zacytować?

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 1 sierpnia 2020, 15:20 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 701
Moje BMW: E93
Kod silnika: N54B30
Garaż: Było:
E36 325i: viewtopic.php?f=102&t=169233
Jest:
E93 335i: viewtopic.php?f=6&t=172752
Prosze. Chociaz ja wiem do czego sie odnosisz. Tylko, ze zauwaz, ze niepasujace cechy z Twoimi nie musza byc od razu nieobiektywne.

plusy: wyglad? dyskusyjny,
- lepsze? Wchodzenie w zakrety- tylko przy predkosciach miastowych, to jest roznica mega mala. Jesli w ogole odczuwalna.

minusy: nizszy przeswit- mozliwosc zarwania miska,
- znacznie zmniejszony komfort podrozy,
- szybsze zuzycie elementow zawieszenia- nie sa do tego projektowane,
- inaczej rozlozone miejsca kolizji- projektowane sa pod konkretne wysokosci,
- koniecznosc pokonywania przeszkod w sposob znacznie wolniejszy,
- zapakowanie calego auta moze powodowac obcieranie nadkoli- bardzo neibezpieczne,
- projektowany uklad kierowniczy dostaje po dupie, przez zwiekszona sztywnosc,
- wyglad- bo nie kazdemu toczacy sie uposledzony woz odpowiada.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: r4ll --->> F30 328iA sreberko
PostNapisane: 1 sierpnia 2020, 19:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
DamianTra napisał(a):
minusy: nizszy przeswit- mozliwosc zarwania miska,
- znacznie zmniejszony komfort podrozy,

Wyobraź sobie , że są kolesie którzy wpierdzielaja na lawetę swoje stare E46 i wiozo je na zlot, żeby później spalić laczka i zrobić sesje na torze, niczym dream sportscar, choć nawet nie zrobiło jednego szybkiego kółka.. Później spowrotem na lawetę cyk fuch. Co zrobisz, jak to cieszy właściciela ;)
DamianTra napisał(a):
szybsze zuzycie elementow zawieszenia- nie sa do tego projektowane,

Jak ktoś wrzuca gwint w celu typowo performancowym i wie co jest pięć, to nie ma myślenia w stylu wrzucę gwint za 10k i auto będzie wymiatać na torze ferrarki. Wie, że musi być grubszy stab, regulowane wahacze, cambery, gumy Poli, rozpórki czy inne fanaberie.
DamianTra napisał(a):
koniecznosc pokonywania przeszkod w sposob znacznie wolniejszy,


Miałem E46 na tanim gwincie, ale zrobiony zawias od a do z. Wózek ściągnięty, nowe wszystkie gumy, wahacze, łączniki, tylko stabilizator seryjny. Auto na dobrej gumie CONTI, bez naciągów kolazowkowych Zakręty robiło jak marzenie. Na serii by jakachs abstrakcja była.
DamianTra napisał(a):
zapakowanie calego auta moze powodowac obcieranie nadkoli- bardzo neibezpieczne,

Ja ktoś wkłada koła nie od tego auta to zapraszam na syndykat.

DamianTra napisał(a):
projektowany uklad kierowniczy dostaje po dupie, przez zwiekszona sztywnosc,

Dla jednego zaletą, dla drugiego wadą.
DamianTra napisał(a):
wyglad- bo nie kazdemu toczacy sie uposledzony woz odpowiada.

Jeździłem na takich glebach że zawieszałem się na przejazdach kolejowych. Ale jak wygląda auto , mmmm. O gustach się nie dyskutuje l, mimo że nie wróciłbym do tych momentów.

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 366 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: aditonie, Majestic-12 [Bot] i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL